Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 474 ... 501 502
Robert

Zal Aike Visbeek wel komen als vervanger. Zeeman kent hem hoed.

Stoempie

José Azevedo van katusha lees ik...

Verhoeven zou een tactisch meesterbrein zijn. Terwijl er ook eentje het figuurlijk in z'n broek doet als het erom gaat.

Rawolf

Azevedo, was dat niet meer een gerucht als vervanger van Goetzee?

Vreemd dat Verhoeven weggaat na ook Goetzee, dan krijg je toch vraagtekens.

Stoempie

Ik las het net in een ander draadje, Rawolf. Geen idee. Is Visbeek die enigszins onsympathiek overkomende lange lente?

Laatst gewijzigd
Laatste man

Nico stond er bij de renners altijd goed op. Ontzettend leeg en nietszeggend PR-bericht voor iemand die 20 jaar bij de ploeg betrokken is met alle hoogte- en dieptepunten.

Schande Jumbo!

Stoempie

Hier. Nog zo'n communicatie wonder. Misschien is Theo iets voor JV.

https://m.youtube.com/watch?v=IbCJsNjMbmM

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Jongens, we gaan Dumoulin halen. Verhoeven: "Daar ben ik het niet mee eens." "Ok Nico, doei."

kelderfan

'@Michiel De Rooij
José Azevedo lijkt mij een uitstekende keuze, want dan kan Ruben Guerreiro ook worden gehaald. Een leuke klimmer lijkt mij en dan kan Kruijswijk mee met de TdF. Giro met Ruben Guerreiro, Bouwman, De Plus, Groenewegen, Jansen, Roosen, Tolhoek en Van Emden wordt dan een leuke aanvallende ploeg.

skylimit

'@lm ja, inderdaad een "schandalige" mededeling. Je kan dan nog beter zeggen dat je in goed overleg uit mekaar gaat.
Weet niet of zijn contract afliep, maar ja zo gaat het in de topsportwereld en bij grote multinationals als de Jumbo...je bent niet meer dan een nummer....

Stoempie

Het is chaos in mijn hoofd, Kelderfan.

assen

Was geen fan van Verhoeven, maar allicht verdient die man respect EN een mooi en spetterend afscheid.... heeft zijn ziel en zaligheid gegeven voor de ploeg, en heel lang.

DemPolS

'@skylimit en lm komop jongens het is inderdaad topsport en en geen wereldschokkend nieuws. Zowel Jumbo als Nico zelf hoeven over eventuele verschil van inzicht en/of andere factoren aan helemaal niemand buiten de ploeg enige verantwoording af te leggen. Het is een zakelijk bericht nou en......

@skylimit hebben we allemaal geen personeelnummer? Je doet net of je een schokkende ontdekking hebt gemaakt over multinationals. Wel eens een lange storing bij kpn meegemaakt of een verkeerde boeking bij sunweb, etc....

Yeez

'@kelderfan die heeft voor 2 jaar bij ef getekend
https://m.feltet.dk/nyheder/portugiser_bliver_holdkammerat_med_cort/

xistnc

Zo'n bericht over Verhoeven is vooral weer een kans voor de dramaqueens om zich als zodanig te laten gelden.

Yeez

Azevedo is wel een ster in zijn vak. Dat is een feit

S. Morgenstern

Waar blijkt dat uit? Heb weinig zicht op zijn kwaliteiten eerlijk gezegd.

Azevedo zou dan overig komen als ploegleider, wat een andere functie is dan degene die hij de laatste jaren bij Katusha bekleedde. Zou een opmerkelijke naam zijn voor deze ploeg, qua achtergrond (in meerdere opzichten), maar op zich wel verfrissend dat er wat breder gekeken zou worden en hij zal niet zonder reden in beeld verschijnen.

xistnc

Bij Azevedo denk ik toch echt onmiddellijk aan Armstrong. Een beetje open-minded mag best, maar ze moeten daar niet in doorslaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Azevedo heeft toch wel een duister verleden... maar ja die heeft Niermann ook.

Gabarie

Wie had geen duister verleden op Frans Maassen na?

Yeez

Overigens, roglic rijdt zondag nog de chrono des nations. Wat leuk!

tendam

Ik vond het wel apart dat in de podcast van Ten Dam gewoon droog werd gezegd 'ik zie Verhoeven de samenwerking met meerdere kopmannen niet in goede banen leiden, met alle respect' en iedereen was het daarmee eens. Dat is dan toch gewoon een diskwalificatie van zijn people skills? Blijkbaar worden er dingen van hem gevraag die hij niet kan. Dan is het klaar natuurlijk.

Rawolf

'@Morgenstern, hoe weet je dat hij voor de vacature ploegleider komt?

Ik zou de oude garde die de ins en outs van doping kent en al 20 jaar meedraaid in deze conservatieve sport lekker thuis op de bank laten, breng eens een jonge gast.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Welke vacature is er dan nog meer ??

tdola

24 oktober presentatie van giro parcours zal hopelijk nog meer duidelijk maken. 20 december weten we na ploegenpresentatie tjv meer.

Maar 3 gc kopmannen in tour lijkt onwaarschijnlijk als je zeeman mag geloven. Mogelijk wel Roglic, dumoulin en kruijswijk, maar dan 1 in ondersteunende rol. De kans op groenewegen in tdf met dit parcours is iig wat kleiner geworden.
Lijkt me dat op dit moment alleen zeker dat Roglic tour rijdt.

Gokje
Tour 2020 Roglic, dumoulin, de plus, Bennett, van aert, Martin, tolhoek, kruijswijk (of te vervangen door knecht).
Giro 2020 kruijswijk, groenewegen, teunissen, Jansen, van Emden, Bouwman, Gesink, kuss.
Kruijswijk en dumoulin kan je ook omwisselen.

Of met groenewegen in tour (ook dumoulin/kruijswijk om te wisselen).
Tour Roglic, dumoulin, de plus, Bennett, Gesink, groenewegen, van aert, Martin.
Giro kruijswijk, kuss, tolhoek, Bouwman, van Emden, teunissen, eenkhoorn, Jansen/Lindeman/foss/Martens.

Probleem blijft in de ronde met groenewegen de ondersteuning van gc man als je daarmee voor 1e plek gaat.

Laatst gewijzigd
wieler4live

'@jesse hoe weet jij dat hij rijdt.?

1 2 ... 474 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.