Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 434 ... 501 502
Stoempie

Doet me een beetje aan Sinterklaas denken. Vol verwachting klopt ons hart. Allemaal kadootjes bedenken, maar het is maar de vraag of je ze krijgt. Wie zal ik nu eens de zwarte piet toespelen. Wielertransfers, het is net een kaartspel.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Heeft Pidcock al een ploeg voor 2020?

EDIT: Hij wil blijkbaar nog een jaar als beloften rijden. Ze kunnen hem dan misschien een contract geven waarmee hij eerst een jaar voor de CT ploeg gaat rijden en vervolgens in de WT ploeg wordt opgenomen.

Laatst gewijzigd
Yeez

Pidcock gaat sowieso naar ineos in 2021. In die lijst zie ik niemand die bij de ploeg past, behalve stef Crass. Qua sprinter is er niks meer (bennett gaat naar DCQ als Bora het toelaat). Ook het geld vd ploeg is een keer op

Yeez

Als je dan een heel groot talent wilt zou ik voor ethan hayter gaan. Bergop bij de beste 15 beloften, kan zelfs massasprints winnen (zie l’avenir) en heeft een steengoede tijdrit. Volgens Youri houd de ploeg hem in de gaten, maar die zal naar elk wt-team kunnen.

Edit: zet in 2020 alles op de spelen (baan)

Laatst gewijzigd
kelderfan

Hallo Sinterklaas. Je gaat toch renners noemen, die ik al een keer gedropt heb.

Drutense liefhebber

Is ook moeilijk om namen te noemen die jij niet gedropt hebt ;-)

Stoempie

Ik heb alleen nog Spaanse renners in de aanbieding, Kelderfan.

horsm

Slagter of Schip lijken me leuk. Ze zijn alletwee wat te eigengereid, maar misschien krijgt Zeeman ze in het gareel.

Rawolf

'@Kelderfan, wat denk je van deze jongen dan? https://www.procyclingstats.com/rider/sylvain-moniquet

Een van de sterkste in koers gisteren

tendam

Die Slagter joh... ooit gezien als de Nederlandse Purito. En bijna Parijs-Nice gewonnen (tegen Betancur, ook zo'n verloren talent). In principe zou hij het gat wat er bij Jumbo bestaat voor de heuvelklassiekers kunnen opvullen. Maar dan moet je hem wel aan de praat krijgen.

Drutense liefhebber

En Slagter zou ook een prima versterking zijn voor ondersteuning van de klassementsmannen!

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Random
Ik zou die jongen zeker blijven volgen; maar TJV heeft nu Harper en Foss gehaald en dat lijkt mij genoeg talenten in ontwikkeling. Ik denk, dat nu TJV stappen wil maken in de strijd met Movistar en Ineos, wat meer ervaren jongens beter in dat plaatje vallen. Zo'n Ruben Guerreiro {sorry dat ik die naam als voorbeeld neem} kun je meteen inpassen. Datzelfde doet nu EF met het halen van Powless.
Met jongens als Bakelants zou ik die jongens voor 1 jaar binden; zodat Tolhoek, Harper en Foss de ruimte krijgen om door te groeien.

kelderfan

'@tendam
En past TJS in 't plaatje van samen winnen. Maar waar niemand aan denkt, is dat Lars Boom weer op de markt komt. Die zou toch ook een van de kandidaten kunnen zijn om die Van Poppel op te volgen.
On: Wat ik leuk vind, dat Floris De Tier met Sepp Kuss de Italiaanse najaarsklassiekers gaat rijden. Dat zijn toch de koersen voor een goede Floris De Tier.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@jessevdalen
Waarom denk je dat Pidcock zeker naar Ineos gaat? Wiggins (voor wiens team Pidcock de de afgelopen twee jaar heeft gereden) heeft hem dat afgeraden en tot nu toe lijkt Pidcock zijn eigen weg te bewandelen (en niet zoals de rest van de Britten hun pad door British Cycling te laten bepalen). Het zou me niet verbazen als hij net als de broertjes Yates niet naar Ineos zal gaan.

tdola

Het enige wat Slagter een steeepje voorgeeft in zijn Nederlandse nationaliteit. Afgelopen jaren verder niet erg van onder de indruk, zou niet mijn keuze zijn. Dan zou een type craddock in mijn ogen nuttiger zijn, zit een grotere motor in als ik het zo inschat, maar geen Nederlander natuurlijk.

tendam

'@kelderfan
Lars Boom is klaar. Die is gewoon niet goed genoeg meer voor die ploeg.

kelderfan

'@tdola
Mijn voorkeur zou dan ook naar Craddock gaan. Maar die Craddock ging weg bij Sunweb omdat hij bij een Amerikaanse ploeg wilde rijden. Die is nog meer op de Amerikaanse tour als Powless. Ik hoop dat hij wordt gehaald, omdat hij net als Powless een goede tijdrit in de benen heeft.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan jij moet de wanhoop nabij zijn als je met Lars Boom op de proppen moet komen. Wat heeft Lars afgelopen jaar laten zien wat een terugkeer naar TJV logisch zou doen lijken. Ik heb geen aanwijzingen gezien dat hij weer op zijn oude niveau kan komen. Lijkt me een zinloze investering van geld gezien het kwaliteit in de huidige selectie.

kelderfan

'@rahimns
Waarom de wanhoop nabij. Leg dat eens uit, want Lars Boom hoeft voor mij niet hoor. Het was zomaar een ingeving.
Koolskamp wordt het team met Taco van der Hoorn, Floris De Tier, Mike Teunissen, Tommy Leezer, Dylan Groenewegen, Stef Krul en Timo Roosen. Sterk team met ook Stef Krul erbij.

Rawolf

Sterke ploeg hoor, hopelijk niet alle ballen op Dylan maar lekker agressief koersen met oa vdHoorn en Roosen!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan omdat jij veel beter kan ;)

kelderfan

'@rahimns
Dat zou ik in deze ook wel willen.;) Het team ging echt lekker met Roglic & Co. Maar na het aantrekken van Tom Dumoulin is er toch een beetje de klad erin gekomen. Wat is het probleem om info te delen via de site. Want Danny gaat weg, Floris moet weg, Powless heeft 't ook gezien en niets te zien op de site wat dat betreft. Die jongens hebben toch ook hun ballen eraf gedraaid om het team verder te brengen op de ladder.
Dat TJV stappen wil maken is goed; kan niemand op afdingen. Dat die jongens eerst geïnformeerd moeten worden is buiten kijf; maar Floris en Neilson wisten dat al veel eerder.
Maar hoe zit dat met Bert-Jan Lindeman en Paul Martens, die nu ook Belgische koersen krijgen toebedeeld.

Yeez

Afscheid nemen van renners gebeurt altijd aan het einde van het seizoen in een apart bericht

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan misschien weten zij het ook al lang. Wynants had blijkbaar in mei al bijgetekend. Dat de ploeg blijkbaar ons in het ongewisse laat is hun recht. Wij zullen gewoon even geduld moeten hebben. Maar het feit dat wij niets weten betekent niet dat dit ook geldt voor de betrokken renners.

TLJCAMPS

Voor een vragenrondje met Maarten Wynants verwijs ik jullie naar het forum 'Stel je vraag aan ...'

1 2 ... 434 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.