Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 469 ... 501 502
kelderfan

'@rahimns
Anders had TJV ca. 80 renners gehad en dat lijkt mij een tikkie te veel van het goede.
Ik hoop toch dat e.e.a. resulteert in groep van 28 renners voor 2020; dus met een klimmer en een snelle man voor 't Vlaamse werk om Dylan te ontlasten.

Stoempie

Dat zijn 4 renners Kelderfan....

Turtlehead

Lekkere chaos hier. Lijkt wel een ouderwets volgtopic.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Vier? Dan heb ik verkeerd geteld. Om de chaos een beetje op te lossen.

Yeez

Steff Crass naar lotto-soudal. Zullen we gewoon afwachten ipv nu weer allerlei domme namen roepen die nog vrij zijn.

Rawolf

Ben benieuwd waar Marco Haller heengaat

Yeez

'@rawolf bora of ccc klinken logisch. Of mee met de fusie kan ook nog

Stoempie

Nee Jesse. Jij bepaalt niet wat hier gepost wordt.

Yeez

'@michiel helaas niet...

Stoempie

Leven en laten leven 😗

Yeez

'@michiel leven en verder geen aandacht aan geven bedoel je?

Stoempie

Euh. hoe bedoel je?

Yeez

'@michiel de hoeveelheid onzin die hier gepost wordt ;) en ik weet het, ik hoef hier niet te posten en te reageren, maar er zijn er ook een hoop die wel bijdragen.

Stoempie

Haha oh zo. Ja dat bedoel ik eigenlijk. En het staat achteraf ook zo lelijk, sneren op i-net. Vind je ook niet?

Yeez

'@michiel benoemen dat iemand onzin verkoopt kan geen kwaad toch? Dat is niet sneren

Stoempie

Als ik m'n eigen lijn doortrek moet ik een ieder laten leven. Ik zal me er in het vervolg afzijdig van houden, Yeez.

Rawolf

Tja als je dan zelf onzin gaat verkopen 😂

Wanneer word er meer bekend over de Academy? Wanneer die het veld in gaan en wie de ploegleiders worden.

Yeez

Ik zag wel de nieuwe veldritfiets al. Wat een plaatje is de nieuwe zolder met schijfremmen zeg 😲

kelderfan

He, he eindelijk geen onzin.
Jammer dat Steff Cras ook al niks wordt voor TJV. Er blijft niet veel over om te benoemen {speculeren}.

ghostwriter

'@Yeez
Natuurlijk heeft het geen invloed op wie er daadwerkelijk bij Jumbo-Visma zal tekenen maar waarom is het onzin om het over mogelijke aanwinsten en voorkeuren daarvoor te hebben?

Nu het blijkt dat Cras niet haalbaar is hoop ik dat Jumbo-Visma voor Inkelaar kiest. Hij is zeker geen toptalent maar lijkt me wel iemand die kan uitgroeien tot een goede klimknecht. Hij heeft alleen sinds hij uitviel in de Tour de L'Avenir geen wedstrijden meer gereden en ik weet niet hoe het met zijn fitheid zit. Ondanks dat ik zelf geen Nederlander ben speelt het voor mij wel een rol dat Inkelaar een Nederlander is en Jumbo-Visma een Nederlandse ploeg is. Ik vind het namelijk mooi als ploegen een duidelijk nationaal karakter hebben.

tendam

'@ghostwriter
Ben je dan Belg? Je volgt het Nederlandse wielrennen wel vrij intensief.

De tijd is voorbij dat Jumbo een opvanghuis is voor Nederlandse renners. Ze moeten echt wat toevoegen. Als Inkelaar blijkbaar niet goed genoeg is voor de profploeg van FDJ, waarom dan wel voor Jumbo?

Stoempie

Als de boeren hier op fiets waren gekomen ipv de tractor, dan was er minder overlast geweest. Zijn er ook bekende boern die op fietse zittn?

Yeez

Guerreiro leek mij ook een leuke renner, maar die gaf zelf al aan de Portugese krant O Jogo aan naar EF te gaan voor 2 jaar. Voor mij lijken alleen Haller en Vermote nog goede opties uit de wt. aangezien de rest die “vrij” is niks is of al aan een ander team wordt gelinkt. Anders denk ik een belofte renner

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Naast natuurlijk Bau Mollema komt Tom-Jelte Slagter dicht in de buurt. Maar dan had ik die Hartthijs De Vries wel een plekkie gegund bij TJV.

ghostwriter

'@tendam
Nee, ik ben een Brit maar ben in Amsterdam geboren en voor een deel opgegroeid omdat mijn ouders daar toen werkten. Inkelaar heeft dit jaar meer dan genoeg laten zien om een contract bij een WT ploeg te verdienen. FDJ geeft de voorkeur aan Franse talenten.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 469 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.