Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 436 ... 501 502
kelderfan

Dat bowlingbal niet heel handig is, lijkt mij ook weer zwaar overdreven. Hij had vandaag een mindere dag.
Maar vandaag mis je duidelijk Jansen en Wynants, omdat je rijdt met een stagiair, een vertrekkende renner en een terugkomende renner, dan wordt wel heel zwaar voor die drie Groenewegen, Teunissen en Roosen.
Dus mijn conclusie is, dat er volgend seizoen toch nog een goede ondersteunende renner voor ´t Vlaamse wordt gehaald.
Ik hoop eigenlijk, dat die Stef Krul nog stappen gaat zetten, want hij heeft wel op kop gereden van ´t peloton.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Op basis van wat concludeer je dat Groenewegen een wat mindere dag had ??

S. Morgenstern

Ze rijden vandaag met drie goede renners een prima finale. Moeten ze echt iedere koers domineren voor je eindelijk tevreden kunt zijn over de selectie!?

kelderfan

'@rahimns
Volg jij Dylan wel? Hij geeft zelf aan, dat hij niet zo'n goede dag had.
@S,Morgenstern
Als TJV met wat meer mannen in de finale had gezeken, dan was 't beslist anders gelopen. {waar was Tom Leezer?}
Deceunick-Quickstep had een paar man meer in de finale. Daarom is 't nog heel goed resultaat, dat TJV met een 2e. en 3e. prijs naar huis gaat. Dus in de finale hebben Roosen en Teunissen het goed geprobeerd, maar Teunissen kreeg geen vrijgeleide van de "Wolvenpak" ook niet in de finale. En het was nog niet eens hun sterkste {Deceunick-Quickstep} team.
Morgen wordt de tegenstand nog een stuk zwaarder met ook Corendon.

S. Morgenstern

Plaspauzes in de finale zijn tegenwoordig uit den boze bij deze ploeg.

Rawolf

'@Kelderfan Corendon was er vandaag ook hoor.

Morgen heb je Bora als extra zeer sterke tegenstander

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan maar er is een verschil tussen hoe een renner zich voelt en hoe de benen werkelijk zijn. Hij reed heel sterk vanuit de 2e waaier naar die eerste groep en ook in de laatste kilometer zag hij er heel sterk uit. Als dit het resultaat is als hij minder is dan zal hij in de toekomst niet bang hoeven te zijn.

kelderfan

'@Random wielerliefhebber
Maar dan komt Corendon met z'n sterkste opstelling en ja Bora mag je er zeker bij vermelden.
@rahimns
Ja dat klopt helemaal. Maar Dylan is ook geen kleine jongen meer. Hij heeft al eens alleen in een waaier gereden.
Hij gaf zelf aan niet top te zijn geweest. Hij zegt tenminste en jij ontkent alweer.
@S.Morgenstern
Oh was de plaspauze weer de oorzaak, dat Roosen, Teunissen en Groenewegen alleen in de finale zaten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan ik ontken niets ... ik leg uit dat een gevoel wat anders is dan de werkelijke vorm die je hebt. Het kan zijn dat je inderdaad slecht voelt door bijvoorbeeld het weer maar dat tov de concurrentie je helemaal niet slecht bent. En dat zie je dan meestal terug in het resultaat. Het zou natuurlijk kunnen dat de gekozen tactiek in de finale te maken kan hebben met wat Dylan aangaf hoe hij zich voelde maar uiteindelijk zegt hij ook dat het wel de juiste tactiek was.En met handigheid had het inderdaad niets te maken, daar kunnen wij het wel eens zijn... dat is in een groep van 25 renners nou ook weer niet het allerbelangrijkste

Laatst gewijzigd
kelderfan

In de Primus is 't ook niet gelukt met Dylan, die wel 4e. wordt. Ik heb in 't laatste stuk alleen maar Jansen gezien.

Stoempie

Ja, tjv heeft eigenlijk niet op kop gereden. Best vreemd.

kelderfan

Volgens Teunissen was de focus op de sprint van Dylan Groenewegen en volgens Jansen ging 't toch mis in de voorbereiding op de sprint. Dylan zat wederom met 2 ploegmaten Jansen en Teunissen en toch raakten zij elkaar weer kwijt in de laatste bocht. Ik dacht met Wynants erbij, dat de ondersteuning wel goed zou zitten in de finale. Maar Wynants en Leezer hebben de boot gemist naar de finale toe en ja Martens, die zat er wel bij.
Morgen Gooiske Pijl nog een mogelijkheid maar zonder Dylan Groenewegen. Van Poppel zal zich wel hebben gespaard voor morgen.

Romāns Vainšteins

De bowlingbal is gewoon lastig lanceerbaar, die glipt regelmatig van de vingers af.

kelderfan

Ha,ha, maar die bowlingbal kwam, als een torpedo op de finish af. Je moet die bal ook niet laten glippen.
Maar Torjus Sleen wint het jongerenklassement Tour de Slovaquie. Ik hoop niet dat Sunweb meeleest, want die hebben wat jonge talenten binnengehaald.;)

Laatst gewijzigd
kelderfan

Wie weet 't antwoord, Gooiske Pijl volgens de eigen site Roosen, Jansen, Martens, Van Poppel, Eenkhoorn, Van der Hoorn en Tom Leezer; maar PCS geeft de bevestigde selectie met Dylan Groenewegen en niet Van der Hoorn. Toch niet fit genoeg?

Romāns Vainšteins

hmmmmmmmmm

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Die van PCS klopt niet

Rawolf

Primoz Roglic heeft op het laatste moment afgezegd voor de teamrelay, vermoeit uit de Vuelta en verwondingen van val 19e etappe.

Poeksel

Toch weer twee wereldkampioenen en een vicewereldkampioen erbij.

Laatst gewijzigd
user26799

Van Aert en TJV gaan "stappen ondernemen tegen organisator ASO"....

Dat er hier naast lijfelijke schade ook grote financiële schade is, lijkt duidelijk.... Weet iemand hier hoe dat in de wielerwereld verwerkt wordt ? Ik neem aan dat het loon van Van Aert gewaarborgd is in zo'n gevallen; of toch niet ? Moet TJV een werknemer betalen, die vele maanden niet kan werken ? Is er tussenkomst van verzekering ? Is er een wettelijke regeling ? Zo ja, kan die verschillen voor Van Aert (Belgische wetgeving) en TJV (Nederlandse wetgeving)...... Hebben de nationale wielerbonden misschien een regeling ?

Wie brengt wat ontwarring in dit kluwen ?

Rawolf

Volgensmij hebben ze gewoon pech, Aso kan een kleine boete krijgen omdat ze de hekken verkeerd hebben neergezet maar Jumbo gaat ook dat geld niet zien.

Risico van het vak

Laatst gewijzigd
Yeez

Hoe zit het met van aert en nuyens? Was die uitspraak niet in oktober? Over wie wie moet betalen

Koosr1946

Ik ben het helemaal eens met RANDOM, er rijden zo'n 160 renners dat parcours en dan rijdt er eentje een beetje boel onverantwoord door de binnenbocht en raakt een hek.
Wie zou dan de schuldige zijn?

Niklas

De val is pakkie an van Wout zelf. Hij koos ervoor de bocht haarscherp aan te snijden. De verwondingen zijn veroorzaakt doordat de dranghekken tegen de rijrichting in stonden opgesteld. Dat is de verantwoordelijkheid van de ASO.

tendam

Wat een onzinredenering van Koos, moeten alle renners er tegenaan rijden voordat de organisatie laakbaar is?

Wat die Koos hier doet is me sowieso een raadsel, heeft een grafhekel aan Jumbo maar post alleen maar over die ploeg (geldt wel voor meerderen natuurlijk).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 436 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.