Scouting van tjv is ok gebleken, maar vraag me toch af waarom t zolang duurt tot 27e renner bekend wordt (en evt 28e). Zou best een onbekende verrassing kunnen worden uit jongeren circuit.
Op wt lijst renners zonder contract volgend seizoen (als actueel) staan er nog wel renners die ieder op hun manier van waarde kunnen zijn voor tjv. Sommige wellicht minder haalbaar/realistisch dan anderen.
Modolo, impey, battaglin, brambila, vermote, dowsett, selig, hepburn.
Of zouden ze heel stiekem hopen dat politt niet overeenkomt met Israël? Dat zou goede reden zijn om te wachten imo.
Ben benieuwd wie t wordt
'@Sephiroth
Ik denk eerder, dat Mike Teunissen, die rol prima zou kunnen vertolken. Als Dylan Groenewegen de Giro gaat doen, dan kan Timo Roosen, die rol weer overnemen met Amund Jansen.
Met een Julien Vermote erbij, kun je die prima inzetten in Parijs-Nice, de Vlaamse klassiekers en de kleine niet UWT-rondjes. Dan heeft Dylan er een krachtige motor bij. Juist in de kleinere rondjes heeft Dylan vaak het probleem, dat hij geen kans krijgt om te sprinten. Met nog zo'n krachtpatser erbij, kun de vluchters beter controleren.
Ik begrijp jullie echt niet... Roosen en ook Teunissen hebben al eerder aangegeven geen sprinters te zijn en dat ook niet willen. Beide missen gewoon de explosiviteit van een echte topsprinter. Beide kunnen in een uitgedund peloton prima uit de voeten maar ze uit gaan spelen als sprinter is echt onzinnig. Denk ook dat Teunissen zich prima thuis voelt in de rol die hij nu heeft.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.