Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 429 ... 501 502
Yeez

Die ervaren klimknecht is een eigen interpretatie. Die moet je overigens ook zelf opleiden, die zijn amper te koop. Ik denk dat die renner voor volgend jaar dumoulin is

Yeez

Poels kwam vandaag toch met nieuws over zijn toekomst?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als dit het stuk is dan is het in ieder geval geen zekerheid dat ze een extra klimknecht gaan halen... het is iets wat ze willen en zeker zullen proberen te bewerkstelligen maar het zou dus ook kunnen door de huidige klimmers verder door te ontwikkelen. Dat er in de komende jaren geprobeerd gaat worden om de kwaliteit, ook van de knechten nog verder te verhogen lijkt me logisch als je uitspreekt dat je de beste ploeg van de wereld wilt worden, maar of dat dus voor komend jaar gaat lukken is de vraag.

Stoempie

Dumoulin een klimknecht lol.

Thanks Aru. Nu is het wel duidelijk dat TJV de intentie heeft een type Gesink aan te trekken

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Michiel dat is niet gezegd dat die er ook gaat komen

Stoempie

Rahimns. Klopt. Dat is ook nooit anders beweerd. Daarom ook intentie. Ze willen graag..

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dat ze dat volgend jaar wel willen kunnen, betekent niet dat dat moet gebeuren door het aantrekken van een ervaren klimmer. De oplossing kan ook uitstekend zitten in de interne ontwikkeling (zoals Kuss ondertussen wel een waardige vervanger zou zijn) of door het doorschuiven in de pikorde na het aantrekken van een extra kopman.

Deze uitspraak aan het begin van de transferperiode maakt niet duidelijk dat ze nu op zoek zijn naar een type Gesink.

tendam

'@ghostwriter
Ik denk niet dat de ambities van De Plus in de Binckbank Tour liggen. Hij kan nu al top-10 rijden in een grote ronde, en misschien wel meer.

Yeez

Tony martin zit alweer op de fiets. Hoopt zondag te halen en heeft nog steeds pijn. Helemaal ingepakt aan de rechterkant en ook zijn oog is nog volgeplakt. Eigenlijk gekkenwerk...

(Instagram tony martin)

kelderfan

'@jessevdalen
Hoe is 't met jouw duim. Ook dichtgeplakt. Een welgemeend excuus aan Michiel lijkt mij wel op z'n plaats of gaat je duim harder kloppen.
@tendam
Goed opgemerkt, want Laurens De Plus is inmiddels de beste klimmer {meldt een van de Sporza-commentatoren} van onze zuiderburen. Nu Bennett een stapje terug moet doen {volgens @S.Morgenstern} lijkt 't mij een goed idee om die Laurens uit te spelen in een aantal UWT-rondjes. Het zou wat zijn als Wout Poels vandaag op een M-line matras is terug te vinden. Want hij zou vandaag wat naar buiten brengen.

kelderfan

Quote:"Dat er in de komende jaren geprobeerd gaat worden om de kwaliteit, ook van de knechten nog verder te verhogen lijkt me logisch als je uitspreekt dat je de beste ploeg van de wereld wilt worden,"
Ja maar dat betekent dus niet, dat 't niet gaat lukken. Er zijn nog genoeg smaken te krijgen volgens PCS.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het overgrote deel van die lijst van PCS gaan gewoon verlengen bij hun eigen ploeg... die moeten ook allemaal gewoon aan 27 komen. Echt heel veel keus is er echt niet meer.

ghostwriter

'@tendam
Natuurlijk zal daar zijn ambitie niet liggen maar zolang hij qua niveau niet in de buurt komt van Kruijswijk, Roglic en Dumoulin zal hij het met het kopmanschap in dat soort wedstrijden moeten doen.

kelderfan

'@rahimns
Daar heb je wel een punt mee.

tendam

'@ghostwriter
Dan is die jongen zo foetsie, natuurlijk. Hij kan bv. best als schaduwkopman in de Giro worden uitgespeeld.

kelderfan

'@rahimns
Nicolas Zukowsky 21jr. Is al hier reeds langs gekomen lijkt aardig op weg richting Sepp Kuss.

Rawolf

Van goede ervaren knechten zonder contract voor Grote rondes zie ik nog maar 3 opties, Poels Kangert en Nieve.

Poels weten we vandaag en de andere 2 zullen ook voldoende mogelijkheden hebben.

S. Morgenstern

Dat zou een goede vervanger van Powless zijn inderdaad..

Niballie

'@kelderfan: Zukowsky heeft al getekend bij Rally-UHC volgend jaar.

ghostwriter

'@tendam
Dat lijkt me onlogisch aangezien De Plus momenteel onmisbaar is als knecht voor de klassementsrenner(s) in de Tour. Het lijkt me trouwens sterk dat De Plus verwacht volgend jaar al in een grote ronde als (schaduw)kopman te worden uitgespeeld. In een ploeg met (potentiele) grote ronde winnaars maakt iemand die misschien top 10 kan rijden geen aanspraak op het kopmanschap. Momenteel zullen Kruijswijk, Roglic, Dumoulin en misschien ook Bennett voor hem staan in de pikorde.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben normaal niet zo van het namen noemen maar Steff Cras lijkt mij dan een jongen die in aanmerking zou kunnen komen. Dat talent kan niet weg zijn.

assen

Ja, lijkt me ook slim! EEN van de rondes uitkiezen waar de goede renners onder de top als schaduwkopman aan de slag kunnen, als ze dat wensen.
Voor wie zou dat dan gelden?
De Plus, Bennett....
Kuss zou ik nog niet als schaduwkopman in een grote ronde uitspelen.

Over de ploeg. 95% of meer van de mensen die hier voorbij koken zie ik niet als aanwinsten of verbeteringen tov DeTier-Lindeman-Martens-Leezer. Daarbij wil je niet aan renners uit het peloton de boodschap geven ‘als je een jaar minder presteert lig je eruit’. Dat is buitengewoon dom. Zelfs INEOS doet zoiets niet.

Poels, Nieve, Kangert, goede renners, maar niet te duur?

Apemantus

Tony Martin ligt goed in de kreukels zeg... Hebben jullie de foto van hem op social media gezien? Is al weer begonnen met fietsen. Wat een held. Toch wel mijn favoriete renner binnen TJV geworden.

tendam

'@ghostwriter
Ach ja, we gaan zien hoe Dumoulin terugkomt. Misschien zijn Roglic en De Plus straks wel de grote mannen ;)

TLJCAMPS

Over een tweede sprinter gesproken, Arvid de Kleijn?

1 2 ... 429 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.