Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 467 ... 501 502
Stoempie

Klopt Kelderfan. Wielrennen is als het leven. Vliegen, duiken, vallen en weer opstaan. Als je volhoudt dat Niklas Larsen geen sprinter is, ga ik trollebollend Ben Hermans er weer ingooien hoor.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Welke relatie met SEG... Bouwman is de enige renner die ooit uit die stal kwam, en zelfs die heeft daar maar een jaartje gereden. Je doet nu alsof ze al tig renners bij Seg vandaan gehaald hebben.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Michiel de Rooij met Youri bedoel je waarschijnlijk Youri Eijnsen van WF. Hij is een van de journalisten van deze site

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Waarom geen Ian Garrison 21 jr. ook een tijdrijder en beschikbaar. Dus volop te modelleren.
Trouwens wat sprinters betreft. Met Timo Roosen en Mike Teunissen heeft TJV toch sterke sprinters in huis. Ook Wout Van Aert kan ook een sprint leveren. De optelsom is 1 + 3 = 4 snelle mannen.

Stoempie

Dat zal hem zijn Rahimns. En hij zal goed ingevoerd zijn. Ik vind het wel opvallend dat JV, zoals je zelf aangeeft, alleen maar Bouwman uit de SEG stal heeft gehaald, terwijl ze jaarlijks toch meerdere WT renners afleveren.

Stoempie

Omdat Garrison geen rappe man is, Kelderfan.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Michiel de Rooij wat ik wel eens gehoord heb dat diverse WT ploegen jonge talenten stallen bij SEG om ze daar hun opleiding te laten voltooien voordat ze naar de WT kunnen overstappen. Dus dan zou dat niet heel vreemd zijn.

@Kelderfan ze hebben inderdaad een redelijke tot goede eindsprint maar het zijn geen sprinters...

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Hoe verklaar je dan, dat Andreas Leknessund niet naar TJV komt. Heeft Sunweb die jongen bij Uno-X Norwegian Development Team gestald. Maar zoekt TJV nu echt een sprinter; nou dan heeft EF Sacha Modolo een vrijbrief gegeven of wordt dan toch Amaury Capiot.
@Michiel De Rooij
Niklas Larsen is een snelle jongen net als Mike Teunissen, maar toch geen sprinter van naam. En waarom heeft TJV die jongen dan niet ingelijfd. Hij was mee op stage, maar daarna niets meer.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik heb het toch niet over Uno-x gehad... wat heeft dit met SEG te maken... hoe moet ik weten waarom Leknessund voor Sunweb heeft gekozen.

Dat een renner mee is op stage zegt toch verder helemaal niets. Daarnaast had die jongen net getekent bij Uno-X.

Laatst gewijzigd
horsm

Roglic wint de Worldtour en Groenewegen behaalt het meeste UCI overwinningen. Wat een topjaar voor de ploeg.

tdola

Groenewegen kan toch nog opgehaald worden door ackermann begreep ik? Die rijdt nog in China.

defietser

Is er nog een sprintertje vrij voor TJV?

S. Morgenstern

Groenewegen doet het goed nu, dus dan is het wellicht zoeken naar een Nederlandse sprinter met Roompot verleden?

kelderfan

Ja er is nog jonge sprinter vrij met een Roompot verleden Jesper Asselman 29 jaar en talentvol.

kelderfan

'@rahimns
Quote:"Dat een renner mee is op stage zegt toch verder helemaal niets. Daarnaast had die jongen net getekent bij Uno-X." Er waren twee ColoQuick renners mee op stage en alle twee hebben een contract bij Uno-X. Als zij al een contract hdden bij die ploeg, dan rijst bij mij de vraag. Waarom neem je die jongens dan mee op stage. Die ga je nu toch niet testen om die in 2022 te halen.

Stoempie

Kelderfan. Jij wil blijkbaar een sterke renner erbij voor het voorjaar. JV lijkt een jonge sprinter te willen aantrekken.

S. Morgenstern

Foss was toch ook twee jaar voor hij werd gehaald mee op stage!?

defietser

'@kelderfan Weet jij nog een sprintertje voor TJV, die nog zonder contract is. Jij bent de kenner zo te zien.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan een renner meenemen op een trainingsstage of zelfs een stageplek in wedstrijden geeft toch geen garantie op een contract. Jan Maas heeft toch ook geen contract bij de ploeg. Ik zeg niet dat ze beide of 1 van de 2 over 2 jaar niet bij TJV zullen rijden maar een garantie is het zeker niet. Het is gewoon een prima manier om een jong talent te testen.

tdola

Contract verlenging groenewegen ook nog steeds niet officieel volgens mij.......

Rawolf

Ik denk dat Capiot wel een goede zou zijn voor het klassieke werk, maar als je een sprinter zoekt waarom Tim Merlier niet noemen?

Yeez

Omdat Merlier gewoon een contract heeft

kelderfan

'@Rawolf
Tim Merlier heb ik al eerder eens gemeld, maar die heeft een contract met Corendon afgesloten.
Die Tim zou zeker bij zijn maatje passen.
@tdola
Dat is ook apart, omdat hij met Wout werd genoemd, dat zij zouden gaan verlengen.
@defietser
Ik ga voor je zoeken, maar de soep wordt wel heel dun, zoals @rahimns wel eens aangaf.
Het zou zomaar een onbekende Sloveen met Ski-verleden zijn.

ghostwriter

'@tdola
Groenewegen heeft in een interview wel al aangegeven dat zijn contract is verlengt. Het is dus wel al officieel maar Jumbo-Visma heeft het nog niet in een persbericht naar buiten gebracht.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Merlier heeft GEEN contract voor 2020, althans dat is niet naar buiten gebracht.

1 2 ... 467 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.