Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 427 ... 501 502
TLJCAMPS

Ik zou Sonny Colbrelli wel graag willen zien bij TJV. Een totaal andere sprinter dan Groenewegen en hij is nog niet zo heel oud.

Gestoorden

Is Craddoc wat voor die (klim trein) positie? Amerikaan voor een Amerikaan. Hoeft Kuss niet alleen te reizen met de kerstdagen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Nul verstand ook Ineos heeft mannen als Basso, Knees, Golac en Stannard onder contract staan... en dat geldt voor zoveel andere ploegen, mannen die vooral als knecht super veel werk doen en nuttig zijn in het eerste en midden deel van de koers. Maar wat denk je dat ze ervoor terug kunnen halen dan.

Nul verstand

'@Rahimns, daar moet ik het antwoord op schuldig blijven. Zoals al zei, zou ik liever een talent kiezen waarvan je niet weet wat je kunt verwachten.

Zou graag zien dat de ploeg wat meer mee gaat doen in de Ardennen klassiekers en daarvoor Lindeman inruilt voor een betere renner.

Nog maar een jaartje door modderen met Lindeman en De Tier anders;)

jealgu

Het idee dat Lindeman niet goed genoeg is, is volslagen ridicuul. Goede, en pure, kbechten heeft een ploeg ook nodig.

Tip: kijk is naar het aantal wedstrijdkilometers en dagen voor Lindeman en vergelijk dat is met een aantal andere renners van de ploeg....

Stoempie

Alleen voor z'n naam zou ik Sonny Colbrelli al halen. Hij kletste die toeschouwer toch op z'n billen? Sonny 👌

Laatst gewijzigd
Rawolf

Colbrelli is wel echt een kopman, die is veelste duur denk ik.

Vergeet niet dat Lindeman een Vuelta etappe gewonnen heeft he :p, de Tier zou ik niet verlengen.

tendam

'@ti-raleigh
Nee, ik denk niet dat de ketonen de reden zijn. Wat jij in feite wilt aantonen is dat Jumbo niks bijzonders doet, ze douwen er gewoon ketonen in en dat zorgt voor de progressie bij bepaalde renners. Weet jij welke andere supplementen ze gebruiken? Weet jij wanneer ze ketonen gebruiken, en met welk doel?

Ik zie de werking totaal niet. Sterker nog, als ik al een effect zie bij bv. Kruijswijk is het een negatief effect. Ik ben dit jaar niet van hem onder de indruk, ondanks z'n op papier beste prestatie ooit.

Stoempie

Misschien wil Bianchi wel bijbetalen, Random. Colbrelli en Poels erbij. De Tier weg. Lindeman mag blijven. Iedereen tevreden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als je de Tier als kopman ziet dan zal je snel teleurgesteld zijn denk ik... daar liggen zijn kwaliteiten ook helemaal niet. Als jullie denken dat de ploeg ook nog wel budget heeft om Poels en Colbrelli te halen dan denk ik dat het realisme een beetje zoek aan het raken is.

@Nul verstand dat hebben ze toch al gedaan met Foss en Harper... hoeveel talenten kan je blijven toevoegen zodra het ten koste gaat van de renners met wat meer inhoud en ervaring. Die balans moet niet zoek raken zoals bij Sunweb.

Moreno Ventura

Powless verliezen is erg teleurstellend voor mij, want het is een soort loper, klimmer-passagier, goede tijdrit, dat ik leuk vind en dat is zeer nuttig in de ploeg en bovendien is het erg jong, maar nu is het weg en het nemen van Foss is zeker geen slechte deal.
Na Tom Dumoulin te hebben gepakt is het team iets uitstekend, het team heeft een belangrijke groep klimmers, waar Harper aan toevoegt, in die afdeling is de TJV goed geplaatst.
Ik wil Tom Leezer en Maarten Wynants, nuttig in kasseiwedstrijden, Floris De Tier, Bert Jan Lindeman en Paul Martens kunnen betrouwbaar, onopvallend en onopvallend zijn, ook al leek het me dat Lindeman en De Tier in vergelijking met wat we twee jaar geleden zagen, vooral de Belg, in het bijzonder de Belg, dit alles ligt in het vinden van de vervanger van hen binnen de groep.
Wat ik erg nuttig vind (essentieel, voor mij is het een echte prioriteit) is het vinden van een tweede pure sprinter om Van Poppel te vervangen, want de taak alleen aan Dylan overlaten is verkeerd: dit zou het mogelijk maken om beter gebruik te maken van de verschillende verplichtingen die de TJV zou worden geconfronteerd in termen van platte klassiekers om te concurreren tegen de VAE, Deceuninck - Quick-Step of Bora, de structuur van het team is optimaal voor sprints, moet u het meeste uit te halen in elke mogelijke gelegenheid en een Colbrelli zou helemaal niet slecht (Italiaans zoals ik), maar ik betwijfel of begint vanaf Bahrein, of de beschikbaarheid van Halvorsen evalueren als hij niet naar de EF, of een E.B. Hagen, maar ook hier betwijfel ik of ik het huidige team kan verlaten.
Voor de klassieke valleien zouden er, afhankelijk van de routes, de lopers zoals Van Aert, Teunissen, De Plus, Dylan, Jansen, dezelfde Dumoulin zijn, kortom, voor de eendagswedstrijden zouden we fietsers hebben om het beste te gebruiken, afhankelijk van het type wedstrijd.
Dan heb je te maken met het budget, dat kun je niet negeren.
Het spijt me dat ik te lang ben doorgegaan...............................

TLJCAMPS

Ik zou Mike Teunissen wel eens niet meer in de sprinttrein van Groenewegen willen zien. In hem zie ik eigenlijk wel een sprinter in de toekomst.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@TijmenCamps nee joh.... hij is geen sprinter. Hij zegt het zelf ook dat daar zijn ambitie niet ligt. Daarvoor mist hij echt de absolute topsnelheid. Hij gaat zeker nog wel overwinningen pakken, maar niet tegen de absolute sprinterstop

kelderfan

Dat zie je goed; alhoewel Mike geen echte sprinter is, maar Danny van Poppel was ook geen sprinter. Want als het echt op sprinten aankwam, dan waren en zijn er stel sterker. Bijvoorbeeld die Bol blijft beter overeind als van Poppel in het sprintgeweld.
Maar wat Moreno aangeeft, dat jongens als Halvorsen of Colbrelli de sprinter Dylan kunnen ontlasten. Ik zie liever dat jonge talent en Noor komen.

TomLaser

Ze moeten helemaal van dat sprinten afstappen. Het is leuk hoor, maar ga dat lekker op de baan doen.
Als je echt naam en faam wil maken voor je sponsor ga je volledig voor klassementen en belangrijke ééndagswedstrijden. Een team uit Engeland schijnt dat al begrepen te hebben.

kelderfan

Dat ze voor de klassementen moeten gaan, kan ik alleen maar beamen. Nu met drie kopmannen voor dat werk is 't wel mooi, als TJV die kant opgaat. Maar dan mag er toch wel een sterke knecht bij. Craddock valt al en terecht, maar die Roche zou dan ook goed passen in het verhaal.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Er is echt wel ruimte voor een sprinter zoals Dylan en daar moeten ze ook gewoon mee doorgaan. Een renner zoals dat is belangrijk geweest voor het proces van de afgelopen jaren. Winnen doet winnen en motiveert. En met Dylan doe je dat met regelmaat. Ze moeten geen copy worden van Ineos... daar heb ik nou helemaal niets mee. Gewoon doorgaan op de huidige voet. En als er de mogelijkheid is om een 2e topsprinter of sprinttalent te halen moeten ze dat zeker doen, maar dat zie ik voor komend jaar niet gebeuren. Die kansen zijn weg in mijn ogen. Colbrelli wint ook gewoon te weinig, dat is de investering niet waard. Dat Van Poppel niet heeft gebracht wat je misschien wel mocht hopen daar ben ik het mee eens. Die heeft gewoon te weinig uit zijn potentieel gehaald.

Moreno Ventura

Het is goed om te investeren in een jonge sprinter, dat is niet het probleem, niets anders, de mijne was slechts een voorbeeld van het type renner dat voor mij een ploeg dient die een zeer goede structuur heeft in de sprintfase.
Zeker de TJV wil winnen elke fase race waaraan zij deelneemt, je hoeft niet in het team, Roglic, Dumopulin en Steven (buiten Bennett) niet te doen een dergelijke redenering, maar u vindt ook een structuur geldig voor de sprints, die vele overwinningen, score, wapenschild in vele klassiekers, brengen zichtbaarheid en het zou een schande zijn om niet te bevestigen van een traditie als deze: als het team is teruggekeerd naar een uitstekend niveau is ook te wijten aan de overwinningen in de sprint van Dylan als Roglic de prestaties van Dylan als Roglic prestaties van de prestaties van de ploeg het ook is als gevolg van de overwinningen in de sprint van Roglic.
Voor de klassiekers is een Van Aert een uitstekende renner, en Teunissen zelf kan zijn stuk zeggen (hij zou de leider zijn geweest in vele Mike-wedstrijden, dan hebben we Van Aert een jaar van te voren kunnen tekenen), en met de tijd kunnen we steeds beter en beter werken.

gardeyn

Tuurlijk, eind 30 en knieschijf gebroken. Uitstekend idee.....

Stoempie

Digita tutto il tempo che desideri, Moreno.

TLJCAMPS

Ik denk dat TJV ook geen tweede sprinter kan/moet hebben van absolute wereldtop. Je ziet nu ook dat de treintjes minder belangrijk worden. Daarom zou ik zeggen laat Mike lekker eens experimenteren en schuif Roosen door naar de sprinttrein.

kelderfan

'@TijmenCamps
Ik kan wel meegaan in de redenatie, dat Timo Roosen weer in het treintje Dylan Ajax wordt opgenomen. Dat lijkt mij ook passen in het verhaal dat Groenewegen nu de Giro gaat rijden.
@Gardeyn
Hoe zit 't met de knie van Tom Dumoulin. Je hoeft Roche ook geen meerjarig contract te geven; zodat jongens als Tolhoek, Foss, Harper en Vingegaard de kans hebben rustig te groeien. Want die Harper zou wel eens snel kunnen doorgroeien.

Poeksel

De Noor Enger heeft ook nog geen contract voor 2020 zover ik zie. Probleem is dat hij hij veelbelovend leek, maar dit seizoen nauwelijks uitslagen heeft gereden. Dat zou kunnen komen omdat ie gewoon niet zo goed is, maar misschien is de potentie er nog steeds en door zijn uitslagen momenteel erg goedkoop.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Poeksel dan kan je toch net zo goed De Tier verlengen toch

Yeez

Wanneer je die drie renners vergelijkt is het sowieso al een kromme redenering

1 2 ... 427 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.