Dat dacht ik al hahah
Je bent op de hoogte dat PCS gewoon 1 of 2 jaar invult als ze geen informatie hebben?
“Ik ben uiteraard erg tevreden dat ik de komende maanden aan de slag kan bij een prestigieus team als Corendon-Circus”
Die maanden zijn wel voorbij na dit veldrit seizoen, maar hij kan uiteraard een verlenging krijgen.
https://www.wielerflits.be/nieuws/tim-merlier-versterkt-per-direct-wegploeg-corendon-circus/
'@Michiel De Rooij
Piotr Havik is ook nog vrij, maar hij was de lead-out van Mike Teunissen. Dus niet echt de sprinter van dienst.
Ja zag gisteren dat als Mike eraan trekt; alleen de echte sprinters kunnen dan volgen. De rest was uit 't wiel gereden.
Dat was gewoon een inkoppertje voor Dylan. Nee ik snap niet waarom TJV speciaal een sprinter zoekt, terwijl er snelle mannen in de ploeg zitten. Als TJV voor 28 renners gaat, dan kun je Havik erbij halen voor de Vlaamse koersen en de kleine 1.1. rondjes.
'@Rawolf
Je hebt een punt, maar ook CQ geeft Tim Merlier als renner voor 2020 bij Corendon. Het team zelf moet nog in de lucht komen, want ook Vervaeke en De Tier staan erbij gemeld bij CQ dan.
Maar ik zou het prima vinden om Tim Merlier mee te laten draaien bij de Vlaamse kern, Want dan heb je naast Dylan nog 4 snelle mannen in huis.
'@Michiel De Rooij
Ja je hebt gelijk met Havik, want die laat zich goed zien vandaag met z'n derde stek, doet hij 't prima, want Dries is geen kleine jongen. Merlier kwam nog dichtbij. Die Merlier zou mijn voorkeur hebben, omdat hij een winner is en ook met Wout & Mike het veldrijdersteam zou kunnen vormen.
'@rawolf
Corendon-Circus 2020 (voorlopige selectie)
flag-fr Antoine Benoist
flag-be Dries De Bondt
flag-be Floris De Tier
flag-dk Lasse Norman Hansen
flag-be Roy Jans
flag-be Jimmy Janssens
flag-be Senne Leysen
flag-de Marcel Meisen
flag-be Tim Merlier
flag-nl David van der Poel
flag-nl Mathieu van der Poel
flag-be Jonas Rickaert
flag-nl Oscar Riesebeek
flag-cz Petr Vakoč
flag-be Otto Vergaerde
flag-be Gianni Vermeersch
flag-be Louis Vervaeke
flag-de Philipp Walsleben
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.