Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 438 ... 501 502
Rawolf

Tolhoek had oogproblemen heel kort voor het seizoen, dat is toch wel een pak anders. Of zijn 'matige' seizoen daaraan te wijten is is ook maar speculatie. Boekt overigens wel de mooiste overwinning uit zijn carrière dit seizoen.

kelderfan

Tolhoek is echt wel een talentje. Dat zijn magere seizoen door de problemen, zou natuurlijk best kunnen. Misschien is zijn hoogtestage niet goed uitgepakt.
@tendam
Ik denk, dat de kans erin zit, dat het wel eens langer kan duren met die twee. Als je zijn tweet leest, dan is hij nog niet boven jan. Ik hoop dat Dumoulin de hoogtestage haalt. Dat wordt eigenlijk wel een leuke hoogtestage met 6 kandidaten. Roglic, Kruijswijk, Dumoulin, De Plus, Tolhoek en dan ook waarschijnlijk Kuss.

S. Morgenstern

Zenden ze hem ook uit op Eurosport!?

Yeez

'@morgenstern die talkshow? Ja om 19:00 dacht ik

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Eurosport 1 en de eurosport player

stephano

Ik heb niet alles live gezien dus kan het niet helemaal beoordelen. Maar het zou natuurkijk ook kunnen dat Tolhoek een andere rol had vanwege het superpresteren van Roglic voor wie hi moest knechten. Dat zou naast de problemen met zijn oog en niet gelukte hoogtestage ook een factor kunnen zijn.

kelderfan

Tom Dumoulin hoopt volgend seizoen op de combi Tour& Olympische Spelen en wil niet alleen kopman zijn.

Niklas

Met 'niet alleen kopman zijn' bedoel je 'niet de enige kopman zijn'. Dat lijkt me toch wel een verschil ;-)

tdola

Dumoulin nu al 2-3 uur per dag op de fiets, dat ziet er goed uit, als dat herstel voorzet kan hij ook een goede winter draaien lijkt me. Over van aert is wellicht meer twijfel, zijn doelen liggen eerder en herstel lijkt erop in nog minder verre fase.

Wel super interessant hoe t programma 2020 ingevuld gaat worden. En dan heb ik t niet alleen over de grote rondes, wat meest in oog springt, maar ook wt rondes , klassiekers enz.
Gaat Roglic puur voor wt rondes en tour, of gaat ie eens pieken eind april ri Waalse klassiekers?
Ga je dumoulin en Roglic samen opstellen in Tirreno of probeer je zowel Parijs Nice en Tirreno beide goed klassement te rijden (en ondertussen ook sprinten met groenewegen). Ga je overal ttt domineren met van Emden, Martin, Roglic en dumoulin? Waar krijgen mannen als de plus en kuss hun eigen kansen? Gaat groenewegen voor msr? Kunnen teunissen, Jansen en anderen een grote stap zetten in voorjaarsklassiekers (nog meer gewenst als van aert niet top mocht zijn).

Maar eerst nog 2019 hopelijk goed afsluiten, hopelijk nog overwinningen. Te beginnen in houtland, bijzonder genoeg bevestigd pcs selectie van 8 man, terwijl er 7 mogen starten....(ik zou van Poppel laten afvallen, die heeft t niet en rijdt niet in de ploeg volgend seizoen).
Is Roglic klaar na wk, of gaat ie nog wat proberen in najaarsklassiekers? Gaat tjv voor overwinning hammer series en zo ja, met wie (zou ik leuk vinden, ttt met van Emden en Martin, vingegaard en de tier, vd hoorn, groenewegen, teunissen)?

En wie gaat er verlengen van leezer, Martens, lindeman (Wijnants al gedaan wrs)? Wie komt er nog bij (iig 1)?

Kortom, genoeg om je over te verheugen.

Yeez

Ik vind het irritant lang duren met verlengingen en aankondigingen

jvh93

Ik heb hetzelfde gevoel hoor Jesse, is heel vervelend dat het zo stil is (zelfs geen enkel gerucht of iets dergelijks). Vraag me toch af wat de reden hiervoor is behalve dat ze het nieuws willen spreiden om zo ook in de periodes met minder races nieuws te hebben

S. Morgenstern

Welke verlengingen moeten er nu dan nog aangekondigd worden? Wynants, Leezer, Martens en Lindeman? Niet zo spannend toch? Ik denk dat de selectie voor volgend jaar, althans het deel waarover het interessant kan zijn om te bespreken wat ze gaan rijden, al een tijd rond is.

Yeez

Tuurlijk is de selectie van volgend jaar al rond. Dat is duidelijk. Die 4 die aflopen gaan verlengen en harper plus nog 1 renner komen erbij, maar wat is de reden om dit zo lang achterwege te houden.

S. Morgenstern

De reden zal waarschijnlijk net zo spannend zijn, als de verlengingen zelf.

Laatst gewijzigd
Niklas

Misschien stapt een van de potentiële verlengers over naar de TJV Academy en wordt daar nog over onderhandeld. Misschien wacht TJV de ontwikkelingen bij Katusha af, omdat Politt een interessante versterking zou kunnen zijn. En zo zijn er nog wel meer dingen te bedenken...

Stoempie

Waarom zou het tuurlijk zijn dat de selectie al rond is? Natuurlijk niet.

Rawolf

Ik denk dat er nog wel een renner bijkomt, jonge klimmer of man voor klassieke werk

Yeez

De selectie staat allang vast. Dat lijkt me duidelijk.

Yeez

Ik zit even te kijken, maar die shiv tt fiets van evenepoel is toch velen malen sneller dan de aquila van Roglic?

assen

Er gaan stemmen op om het WK van zondag af te lasten ivm het verwachte stormachtige weer... zie sporza.be.

Zonder dat weer zou het al een beestachtig zwaar wk worden.

Stoempie

Dat zuig je uit je duim denk ik

hartstikkebedankt

Schrijf Tim Wellens maar op dan

kelderfan

Quote:"De selectie staat allang vast. Dat lijkt me duidelijk".
Spreek je nu als spreekbuis van de ploeg of zuig je dat uit je duim, au!
Plugge heeft de verwachting geschept, dat de ploeg volgend jaar sterker wordt. Met twee grote vraagtekens bij twee toppers wordt dat een lastig verhaal nu Powless gaat vertrekken.

S. Morgenstern

Dumoulin op 60% is nog altijd vele malen beter dan alles wat vertrekt of nu nog gehaald zou worden.

assen

Dumoulin op 60% zou zelfs in een juniorenkoers snel gelost worden.

1 2 ... 438 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.