Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 468 ... 501 502
Yeez

'@rawolf jawel hoor. Voor 2020

Stoempie

Weet iemand waarom JV niet meedoet aan Parijs Tours? Is wel een koers die de ploeg past.

Rawolf

'@Yeez, ik ben heel benieuwd naar je bron.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Vorig jaar ook al niet. Je hebt met Teunissen, Jansen en Roosen wel de juiste mensen daarvoor. Zal wel met geld te maken hebben.

Stoempie

Kelderfan, kan me niet voorstellen dat geld de reden is. Ik zie een Piotr Havik straks nog wel genoemd worden.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rawolf procyclingstats, dus ga er maar vanuit dat het klopt.

Rawolf

Dat dacht ik al hahah

Je bent op de hoogte dat PCS gewoon 1 of 2 jaar invult als ze geen informatie hebben?

“Ik ben uiteraard erg tevreden dat ik de komende maanden aan de slag kan bij een prestigieus team als Corendon-Circus”
Die maanden zijn wel voorbij na dit veldrit seizoen, maar hij kan uiteraard een verlenging krijgen.

https://www.wielerflits.be/nieuws/tim-merlier-versterkt-per-direct-wegploeg-corendon-circus/

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Michiel De Rooij
Piotr Havik is ook nog vrij, maar hij was de lead-out van Mike Teunissen. Dus niet echt de sprinter van dienst.
Ja zag gisteren dat als Mike eraan trekt; alleen de echte sprinters kunnen dan volgen. De rest was uit 't wiel gereden.
Dat was gewoon een inkoppertje voor Dylan. Nee ik snap niet waarom TJV speciaal een sprinter zoekt, terwijl er snelle mannen in de ploeg zitten. Als TJV voor 28 renners gaat, dan kun je Havik erbij halen voor de Vlaamse koersen en de kleine 1.1. rondjes.

Stoempie

Havik vindt zichzelf ook geen sprinter, maar hij leek mij wel een renner die jij zou kunnen noemen als mogelijke versterking.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Rawolf
Je hebt een punt, maar ook CQ geeft Tim Merlier als renner voor 2020 bij Corendon. Het team zelf moet nog in de lucht komen, want ook Vervaeke en De Tier staan erbij gemeld bij CQ dan.
Maar ik zou het prima vinden om Tim Merlier mee te laten draaien bij de Vlaamse kern, Want dan heb je naast Dylan nog 4 snelle mannen in huis.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Ja je hebt gelijk met Havik, want die laat zich goed zien vandaag met z'n derde stek, doet hij 't prima, want Dries is geen kleine jongen. Merlier kwam nog dichtbij. Die Merlier zou mijn voorkeur hebben, omdat hij een winner is en ook met Wout & Mike het veldrijdersteam zou kunnen vormen.

Laatst gewijzigd
defietser

Bas van der Kooij

Yeez

Dit forum begint heel, heel droevig te worden

Yeez

'@rawolf pcs geeft alleen info als ze die juist hebben. Heb het bij youri nagevraagd. Inderdaad tm 2020. Dus je kletst uit je nek. Als er 1 site iets niet zomaar iets invult is het pcs. Troll die je bent

Yeez

'@rawolf
Corendon-Circus 2020 (voorlopige selectie)
flag-fr Antoine Benoist
flag-be Dries De Bondt
flag-be Floris De Tier
flag-dk Lasse Norman Hansen
flag-be Roy Jans
flag-be Jimmy Janssens
flag-be Senne Leysen
flag-de Marcel Meisen
flag-be Tim Merlier
flag-nl David van der Poel
flag-nl Mathieu van der Poel
flag-be Jonas Rickaert
flag-nl Oscar Riesebeek
flag-cz Petr Vakoč
flag-be Otto Vergaerde
flag-be Gianni Vermeersch
flag-be Louis Vervaeke
flag-de Philipp Walsleben

kelderfan

'@Yeez
Wat is er nu weer mis?
Amaury Capiot doet ook een duit in 't zakje met een mooie 5e. stek in Parijs - Tours, die door een sterke Jelle Wallays wordt gewonnen voor Terpstra, Naesen en Demare. Dat zijn toch geen kleine jongens in dit werk.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Lol

BMC heeft nooit ook maar 1 contractduur bekendgemaakt en toch stond er bij PCS altijd wat ingevuld.... dit lijstje is van wielerflits? die copypasten PCS gewoon. Vraag me af wie hier de troll is

Word wel een trend trouwens, anderen voor troll uitmaken.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rawolf heeft het ooit niet geklopt? Die jongen rijdt volgend jaar gwwoon daar, of hij moet een clausule hebben dat hij weg kan

Yeez

'@rawolf lijstje is overigens niet gekopieerd. Zitten nieuwe namen tussen op basis van eigen bronnen. Volgens youri is het allang zeker dat hij blijft

xistnc

'@Jesse
PCS is handig als samenvatting, maar om het zeker te weten moet er altijd een andere, onderliggende bron zijn. Youri telt niet als zodanig, die verzint en interpreteert er vaak maar wat op los.

Stoempie

Yeez. Met droevig bedoel je iemands bijdrages voor achterlijk uit te maken? Wat is je probleem?

Laatst gewijzigd
Stoempie

Oh Yeez is Jesse.

Yeez

'@xistnc moet Youri toch nageven dat hij vaak wel gelijk heeft. Ik denk dat hij wel veel contacten in het wereldje heeft

xistnc

Vaak? Is mij niet opgevallen. Los daarvan: het gaat om het hebben van bronnen, niet om het hebben van gelijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

PCS voegt alleen rijders toe op bevestiging van ploeg of renner, nooit op basis van geruchten.

1 2 ... 468 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.