Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 440 ... 501 502
TLJCAMPS

'@defietser
Sonny Colbrelli zou ik er wel bij willen hebben.

kelderfan

'@Yeez
Heb je voorkeuren? Met Alex Dowsett heb je gelijk. Craddock is op meerdere terreinen inzetbaar.

defietser

Dat soort renners hebben ze genoeg. 1 sprinter erbij!

Yeez

Craddock zie ik graag komen. Colbrelli is ook geen pure sprinter en lijkt mij ook gewoon niet passen en bovendien veel te duur (met het budget en wat ze al uitgegeven hebben en verlengd)

defietser

Renners zoals een Craddock hebben ze genoeg. Ze hebben twee "identieke" renners gecontracteerd. TJV is enorm kwetsbaar v.w.b. uitslagen in wedstrijden die eindigen in een sprint. Alleen Groenewegen en min of meer Teunissen.

Yeez

'@defietser het kan niet en en zijn op alle vlakken. Geen 1 ploeg die op alle vlakken mee kan doen. Jumbo is 1 van de weinigen. Ik zou niet weten welke sprinter je moet halen

defietser

Als je toch nog een of twee renners contracteert, neem dan geen renner waar je al genoeg van hebt. Kijk dan naar wat er nog ontbreekt.

Bulcke

Wat ontbreekt hangt af van wat je wilt bereiken. Als je volgend haar in alle grote rondes mee wilt kunnen doen voor de winst is dat wat anders dan als je gedurende het hele jaar overwinningen wilt pakken in sprintritten. Omdat tjv vooral inzet op de rondes en daarnaast het klassieke voorjaar verwacht ik zelf eerder een klimmer dan een sprinter. Of een sterke voorjaarsrenner die ook plaats kan nemen in een klassementstrein. Ze kunnen niet altijd Martin voorop laten fietsen

defietser

Doelstelling is zoveel mogelijk overwinningen en meedoen voor de winst inTdF.

Yeez

Fisher-black hessmann en van veenendaal zijn wel echt talenten hoor als ik de juniorenwedstrijd zo eens kijk

Yeez

Fisher black alleen wel aan het smijten met de krachten

Yeez

Hessmann helaas gevallen

Bulcke

'@defietser: als dat de doelstellingen zijn kan een sprinter inderdaad wel een potentiële leemte opvullen. Hebben ze doelstelling om een stempel op de voorjaarsklassiekers te drukken nu niet meer? Dat was voor 2019 in ieder geval wel een doelstelling

. Ze hebben natuurlijk met van aert en theunisse ook wel twee mannen die vlot aan kunnen komen, dus helemaal zonder zitten ze ook weer niet. Maakt de kans dat ze nog een sprinter zoeken wel groter.

kelderfan

'@defietser
Ik zag in de laatste TDF toch twee renners, die moeiteloos dat sprintersprobleem hebben opgelost. Voor de volgende editie zie ik "de sprinter" thuisblijven.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik lees net dat Floris De Tier met Corendon een nieuw team heeft gevonden. Ik vind 't jammer, dat hij weg moest. MvdP heeft zijn ogen wel de kost gegeven in Noorwegen. Dat team is goed bezig en wacht niet tot de markt op slot zit.

Yeez

When pressed about his future plans, Craddock, who has yet to sign a contract for 2020, remained unusually tight-lipped, with his usually open and friendly demeanor closing slightly as he said only that he’s “still working on it.”
Though Craddock’s future may be unclear, his performances in the last four weeks have shone a light on his true talent, and 2020 should remain bright for him, wherever he finds himself.

Craddock heeft nog niks getekend

kelderfan

'@Yeez
Ik doe met je mee {naamswijziging?}. TJV waar wacht je op met die man erbij kun je de GT's moeiteloos invullen.
Dan heb je 't vertrek van Powless goed opgelost.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Jumbo achter het net gegrepen bij Simmons, helaas.

Yeez

'@rawolf net als 8 andere ploegen.

Crass geeft op zijn twitter aan ook nog niet te weten waar zijn toekomst ligt.

Rawolf

Ja, dat is niet gek natuurlijk een Amerikaan naar een Amerikaanse ploeg. Trek heeft ook de Junioren Tijdrit wereldkampioen vastgelegd dus die zijn goed bezig.

Snap niet wat jullie in Crass zien, heeft niks laten zien de laatste tijd. Bij katusha komen ook waarschijnlijk Haller en Dowsett vrij, dat lijkt me interessanter.

tendam

'@defietser
Haha, enorm kwetsbaar in wedstrijden die eindigen in een sprint. 3 sprintetappes in de Tour gewonnen met 3 verschillende renners...

De sprint zal iets meer naar de achtergrond gaan, aangezien ze een van de beste klassementsploegen ter wereld zijn. Je kan niet alles hebben.

tdola

George Bennett doet niet mee aan wk. Op.
Kan nog wel eens wat dun worden met toppers laatste deel vh seizoen. Bennett moe, Roglic niet meer top, kruijswijk met herstellende knie.

kelderfan

Precies. Een goed of evenwichtige tweede lijn is heel belangrijk bij een team met aspiraties op 't GT-front.
Daarom steun ik @Yeez bij het eventueel halen van Craddock om 't gemis van Powless te ondervangen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het gemis van Powless... die hebben ze vervangen met een winnaar van de Giro... wat wil je nog meer ;)

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Craddock zou een prima knecht zijn; beetje een zelfde type als Bouwman, maar dan met een goede tijdrit. Betwijfel echter of deze ploeg daar nood aan heeft. Ze hebben namelijk geen enkel probleem wat hij op zou lossen.

Laten we dus ook niet doen alsof dat wel zo is, door het fabriceren van een verhaal dat er gezocht moet worden naar een vervanger van Powless, of naar een knecht voor Strade, of naar een renner om de blessures van Van Aert en Dumoulin op te vangen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 440 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.