'@Yeez
Natuurlijk heeft het geen invloed op wie er daadwerkelijk bij Jumbo-Visma zal tekenen maar waarom is het onzin om het over mogelijke aanwinsten en voorkeuren daarvoor te hebben?
Nu het blijkt dat Cras niet haalbaar is hoop ik dat Jumbo-Visma voor Inkelaar kiest. Hij is zeker geen toptalent maar lijkt me wel iemand die kan uitgroeien tot een goede klimknecht. Hij heeft alleen sinds hij uitviel in de Tour de L'Avenir geen wedstrijden meer gereden en ik weet niet hoe het met zijn fitheid zit. Ondanks dat ik zelf geen Nederlander ben speelt het voor mij wel een rol dat Inkelaar een Nederlander is en Jumbo-Visma een Nederlandse ploeg is. Ik vind het namelijk mooi als ploegen een duidelijk nationaal karakter hebben.
Guerreiro leek mij ook een leuke renner, maar die gaf zelf al aan de Portugese krant O Jogo aan naar EF te gaan voor 2 jaar. Voor mij lijken alleen Haller en Vermote nog goede opties uit de wt. aangezien de rest die “vrij” is niks is of al aan een ander team wordt gelinkt. Anders denk ik een belofte renner
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.