Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 479 ... 501 502
kelderfan

Ik heb in de TdF toch iets anders gezien. Dat was toch even een voorbeeld van explosiviteit door Mike Teunissen in de TdF.
Dat hij geen echte sprinter is, ja dat klopt. Maar hij kan met Wout Van Aert toch wel een stukkie sprinten. Dat waren toch twee zeges op verschillende topsprinters. Viviani heeft er nog nachtmerries van. Dat is ook de reden, dat Dylan niet mee gaat naar de TdF. Mike Teunissen lijkt mij sneller dan Danny van Poppel.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Volgens mij is er geen aanleiding om de huidige koers met Roosen, Teunissen en Van Aert te veranderen.

tendam

Boogerd terughalen geeft natuurlijk een verkeerd signaal. Ik denk dat hij meer zou toevoegen dan bv. Addy Engels, met name qua drive, maar dat is een gepasseerd station. De hier genoemde Azevedo kan ik me ook niet voorstellen, een US Postal-renner!

ghostwriter

De huidige rol van Teunissen lijkt me juist ideaal voor hem. In etappes waarin hij voor Groenewegen de sprint moet aantrekken is hij normaliter toch geen grote kanshebber en in etappes waarin hij een grote kanshebber is (omdat ze zwaardere etappes zijn of een lastige aankomst hebben) zal hij waarschijnlijk voor eigen succes mogen sprinten omdat Groenewegen dan tekort komt.

Stoempie

Maar waarom Niermann dan wel?

tendam

Het is niet alleen dopinggebruik wat iemand definieert als persoon...

ghostwriter

'@Michiel De Rooij
Persoonlijk was ik ook tegen de aanstelling van Niermann. Ik vind niet dat iemand moet worden ontslagen omdat hij in het verleden doping heeft gebruikt maar ik zou geen extra personeelsleden aantrekken die in het verleden doping hebben gebruikt. Daarbij zie ik ook niet in wat Boogerd als ploegleider toe zou voegen aan Jumbo-Visma. Als ploegleider van Roompot kwam hij op mij nooit goed over.

kelderfan

Wout Van Aert zit in de windtunnel om zich nog beter voor te bereiden op 't tijdrijden. Kennelijk zijn er nog meer renners bij, maar wie weet ik niet.

Stoempie

Michael Boogerd is een uitermate prettig persoon, Ten Dam.

Ghost. We hanteren het motto dat iedereen een 2de kans verdient. Waarom zou dat niet opgaan in de wielerwereld?

ghostwriter

'@Michiel De Rooij
Hanteren "we" dat motto? Ik vind dat iedereen de kans verdient om een tweede kans te verdienen. In mijn ogen heeft Boogerd nog veel te weinig gedaan om een tweede kans te hebben verdiend. Daarbij nogmaals, ik zie niet in wat hij toe zou voegen aan Jumbo-Visma.

Laatst gewijzigd
peerduell

Afgezien van het feit of Boogerd een geschikte ploegleider voor TJV zou zijn, dit ter beoordeling van de TJV leiding, vind ik dat iedereen een 2e kans verdient en niet per definitie moet worden uitgesloten. Als dat het criterium is dan kunnen we nog met een hele grote bezem door het huidige contingent aan (ploeg) leidinggevenden gaan om al de “foute” en voormalige zondaars te elimineren en te weren van ieder wielerpodium. Overigens vind ik persoonlijk Michael qua uitstraling minder geschikt/passen bij de huidige TJV formatie.

peerduell

'@ghostwriter. Wat zou Boogerd volgens jou nog niet hebben gedaan om die 2e kans te verdienen?

Stoempie

Ghost. Ja, we als maatschappij. Komt bij dat Boogerd niemand vermoord heeft oid. Hoe kan jij hem vanaf de zijlijn beoordelen als ploegleider?

Verder, wat Peer zegt.

kelderfan

'@peervaneynthoven
Ben 't met je eens; alleen vind ik de uitstraling van Boogerd vele malen hoger, dan die van Boven en Engels.
Dus passen doet hij 't zeker wel.

tendam

'@michiel de rooij
Over of hij een prettig persoon is kun je van mening verschillen, maar ik vind Niermann sowieso veel geschikter als ploegleider. Boogerd blijft wat kinderlijk. En er wordt nu gedaan of Jumbo hem iets verschuldigd is. Helemaal niet, wat hebben Zeeman en Plugge nou met Boogerd te maken?

kelderfan

'@tendam
Boogerd kinderlijk. Maar waarom dan? Dat kom ik wel tegen bij bijvoorbeeld Engels in de Giro met dat oponthoud.

Niklas

Boogerd is een sympathieke gast en verdient een tweede kans, maar daarmee is niet gezegd dat hij kandidaat-ploegleider voor TJV is. In Tour du Jour reageerd Boogerd lacherig op de 'marginal gains' bij TJV. Hij lijkt mij meer iemand van de oude stempel en veel minder van de Performance Coaching waar TJV succes mee boekt.

Adrianus en Patrick

Boogerd is zeker een zeer sympathieke kerel... een 2e kans verdient hij misschien ook nog wel maar hij past niet bij JV gezien zijn visie op trainingen hij lijkt me een typische renner/ploegleider van de oude stempel.

@ Niklas, was me 3 minuten voor!

Laatst gewijzigd
Adrianus en Patrick

Mike Teunissen heeft echt een topseizoen gereden en verdient meer kansen.
Hij is Roosen ruim voor bij gestoken en staat voor Groenewegen op de UCI en PCS worldranking.

kelderfan

Daarom zie ik hem met Martin en Van Aert in de TdF starten, want wie ook de kopmannen mogen zijn, lijken die drie een gouden formule in de ondersteuning voor dit karwei. TJV heeft een goede kans om te slagen met Roglic om de TdF toe te voegen aan de zegereeks/

Stoempie

Ik lees nergens dat JV Boogerd iets verschuldigd zou zijn, Tendam.

ghostwriter

'@Michiel De Rooij
Ik beoordeel hem op zijn analyses na wedstrijden als hij daar door een journalist om wordt gevraagd. Als ik hem niet kan beoordelen als ploegleider kan jij dat ook niet en hoe zou je hem dan een geschikte optie als ploegleider voor Jumbo-Visma kunnen vinden?

"Komt bij dat Boogerd niemand vermoord heeft oid."

Wat een vreemde opmerking, we hebben het toch ook niet over het vrijlaten van iemand die een gevangenisstraf uitzit? Een betere vergelijking zou zijn als iemand die een straf heeft uitgezeten omdat hij een bank heeft beroofd vervolgens een baan zou krijgen als manager van een bank.

@peervaneynthoven
Een begin zou zijn om duidelijk te maken wie hem allemaal heeft geholpen met zijn dopinggebruik. In plaats van het in stand houden van de omerta. Persoonlijk vind ik dat dit een verplichting moet worden voordat iemand mag terug keren in een officiele rol binnen het wielrennen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

De geruchten over de Giro komen nu ook los. Dus schieten maar.

tendam

'@michiel de rooij
'Als Niermann een 2e kans krijgt, waarom Boogerd dan niet?' Daarmee impliceer je dus dat Jumbo dat zou moeten doen. Maar waarom? Wat maakt Boogerd geschikt voor die ploeg?

tdola

Giro parcours met korte tijdrit, lastige tijdrit en kaatste etappe tijdrit. Dat klinkt voor kopmannen tjv beter dan de tour.
Verder maar eens even op profielen wachten.

Vuelta pas in december gepresenteerd maar start in nl met ttt en nog 2 etappes ook interessant. Dumoulin giro en Vuelta klinkt niet eens zo raar meer....maar zie t niet gebeuren.

1 2 ... 479 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.