Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 437 ... 501 502
Niklas

De wielerpodcast van Eurosport vanavond als talkshow op Eurosport 1: 19:00 uur. Met Tom Dumoulin - voor het eerst live over zijn overstap naar TJV?

Yeez

Vandaag de itt voor junioren met Lars Boven. Parcours is niet heel technisch en veel rechtoe rechtaan, wat niet in zijn voordeel spreekt (heeft liever erg technisch). Ik verwacht een top 5

Nul verstand

Een podcast die op tv komt, ha ha.

TLJCAMPS

'@Jessevdalen
Michel Hessmann en Finn Fischer-Black doen ook mee! Ik verwacht dat één renner van de TJV Academy het podium haalt, maar ik heb geen enkel benul wie.

Yeez

'@tijmen het zal moeilijk zijn met piccolo, simmons en brenner

TLJCAMPS

Ben eigenlijk wel benieuwd waarom ze Brenner niet gehaald hebben.

Yeez

'@tijmen je begint een beetje op kelderfan te lijken. Je kan niet elke renner “halen”. Een renner moet ook zelf willen. Brenner komt uit 2002. Die is volgend jaar nog steeds junior. En aangezien de opleidingsploeg voor beloften is... 2021 zou wel kunnen

Nul verstand

Je kunt niet iedereen halen, maar zo'n topic is uitermate geschikt om te speculeren. Laten we dat dan ook blijven doen!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Nul verstand maar op een vraag waarom ze een bepaalde renner niet gehaald hebben is natuurlijk nooit een zinnig antwoord te geven.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Een podcast die op tv komt, ha ha.

Het is een nieuwe wieler talkshow die dezelfde naam draagt als de podcast... top dat Eurosport daarmee start, na het wegvallen van wielerflits live kijk ik hier wel enorm naar uit.

tendam

Die Sander Kleikers vind ik de beste tv-wielerjournalist van Nederland. Mijlenver voor op wat ze bij de NOS hebben lopen. Dat wordt vast een interessant programma.

Yeez

Overigens zie ik nu pas van hoe ver Wout en Tom na hun blessures terug moeten komen. Kunnen beiden nog amper fietsen en Wout moet eerst zijn rechterbeen weer even sterk zien te maken en te leren buigen.

Ik maak me over deze 2 kopmannen toch wel enige zorgen hoelang het duurt voordat ze (überhaupt) weer in topvorm zijn.

Matxin

Het hele komende wegseizoen zal voor van Aert en Dumoulin in het teken staan van revalideren. Resultaten kan en mag je in mijn ogen absoluut nog niet verwachten. Over een jaar kunnen ze bij de ploeg dan beoordelen of van Aert en Dumoulin uberhaupt ooit nog op hun oude niveau kunnen/gaan komen.

Rawolf

Dat is wel heel pessimistisch, Dumoulin is al maanden bezig met revalideren die zal er normaal volgend seizoen zeker staan. Wout van Aert is nog even de vraag in hoeverre hij het voorjaar in topvorm kan doen maar rijden zal wel lukken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De kans dat 2020 voor Van Aert het teken zal staan van herstel lijkt me niet ondenkbaar... het zal lastig zijn om in het voorjaar wereldtop te zijn.

kelderfan

'@jessevdalen
Met wie wil jij worden vergeleken. Die Camps komt ten minste met iets inhoudelijks.

Rawolf

Wout heeft nog 6 maanden voordat zijn doelen in het voorjaar eraan komen, dat lijkt me echt wel voldoende mits er geen complicaties zijn

tendam

'@matxin
Dat is de meest pessimistische inschatting. Ze missen allebei behoorlijk wat basis, maar hebben ook allebei nog zo'n half jaar (!) om daaraan te werken voordat de belangrijke seizoensdoelen komen. Het zijn geen normale mensen, top-wielrenners zijn freaks als het op herstel van blessures aankomt.

Dumoulin werd mét blessure nog gewoon 3e in de tijdrit van de Dauphiné!

Laatst gewijzigd
Yeez

'@kelderfan wat is er inhoudelijk aan “waarom halen ze brenner niet”? Alsof je elke renner kan “halen”. Helemaal als die volgend jaar nog junior is en waarschijnlijk naar elk team kan met zulke resultaten als 1ste jaars

kelderfan

'@tendam
Dat had Tom beter niet kunnen doen, want het is toe alleen maar erger geworden. Hij is zelf behoorlijk pessimistisch over het herstel. Het is en blijft een risico. Ik begreep van Kruijswijk, dat het herstel ook langer gaat duren. Het lijkt mij niet verkeerd om een type "Craddock" erbij te halen, want je wil niet dezelfde toestanden als dit seizoen bij Sunweb; die nog steeds achter de feiten aanhollen..

tendam

En wat gaat Craddock daaraan veranderen? Dumoulin is trouwens helemaal niet pessimistisch.

Laatst gewijzigd
Matxin

Het grootste probleem is vooral de conditionele achterstand die ze oplopen. Van Aert en Dumoulin zullen geen normale trainingsschemas kunnen volgen in de winter, en de achterstand die je daardoor oploopt kan je gedurende een seizoen eigenlijk niet meer inhalen. Zie bijvoorbeeld ook Tolhoek, die is het hele jaar redelijk matig voor zijn doen en dat komt puur door zijn gebrekkige winter.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

'@jessevdalen
Zal me 0,0 interesseren of ik op Kelderfan lijk, ben mezelf en zal niet gaan veranderen.

Yeez

'@tijmen dat zeg ik niet, maar om elke renner te laten te vallen en te benoemen gaat wat ver. Niet elke renner al naar JV willen en niet elke renner zullen ze kunnen betalen of kunnen halen.

Wat de JV academy betreft op het wk itt: plek 5,6 en 10. Hessmann goed en Boven en Fisher Black leken gezien hun finish iets te voorzichtig te zijn gestart, al zal er niet veel meer hebben ingezeten! Moet wel gezegd worden dat Tiberi veruit de beste was en dat Leijnse en Brenner veel voordeel hebben gehad van het vroeg starten en zo renners konden oprapen...

Laatst gewijzigd
tendam

'@matxin
Dumoulin en Van Aert zullen (naar verwachting) een redelijk normale winter kunnen draaien. Gesink won de Tour of Oman nog geen half jaar nadat hij z'n heup brak, dat is nog wel een ergere blessure. Je doet alsof ze al half dood zijn.

Edit: de Tour of California, bedoel ik.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 437 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.