Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 465 ... 501 502
S. Morgenstern

Iedereen tevreden houden is geen doel op zich en gaat niet altijd samen met het bedrijven van topsport.

ghostwriter

'@S. Morgenstern
In de topsport is het juist van enorm belang iedereen zo tevreden mogelijk te houden.

S. Morgenstern

Zo tevreden mogelijk inderdaad, binnen de grenzen die bij een topploeg horen.

ghostwriter

'@S. Morgenstern
En daarom hoeft iemand als Bennett (of in mindere maten De Plus) ook niet als kopman in een grote ronde te worden gebruikt maar moet hij wel regelmatig als kopman in kleine rondes worden gebruikt. Dan zal hij niet geheel tevreden zijn maar wel zo tevreden mogelijk.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Wellicht is er dankzij de OS in de Vuelta wel ruimte voor beide of één van beide om in de Vuelta voor een eigen klassement te gaan. Daarnaast zijn er sowieso genoeg WT-koersen waar Roglic, Dumoulin en Kruijswijk niet rijden en lijkt het me ook behoorlijk bevredigend om het grootste deel van het jaar voor wereldtoppers te knechten.

Ik geloof daar meer in, dan dat toegevoegde kleine rondes werkelijk zo interessant zijn voor die renners en in die conclusie dat ze heel wat van zulke koersen in het programma op moeten nemen om die renners tevreden te houden.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De Plus heeft zelf ook aangegeven nog niet klaar te zijn voor een rol als kopman en geen probleem te hebben met de rol die hij nu heeft.

ghostwriter

'@rahimns
Dat De Plus al toe is aan een rol als kopman heeft hij in de BinckBank Tour wel bewezen. Niet elke kopman is ook direct een kopman voor grote rondes.

Yeez

'@ghostwriter jij weet het beter dan de plus zelf? Dat vind ik knap

ghostwriter

'@Yeez
Ik denk dat De Plus het had over grote rondes want anders weet ik het inderdaad beter aangezien het een feit is dat De Plus als kopman de BinckBank Tour heeft gewonnen. Je kan dus onmogelijk beweren dat hij niet toe is aan een rol als kopman in bepaalde wedstrijden (zoals de BinckBank Tour).

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hij had het niet specifiek over een bepaalde wedstrijd meer in het algemeen... dat het af en toe zal uitkomen dat hij een wedstrijd voor zichzelf zal kunnen rijden zal best voorkomen maar hij denk dat hij nog een paar jaar nodig heeft om echt het kopmanschap te dragen.

$kedel

Maakt ook niet heel veel uit wat mensen vinden, de tour is gewoon veruit de belangrijkste wedstrijd van het jaar.
Ik vond het afgelopen jaar ook al een soort vluchtroute die Dumoulin nam. Als je kandidaat eindwinnaar bent dan zou je wmb gewoon voor de tour moeten gaan.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Idd. Wat Skedel zegt. En wat hier al eerder is gezegd. Dumoulin behoorde vorig jaar met de Giro in de benen tot de beste 3 renners bergop. Ik zou ook zeggen gaan met die banaan. Maar ik meende in het interview afgelopen zondag met studio Sport al te proeven dat hij het liefste de olympische spelen rijdt zonder TDF in de benen. Het is wel een luxe positie voor JV. 3 kopmannen, hopelijk een Bennet zónder steken, een nog sterkere de Plus, iig met ideale voorbereiding. Een Kuss, Gesink, Tolhoek...dat is toch een geweldig sterk blok, bergop.

Stoempie

En wees niet zo naar naar Kelderfan mensen. Je kan ook een keer niet reageren.

assen

'@ Michiel
+1

Nogmaals, als je iets leest wat je NIET bevalt, maar wat WEL te maken heeft met TJV, dan stel ik voor niet denigrerend te reageren naar de messenger. Die wordt daar namelijk niet gelukkiger van. ;-)
Dat terwijl de messenger ietd post dat perfect hier thuishoort.

LOMBARDIJE
Verheug me op de wedstrijd! Stiekum hoop ik toch op Mollema (ex-jumbo, dus neem aan dat ik het hier toch mag posten). ;-)

DE PLUS
ik vermoed dat zowel TJV als De Plus zeer gelukkig zijn met zijn rol en prestaties bij TJV, en dat er geen conflict is (vooralsnog) over zijn toekomstig programma en rol.

Yeez

Powless geeft trouwens aan nog een race te rijden op twitter.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik denk dat hij nog naar Japan gaat

Stoempie

Tsja mannen. Door bepaalde discussies en woord gebruik is voor mij de sjeu er wel af. Kan het ook anders?

Laatst gewijzigd
kelderfan

quote:"Ik geloof daar meer in, dan dat toegevoegde kleine rondes werkelijk zo interessant zijn voor die renners en in die conclusie dat ze heel wat van zulke koersen in het programma op moeten nemen om die renners tevreden te houden."
Wie heeft 't over heel wat meer van zulke rondjes om de renners tevreden te houden?
Ik hebt 't over een aantal rondjes en dat is iets anders. Jongens als Kuss, De Plus en Bennett hebben die rondjes juist nodig om zelf te ontdekken wat 't is om kopman te zijn. Ook Vingegaard en Tolhoek zijn er misschien wel klaar voor om volgend jaar een of meerdere koersen voor zich zelf te rijden of als 2e. man {vrije rol}.

Laatst gewijzigd
tdola

De taco pro Classic staat op pro cycling ineens niet meer bij programma van tjv?
Zou vandaag toch echt gereden worden en had ook al een opstelling gezien!?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola ze zijn bij PCS wat pissig op de organisatie omdat er nog steeds geen startlijst is bekend gemaakt.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@tdola
Het gaat wel door met de mannen, die reeds genoemd zijn. TJV twitter zegt, dat zij van start zijn gegaan.

Drutense liefhebber

https://twitter.com/tacxproclassic/status/1182960127365779457/photo/1

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Perry ik denk dat PCS hem graag een paar dagen eerder had gewild en niet op minder dan 30 minuten voor de start... maar ze zijn onderweg in ieder geval

Laatst gewijzigd
tdola

Opvallend geen jakobsen die toch echt eerst aangekondigd was. Bij sprint iig groenewegen vs viviani lijkt me.

kelderfan

Geen monument voor TJV Roglic helaas; maar Bauke Mollema chapeau#

1 2 ... 465 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.