Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 471 ... 501 502
Yeez

Voor Jumbo zeker geen ideaal parcours. 1 tijdrit maakt niet eens zoveel uit, maar geen ploegentijdrit is toch wel erg zonde...

user26799

'@rahimns
Taal leeft en de d-t-regel is geen lang leven meer beschoren ! Taal kan heerlijk zijn, maar blijft altijd een middel en geen doel. Waar is evenwel de mooie tijd toen "de mensch na de wasch visch at " ? En zou je niet graag met "de moltrein" naar de koers gaan ?

TLJCAMPS

Wout van Aert zal binnenkort weer het veld induiken!

Motorindefiets

Of Tom 2020 gaat winnen hangt veel af van hoe hoog ze gaan rijden. Weet iemand of ze ver boven de 2000 km gaan komen?

Yeez

'@tijmen enige wat er stond is soon en een foto van zijn nieuwe fiets. Reken er maar op dat dat nog een maand of 2/3 gaat duren, als hij überhaupt deze winter al haalt

xistnc

'@Rahimns
Niveau onderbouw basisschool is dan ook weer niet nodig. Dat is pure luiheid en gaat ten koste van wat je inhoudelijk bedoelt.

jvh93

Hoe schatten we het parcours van de Tour in voor de kopmannen van komend seizoen?
ik denk zelf dat deze route veel meer iets is voor Kruijswijk, dan voor Roglic en/of Dumoulin

Rawolf

ik zou lekker met alle 3 naar de tour gaan, Kruijswijk kopman in de Giro en in een dienende rol naar de tour. Dan heb je de meeste kans om te winnen.

Bennett, de Plus en Gesink meepakken voor ondersteuning bergop en Martin en WvA voor het vlakke werk.

Groenewegen met n sterke trein naar de giro.

Laatst gewijzigd
Yeez

Kruijswijk zal nooit de tour winnen, te beperkt. Voor roglic is dit een heel goed parcours, maar dumoulin moet dit ook kunnen. Kruijswijk zou ik naar de giro sturen. Het ontbreken van een ttt is voor de ploeg wel heel zonde met zulke toppers

Yeez

Overigens, groenewegen thuislaten. Van aert kan hier voor het groen gaan en voor etappes in een sprint

TLJCAMPS

'@yeez
+1

kelderfan

'@Rawolf
Ik zou twee kopmannen meenemen. Bekend is dat Roglic en Kruijswijk een prima duo vormen en elkaar aanvullen.
Als Dumoulin zijn oude vorm weer kan bereiken, dan is de keuze makkelijk gemaakt. Dan zie Roglic en Dumoulin als kopmannen in de TdF. Als je dan uitgaat van R + D dan wordt de ondersteuning leuk met Bennett, Gesink en Kuss. Teunissen< Martin en Van Aert zou ik dan altijd meenemen voor waaierritten en op kop v/h peloton rijden.
Dan is alleen de vraag hoe je de Giro gaat inkleden. Groenewegen met Jansen en Roosen kunnen dan de trein vormen. De ondersteuning die Kruijswijk dan gaat krijgen is dan wel een punt van discussie.
Ik denk dat Kruijswijk ook een sterk blok mee wil hebben en terecht. Zijn Bouwman, De Plus en Tolhoek dan voldoende ondersteuning.

Yeez

Hoe ik het in zou delen.
Giro:
Kruijswijk
Kuss
Tolhoek
Bouwman
Hofstede
Groenewegen
Teunissen
Jansen

Tour:
Dumoulin
Roglic
Bennett
De Plus
Gesink
Van Aert (sprints en groen)
Van Emden
Martin

Stoempie

Hoeveel sprintetappes zijn er dan inde TDF

Yeez

Van poppel overigens niet in China. Zit ergens op een boot vakantie te vieren. En aangezien china overmorgen is. De nieuwe lars boom met een mentaliteit en zelfoverschatting van...

Yeez

'@michiel 2 misschien 3. De rest zijn minimaal heuvelritten voor types als colbrelli, sagan, trentin en van aert

Javier

Die laatste tijdrit is op het lijf van Dumoulin. 1 van de meest constante GC-mannen van het peloton (misschien wel de meest constante) en na zo'n zware Tour komen die bovendrijven. Jongens als Pinot//Bardet/Quintana/Carapaz/Bernal gaan vóór ze aan de klim beginnen al flink tijd verliezen op een Dumoulin. Ik zie het niet zo negatief in als sommige anderen.

Giro:
Kruijswijk
Kuss
Bennett
Bouwman
Roosen
Groenewegen
Teunissen
Jansen

Tour:
Dumoulin
Roglic
Tolhoek
De Plus
Gesink
Van Aert
Van Emden
Martin

peerduell

'@rahimns. Natuurlijk begreip ik wat je bedoeldt maar alteit leuk zoon reactie als taalpurist te worden neergezet. Geen probleem.Taalfouten horen erbei? Onzin. Zeker in een teit dat iedereen zijn ijgen schreifwijze meent te moeten hanteren. Regels en schrijfwijze zein juist vastgelegt opdat niet iedereen zijn ijgen regels bij het gebruik van taal hanteerd.
Over tot de orde van de dag! Er wacht ons een geweldige Tour! Voor de klimmers, dat wel. Jammer dat de ploegentijdrit is geschrapt, juist nu TJV daar nu tot de top behoort. Dat er geen "vlakke" ITT in zit is i.m.o absurd. Dit is n.l. ook een wezenlijk onderdeel van deze tak van sport!

kelderfan

'@peervaneynthoven
Ik mis die lange vlakke tijdritten niet. Die klimtijdrit is een ander verhaal. Die is altijd spannend te noemen.
Ik vind juist de kortere ritten veel leuker om te volgen. Er kan dan van alles gebeuren.

Rawolf

'@Yeez als Groenewegen al niet naar de Tour mag moet hij denk ik wel minimaal een 3 man trein meekrijgen om hem tevreden te houden :p. Roosen nog meepakken ipv Hofstede of Bouwman en dan ben ik t er helemaal mee eens.

Stoempie

Kudt met peervaneynthoven

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Valt me nu eigenlijk op dat Jumbo niet eens zoveel knechten bergop heeft. Daar wordt hier vaak over geklaagd en terecht, wat blijkt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@peer en ik begreep prima wat je bedoelde... zie je dat het niet uitmaakt. Klaar nu, genoeg hierover.

Ik wacht eerst het parcours van de Giro nog maar eens af voordat ik kan schatten wat het beste parcours is voor de kopmannen. Ben er wel mee eens dat Dylan niet echt iets te zoeken heeft in de Tour. Verder een prima parcours voor de klimmers en de aanvallers. Ook Wout zal hier naar toe kunnen werken als hij het voorjaar niet haalt. Ben het met @Yeez eens dat Tijmen iets te enthousiast is denk ik na die die tweet van Wout.

defietser

Er moeten eerst nog twee renners bijkomen.

Yeez

'@defietser jij kan het ook alleen maar over transfers hebben... heb je ooit al iets anders gepost? En het zal er waarschijnlijk 1 zijn

1 2 ... 471 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.