Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 428 ... 501 502
Diever

Ik heb bij pcs gekeken naar renners zonder contract op wt en pct niveau, maar dat niveau is wel vrij matig. Halvorsen stond er nog wel bij. Altijd doen. En daarna kom je uit bij Thomas, de Franse, en Boudat als versterkingen die misschien het niveau aankunnen in mijn ogen.
Ik ben ook groot fan van Navardauskas, maar die rijdt achteruit na zijn hartproblemen. Daar zit wel een grote motor in, maar dat is wel een gok.

Yeez

Als je een extra sprinter wilt is Halvorsen de enige optie lijkt me (die het waard is in te investeren), maar die zou naar EF gaan.

Als je een vervanger voor Powless wilt hebben: Craddock! Heel erg goed jaar met een uitmuntende tijdrit. Met de potentie van powless wel bergop ietsjes minder waarschijnlijk.

Laat me alleen duidelijk zijn. Met Harper en Foss is de vervanging voor Powless (en Olivier) er alleen al. Al vinden sommigen van niet, wat lachwekkend is

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@rahimns: De Tier is nooit derde geeindigd in een sprintetappe in de Tour.

TLJCAMPS

Roglic voelt zich nog goed blijkbaar: hij rijdt de volgende koersen op het WK:
Team Relay
Individuele tijdrit
Wegwedstrijd

kelderfan

Quote:"Al vinden sommigen van niet, wat lachwekkend is"
Dat zou je eens moeten onderbouwen, want bij jonge talenten moet je eerst wachten, hoe zij zich staande houden in een WT-ploeg. Foss en Harper hebben de potentie, maar dat had Floris ook en je ziet de reacties. Het zijn niet allemaal toptalenten als Bernal, Evenepoel enz.
@Poeksel
De Tier is ook geen sprinter of beter gezegd snelle man, als bijv. Teunissen.

tendam

'@kelderfan
Doe nou niet alsof Powless zoveel indruk maakte, in Polen en de Vuelta liet hij eindelijk wat zien, maar gezien hun uitslagen zijn Harper en Foss minstens zo goed dus zijn het meer dan waardige vervangers.

Yeez

'@kelderfan wat heeft de tier laten zien wat hem net zo’n groot talent als foss harper en powless maakt?

Stoempie

Er is niets lachwekkends aan wanneer de ploegleiding zélf aangeeft een ervaren klimknecht te willen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wilden ze trouwens een ervaren klimmer erbij of klimknecht, want anders hebben ze aan die eerste al voldaan met Tom

Yeez

'@michiel mag jij nog steeds zeggen waar dat is gezegd

Stoempie

Een knecht. ik ga proberen het artikel op te sporen. Trouwens, Poels maakt vandaag bekend waar z'n toekomst ligt.

S. Morgenstern

Het hele idee van 'een vervanger van Powless' is onzinnig.

ghostwriter

Vingegaard en Foss kunnen volgens mij worden gezien als vervangers van Powless. Toch zou ik het persoonlijk leuk vinden als Cras erbij wordt gehaald maar dat is ook vooral omdat ik hoop dat Cras naar een ploeg gaat waar hij goed wordt begeleid aangezien ik denk dat hij veel meer in zijn mars heeft dan hij momenteel laat zien. De Tier vervangen door Cras lijkt mij op de lange termijn een behoorlijk grote stap vooruit.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Quote:"Het hele idee van ‘een vervanger van Powless’ is onzinnig."
Ja en jouw reactie is weer de meest zinnige reactie. Je bent weer goed op dreef.
@ghostwriter
Nogmaals die jongens hebben zeker potentie. Harper is best next thing. Hij wordt zelfs vergeleken met een aantal grootheden in het Australische wielrennen. Maar het zal er nog uit moeten komen. En wie dat weet is de nieuwe ploegleider bij de Academy. Ik zie in Powless een groot talent, dat nu tot ontwikkeling komt. Hij was al goed bezig met Lennard Hofstede in de ToC. Tolhoek liet vorig jaarook zien, dat hij grote stappen heeft gezet, maar dit jaar stagneert 't een beetje. Dat heb je met talenten, die ook een dip kunnen hebben.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Kan t betreffende artikel niet zo vinden, en ben eigenlijk ook niet van plan er nog meer tijd aan te besteden.

kelderfan

'@Michiel De Rooy
Maak je niet druk, want ik heb dat ook gelezen. Het ging in dat artikel ook over het aantal renners voor volgend seizoen.
Minimum is 27 met het gereden programma, maar er werd nagedacht om 't programma uit te breiden en dan wordt 't 28 renners. Ik denk, dat de ploegleiders nu gaan denken over de invulling van 2020. Dat zal best wel enige aandacht vereisen, want met de komst van Tom moet er toch wat worden geschoven en daar zal niet elke renner blij mee zijn,
Grappig dat bij het overzicht wielertransfers Neilson Powless nog steeds niet is toegevoegd bij EF e/o uitgaand bij TJV.

Stoempie

Dan hebben we idd t zelfde gelezen, Kelderfan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

ik wil het graag opzoeken.... was het een krantenartikel of hier op WF

Stoempie

Vind dat een lastige vraag, Rahimns. Weet t echt niet meer. Ik heb iig teamjumbovisma.nl doorlopen. Zonder resultaat

Yeez

Ik denk dat het bij beiden uit de dikke duim komt. Al ben ik ook de beroerdste niet om het te zoeken. Al hangt mij bij dat kelderfan het vooral zelf opperde na het uitvallen van gesink en de plus. Ik denk dat jullie jezelf vooral geloven

tendam

Een type-Poels kunnen ze er nog best bij gebruiken. Een top-15 klimmer die zelf geen ambities heeft. Ze hebben wel De Plus, maar die zal zelf vinden (en terecht) dat hij te goed is om alleen op kop te rijden.

Poels zelf zal dat niet zijn, die is volgens mij allergisch voor die ploeg.

Stoempie

Wat een sneue opmerking Jesse. How low can you go.

ghostwriter

'@tendam
Ik denk dat De Plus wel begrijpt dat hij volgend jaar vooral voor Roglic en Dumoulin moet knechten maar hij kan daarnaast in de heuvelklassiekers en de BinckBank Tour als kopman worden uitgespeeld.

aru123

'@michiel @kelderfan @jesse @ rahimns
https://www.trouw.nl/nieuws/richard-plugge-van-jumbo-visma-we-kwamen-om-te-winnen-maar-het-podium-is-ook-een-droom~b315c381/

De Plus was een van de beoogde helpers voor in de bergen. Toen hij wegviel zat Roglic in de bergen vaak snel geïsoleerd. Hoe kijk jij daar tegenaan?

“Wij proberen elk jaar een stap omhoog te maken. Daar hebben we aankopen op gedaan. De Plus, maar ook Tony Martin. De tweede lijn hebben we versterkt en die wordt sterker. In principe had deze Giro ook Robert Gesink een belangrijke rol gehad. Helaas viel die weg in Luik. Sepp Kuss was zijn vervanger, echt een geweldige renner, maar niet met de kennis en ervaring van Gesink.

“Dat we niet in staat waren om een tweede Gesink in te passen, geeft aan dat wij er nog niet zijn. Dat kunnen we volgend jaar zeker doen, maar dat is wel wat we hier missen.”

Daboytommy

Volgens mij heeft Plugge het gezegd in een interview tijdens of vlak na de Giro. Ik heb het ook ergens gehoord of gelezen

1 2 ... 428 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.