Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 443 ... 501 502
SS3000NL

Als ze vandaag falen door andere verzorgers, impliceer je dat ze het normaal wel goed doen. Dat staat haaks op wat je normaal hier schrijft. Tollen mag, maar zorg dat je consequent blijft.

Koosr1946

'@xistnc Als je mij met een semi-seniel bejaarde vergelijkt, mag je doen, maar neem dan wel even in ogenschouw dat het peil in dit forum van het niveau is waar ik moeiteloos aan mee kan doen, iemand die 100 meter voorop rijdt moet je gelijk een contract geven en er zij meer van die onderwerpen, het komt een normaal mens de strot uit en bij mij stroomt hetr zowel van boven en van beneden naar buiten.

@ SS30000NL, beter lezen dompie, bij de ploeg krijgen ze wonderdrankjes, poedertjes en pilletjes en als ze bij hun nationale ploeg rijden moeten ze het doen met een bruin broodje en een glas koud water

@Morgenstern Ik heb liever niet dat iemand uit dit select klein groepje met mij te doen heeft, ik denk dat je dat beter kunt hebben met je lotgenoten hier waar de zieligheid van afdruipt

Yeez

Wynants martens leezer en lindeman verlengen met 1 jaar! Lijkt me een goede zet. Martens en wynants zullen na 2020 wel afscheid nemen. Lindeman en leezer zijn bovendien belangrijke knechten vanaf de eerste uren. Knechten die nodig zijn om verder te bouwen met de ploeg die niet alleen kopmannen kan hebben.

Enige jammere is nog steeds dat Powless vertrekt

Yeez

'@koosr1946 dat je een hekel aan de ploeg hebt is duidelijk, maar waarom kom je dan hier? Het meerendeel hier is fan en heeft daardoor soms een niet al te objectieve mening (wat niet erg is overigens), maar je kan niet ontkennen dat de ploeg bij de 4 beste ploegen van het peleton hoorde dit jaar. En jongens die 100 meter op kop rijden? Volgensmij heeft een team naast kopmannen ook knechten nodig.

P.s. Ketonen worden ook door ploegen die jij adoreert gebruikt, wat overigens volkomen legaal is ;)

Koosr1946

Ik vraag mij af of hier niemand zit die een betaalde baan heeft,
Een seniele bejaarde is gewoon de hele dag thuis en heeft tijd om tegen bepaalde fora aan te schoppen.
Dat heeft alleen te maken met het niveau hier en dan ook nog van een aantal mensen.
Verder heb ik wel een HEKEL aan iedereen die uit de oude RABO beerput komt en dat zal ik tot in mijn graf meenemen, tenminste als mijn seniel zijn niet overgegaan is en volledig gek zijn

Yeez

'@koos nou dat verklaard een hoop, maar waarom zit je hier dan? Tijdvulling en frustratie afreageren op iets wat je sowieso niet mag?

Laatst gewijzigd
wieler4live

Goed die verlengingen..
Dumoulin
Foss
Harper
Nog een onbekende er bij

Powless
Van Poppel
De Tier
Weg daar worden ze alleen maar sterker van benieuwd wat er nog bij gaat komen

Yeez

Alleen powless is zonde, maar met foss en harper is daar voldoende vervanging voor (ook voor de tier)

tendam

'@koosr1946
Er zijn er meer van jouw type op deze site, sooike bijvoorbeeld. Mensen met een diepgewortelde haat jegens Rabo en de ploegen die daaruit voortkomen. Jumbo is een behoorlijk andere ploeg qua personeel en benadering, en als jouw gevoel over die ploeg niet verandert ongeacht wat ze presteren of hoe ze zich gedragen, ligt de fout dus bij jou. En ben je behoorlijk zielig om je als pensionado daar dagelijks druk om te maken.

horsm

Moet een ex-Roompotter een kans gegeven worden? Van Schip, Van der Lijke, Asselman? Schip moet toch om te vormen zijn tot een Van Emden-achtige renner die lang mee kan op de Vlaamse wegen?

Arno L

Dennis halen & ze zijn klaar.

TLJCAMPS

Zou Rohan Dennis geen terugkeer overwegen naar TJV?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Koosr1946 aangezien je toch hier blijft posten, dan maar eens proberen om een discussie op gang te brengen. Waar komt die enorme diepe afkeer dan vandaan. Ik ben zelf supporter van deze ploeg vanaf het begin en natuurlijk ben ik ook teleurgesteld over dingen die gebeurd zijn en foute die in het verleden gemaakt zijn, inherrent aan de sport. Dat was voor mij in ieder geval geen reden om mijn rug te keren. Maar ik wil je (misschien tegen beter weten in) proberen te begrijpen. Leg het eens uit.

Laatst gewijzigd
xistnc

Rohan Dennis zal dat misschien best overwegen. Zeker gezien het bewezen niveau van de tijdritfiets. Maar Jumbo zit allicht niet op deze 'teamplayer' te wachten.

En in hoeverre kun je van 'terugkeer' spreken? Net als Dumoulin is hij ooit een keer opgevangen door de opleidingsploeg van Rabo, toen de stekker uit de ploeg Cervélo ging op een moment dat alle ploegen al vol waren. Dennis heeft dat hele jaar geen fatsoenlijke prestatie neergezet, vanaf de Australische kampioenschappen in januari tot de Avenir in september.

Ik vind dat BMC die knul vanwege bewezen diensten binnen moet halen bij DDD. Althans, als die op BMC blijven rijden.

Laatst gewijzigd
tendam

'@rahimns
Omgekeerd kun je ook zeggen dat het onzin is om steeds die geschiedenis (tot Buckler aan toe) erbij te halen als supporter. Wat voegt dat toe? Wat heeft het Jumbo van nu daarmee te maken?

@horsm
Van Schip is natuurlijk een mooi cultfiguur, maar de vraag is of die blij wordt van alleen maar knechten. Dat is nu de rol die ook Van der Hoorn ten deel valt, ook zonde van zo'n renner.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@ten dam mee eens op zich, maar blijkbaar kan koos dat niet los zien. Dus ik ben wel benieuwd waar die enorme afkeer vandaan komt. Misschien heeft het een reden die totaal ergens anders ligt. Beter eens een discussie starten dan hem voor alles uitmaken.

Yeez

Colbrelli en Hagen zijn overigens niet meer vrij, dan weet iedereen dat ;)

Enige die ik kan vinden in de wt en bij de ploeg passen zijn Craddock en Vermote. Vermote is nog redelijk jong en heeft laten zien over een enorme motor te beschikken. Rijdt nog goede uitslagen en zou bij deze ploeg weer helemaal op kunnen bloeien.

tendam

'@rahimns
Maar die geschiedenis erbij halen doe jij zelf ook, bedoel ik eigenlijk. Jij doet het alleen in positieve zin.

Diever

In de podcast van Laurens ten Dam kwam Dennis ook even voorbij. Die schijnt met Matthews in een huis gestopt te zijn en daar alleen achter de PlayStation te hebben gezeten. Dit is natuurlijk lichtelijk overdreven, maar dat zou het niet presteren van Dennis in die tijd kunnen verklaren.

Daarnaast vind ik de lofzang van Jansen ook een beetje gek. Ik heb hem niet gezien in het WK. Ik had verwacht dat hij dit jaar al de stap had gezet. Ik ben dus benieuwd of het niveau van dit jaar niet gewoon zijn plafond is.

Harper.. ik ben benieuwd naar die fok. Toch al wat ouder om te debuteren in de wt.

En blij met de verlengingen. Lindeman wordt onderschat! Blij dat hij blijft

Edit: En vermote lijkt me een hele goede renner om erbij te hebben. Alleen volgens mij mis je iemand.voor de bergen dus Craddock zou beter zijn. Ik denk alleen niet dat er nog iemand bij komt

Laatst gewijzigd
xistnc

'@Rahimns
Ik heb jou eerder horen vertellen dat jij juist geen supporter van het eerste uur was van deze ploeg?

De achtergrond daarvan kom ik veel vaker tegen in de leeftijdscategorie van Koos, maar ook in die van ons. Ze denken serieus dat het wielrennen nog hetzelfde is als in het TI Raleigh tijdperk, hebben met lede ogen moeten zien hoe het tijdperk-Post overging in het tijdperk-Raas, vonden misschien enige rust toen De Rooy en Breukink het roer overnamen bij Rabo om achteraf de Rabo-periode alsnog als symbolisch te zien voor het gitzwarte hoofdstuk van het wielrennen in zijn totaliteit. Een soort PTSS, misschien wel. Met zo'n handicap kan het erg moeilijk zijn om te juichen voor Jumbo en wordt houvast gevonden in alles wat ook maar een beetje als bewijs kan worden beschouwd dat Jumbo het juist niét goed doet.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

xistnc klopt ik begon te supporteren vanaf het moment dat het Rabobank werd... tijdens de voorgangers was ik vooral supporter van Panasonic

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Diever dat moet wel aangezien de ploegen komend jaar uit minimaal 27 renners moeten bestaan.

Yeez

'@diever ik denk dat je verkeerd luisterde. Dat was in de rabobank development team tijd dat matthews en dennis daar samenwoonden (in Lanaken). Dat ging niet goed. Niet dit jaar ;)

tendam

Rohan Dennis zou heel veel hebben aan iemand als Merijn Zeeman, met oog voor de psychologie van een renner. Maar bij Ineos krijgen ze die jongen ook wel aan de praat, daar hebben ze de nodige psychologen in dienst.

Yeez

Dennis is met de huidige selectie niet te betalen.

1 2 ... 443 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.