Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 411 ... 501 502
kelderfan

'@Mindless
Wat een onzin weer. Ga zelf met je staart tussen op de loop. Waarom mag Roglic geen goede banden hebben met zijn collega-landgenoten. Wat is daar mis mee. Ik heb nergens aangegeven dat Roglic zou weggaan naar UAE of een andere club.

Diever

Wat was Ben Hermans goed vandaag. Is hij niet iets voor Jumbo Visma?!?!

kelderfan

'@Rebellin
Zo een nieuwe naam, maar Benjamin Declercq is een sterke renner, maar al 25 en loopt al een tijdje mee bij Sport Vlaanderen. Ik heb zelf die Amaury Capiot steeds gevolgd {die is er lang uitgeweest door diverse blessures}, maar doet 't weer heel goed. En die is ook aardige sprinter.

TLJCAMPS

Archie Ryan is ook geselecteerd voor het WK. Wel alleen voor de wegwedstrijd.

Yeez

Gelooft hier trouwens iemand dat roglic zijn vorm kan doortrekken tm de wk itt na zo’n slopende vuelta? bovendien zie ik martin met de lengte vh parcours en de niet al te veel hoogtemeters best hoge ogen gooien.

kelderfan

'@jessevdalen
Volgens mij wel. Roglic heeft een tijdje rust gehad en hij kan net als Gesink heel snel weer wedstrijdfit zijn. Dus die zie ik de ITT WK wel doen.

ghostwriter

De vraag is of Roglic als hij de Vuelta wint direct het viezier op het WK kan zetten zonder al te veel afleidingen. Als dat hem lukt denk ik dat hij de absolute topfavoriet is om de tijdrit op het WK te winnen. Dumoulin doet natuurlijk niet mee en Dennis heeft een mentaal zeer zware periode achter de rug. Zoals kelderfan terecht al opmerkte heeft Roglic een behoorlijke periode geen wedstrijden gereden en de Vuelta wordt normaliter gezien als onderdeel van de ideale voorbereiding op het WK.

Yeez

Ik vlak geraint Thomas en Campenaerts ook niet uit. En ja, wat kan Evenepoel niet...

Van mij mag het contractnieuws van Powless wel komen...

ghostwriter

Thomas moet volgens mij in de vorm van zijn leven zijn om Roglic (mits die goed in vorm is) te kunnen verslaan in een tijdrit. Campenaerts vlak ik zeker niet uit maar hij heeft tot nu toe niet echt laten zien belangrijke tijdritten te kunnen winnen. Als Roglic goed in vorm is acht ik hem als tijdrijder zeker van een hoger niveau dan die twee. Volgens mij hoort hij in een klein groepje met Dumoulin en Dennis als beste tijdrijders. Al lijkt Dumoulin als tijdrijder ook niet meer van hetzelfde niveau als een paar jaar geleden. Ik vraag me af of dit mede komt door het materiaal waarmee hij bij Sunweb werkt. Er gingen geruchten dat hij ontevreden was over de Cervélo P5. Net na zijn tijdrit in de Giro zei hij geloof ik ook iets in de trant van "als dit geen toptijd is dan ligt het aan het materiaal" en dat bleek geen toptijd te zijn. Nu kan dan een grap zijn geweest maar het was wel een opvallende uitspraak.

Het zou mooi zijn als Powless ook snel zijn contract verlengt want die heeft deze Vuelta laten zien dit jaar een enorme stap te hebben gezet als klimmer. Ik twijfelde of hij wel een klimmer zou worden maar als hij op dit niveau verder kan bouwen begrijp ik wel waarom ze bij Jumbo-Visma een potentiele klassementsrenner in hem zien. Zeker aangezien in denk dat de steile beklimmingen van de Vuelta minder bij hem passen dan de wat langere lopers die hij in de toekomst in de Tour zal moeten beklimmen. Als het type klimmende tijdrijder past hij in de tusssentijd goed in een klassementstrein voor Roglic en/of Dumoulin.

Weet iemand al waarom Eenkhoorn gisteren een DNF in de etappe van de Tour of Britain had? Dat is de eerste keer dit jaar dat hij een wedstrijd niet uitrijdt.

Laatst gewijzigd
Yeez

Ik schat thomas hoger in. Zie de tour van vorig jaar.

wieler4live

Hij had toen een blessure die hinderden mede daar door was hij dus niet in top vorm dus ik sluit me aan bij wat ghostwriter zegt

Yeez

Ik geloof niet dat een steentje in de arm 1.08 kost op Thomas. Ik denk gewoon dat een thomas in topvorm de evenknie van roglic is. Zeker nu roglic een zware vuelta heeft gereden voor de winst en dan is het lastig die focus nog 2 weken door te trekken

kelderfan

'@jessevdalen
Een dag ervoor reed hij nog iedereen uit 't wiel. Met een steentje in je arm, terwijl je in een tijdrithouding zit en winnen, dan ben je een MvdP.2 toch. Dat met de focus is natuurlijk afwachten, maar dan ken je Roglic nog niet. Die wil alles winnen.

ghostwriter

'@jessevdalen
In de Tour van vorig jaar was Thomas in de beste vorm van zijn leven en Roglic reed voor zijn doen een hele slechte tijdrit (waarschijnlijk doordat er een steentje zat op het punt van zijn arm wat op het ligstuur rust). Roglic werd tiende in die tijdrit (terwijl hij de meeste tijdritten in grote rondes wint) en het lijk me dus nogal vreemd om dat als voorbeeld te gebruiken.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Dat is nummer 3 voor Groenewegen! IJzersterke lead-out overigens vandaag!

Corné 't Glansarm

TJV mag wel erg gelukkig zijn dat ze volgend jaar Dumoulin hebben
De media uitstraling van Roglci, nu ook weer na zijn contractverlenging is toch wel erg...
http://youtu.be/tSWf_yIV-d4

wieler4live

Uiteindelijk een goed dag voor tjv met de rode trui nog in de gelederen en dylan die weer wint

Yeez

Perfecte lead-out in Engeland. Roglic ziet de nummer 2 24 seconden dichter komen tot op 2.24. Gelukkig liep het redelijk goed af, maar als quintana zijn oude benen weer heeft is het toch een kaart extra voor movistar morgen en zaterdag

Hermannmg

'@jessevdalen voordeel is wel dat Pogacar en Lopez waarschijnlijk Roglic zullen steunen bij evt aanvallen van Valverde en Quintana omdat ze hun podiumplek terug willen hebben. Toch kan me niet voorstellen dat Quintana nu opeens zijn superbenen heeft teruggevonden. Vandaag zat hij alert mee maar heeft hij relatief goedkoop tijd kunnen nemen omdat de groep zo omvangrijk was.

Mooie_Mario

Ik denk dat Roglic vandaag het minste energie verloren heeft van alle kopmannen. Geen paniek voor morgen dus.

Yeez

Hofstede: “na 800 meter was het al gebeurd, dat had niemand verwacht. Vooraan draaien ze in een waaier rond en wij zitten met 5 man kop over kop te draaien, maar daar valt niet tegenop te fietsen. Andere ploegen wachten eerst met mannetjes bij te zetten, waardoor wij opgebrand waren. Desondanks hebben we een fout gemaakt vandaag.”

Volgens Traksel stonden ze in de neutralisatie allemaal achterin opgesteld. van leren en verder

kelderfan

Maar hoe heeft TJV dat laten gebeuren in de Vuelta, want Roglic zat geïsoleerd en bij een lekke band, was zijn klassement een probleem geworden. Uiteindelijk is redelijk goed gegaan voor Roglic maar dat dankzij Astana en Valverde.
Als Deceunick Quickstep in de aanval gaat moet als ploeg meteen reageren. Addy Engels weet hier toch alles van.

kelderfan

Goed van Dylan om er toch nog een goede dag van te maken met zijn zege nr. 46 voor de ploeg. Hij is toch weer helemaal de oude.

Yeez

'@kelderfan lees mijn stukje. Ze moesten vroeg draaien met alleen de ploeg, waardoor ze opgeblazen waren toen movistar op dat klimmetje doortrok. Dat was buiten de uitzending dat ze alleen op kop hebben gereden

mus van de maasstad

'@kelderfan

Wat een onzin. Tjv heeft natuurlijk geen meter kopwerk gedaan haha

1 2 ... 411 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.