Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 470 ... 501 502
Yeez

'@kelderfan slagter zou naar Vital-Concept gaan

Stoempie

Wat de boer niet kent dat vreet ie niet.

kelderfan

'@Yeez
Klopt met TJS maar het ging over boeren en wielrennen; dan kom je gauw bij Bau en TJS uit. Ik weet eigenlijk niet hoe dat met Antwan Tolhoek is.
@Michiel De Rooij
Dat is vaak zo.
@ghostwriter
Heb je een goed inzicht, hoe 't is gesteld met UK-renners. Want Lotto heeft Dibben opgehaald en bij TJV zou een goede Brit niet misstaan. Want bijv. sprinter Daniel McLay is door Team Arkéa Samsic opgehaald, die nu klaar zijn met winkelen.

smolly86

Eens wat betreft inkelaar, volg u23 best intensief . In giro u23 was hij tot zijn valpartij een van de beste Europeanen na het Colombiaanse geweld, in alsace reed hij gelijk op met pidcock voor de overwinning en in valle d’aosta had hij gewonnen zonder de staking

Wielerfan1987

Robert Gesink is een boer in hart en nieren

Drutense liefhebber

Inderdaad smolly86, Inkelaar draait echt geen slecht jaar!

kelderfan

Toch nog nieuws, want Dylan heeft een nieuwe auto Porsche Panamera.

Stoempie

En Sven Kramer z'n blessure valt relatief mee.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als alle geruchten over de Tour van komend jaar kloppen dan wordt het er 1 om van te smullen en dan hoeft TJV niet eens te twijfelen om Dylan thuis te laten... dit nodigt niet uit om met een hele sprinttrein aan de start te staan.

Yeez

We gaan t morgen zien

kelderfan

'@rahimns
Dat was ook mijn gedachte. Geen probleem dus voor de TdF. Leek mij ook wel duidelijk, omdat TJV met twee klimkopmannen gaat aantreden in de TdF en die hebben voldoende steun nodig om Froome/Bernal/Thomas te verslaan.
Dat wordt smullen @Yeez.

Stoempie

Dan kan Roglic de Dauphiné en Swiss overslaan, een trainingskamp doen en vlak voor t Sloveense kampioenschap terugkeren. Hij is direct in (bloed) vorm hè. Biedt ook weer perspectieven voor Bennet in de TDF.

Stoempie

Kan t niet laten. Roglic, Dumoulin, Bennet, De Plus, Gesink, Van Aert, Teunissen en Martin.

assen

'@Michiel
Je lijkt Kelderfan wel. ;-)

Geen Kruijswijk?

Ik wacht graag nog af tot minstens februari.

Stoempie

Tis vooral opvulling totdat JV eindelijk eens bekend maakt wie er nog bijkomt volgend seizoen, Assen. En ik weet dat ze meelezen....mss doen ze het er wel om 🙄

Giro heeft toch een kopman nodig, en Stevie heeft daar nog een roze trui tot het einde te verdedigen. Alleen blijft er voor hem zo weinig over aan knechten in de bergen. Brengt me weer op een uitspraak van Plugge...we need een ervaren klimknecht a la Gesink. Wat me weer brengt op Ben Hermans. 😏

Laatst gewijzigd
Rawolf

Waarom zou je Teunissen meenemen in een samenstelling vol voor het klassement?

xistnc

Je hebt de Vuelta gemist?

theking

Heeft Impey al bijgetekend bij MS? Zou een mooie versterking zijn voor JV.

Yeez

Wel al 34

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Helaas geen Hermans voor jou, maar is Brent Bookwalter een redelijke vervanging {sorry @xistnc}. Die mag weg bij Michelton.

veld

'@ Michiel Helemaal mee eens. En stel je eens voor dat er dan ook nog een ttt in het schema zit; smullen geblazen!

kelderfan

Wel al 35;)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Michiel Hermans heeft allang verlengt

Laatst gewijzigd
peerduell

heeft verlengt ???

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Altijd leuk die taalpuristen op een forum... volgens bij begrijp je best wat ik bedoel. Taalfouten horen erbij, leer ermee leven.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 470 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.