Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 482 ... 501 502
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik kan me voorstellen dat een kopgroep met Ciccone en Caruso je het er niet op vertrouwd dat Bouwman het dan wel even afmaakt, dus wie het gat naar die groep ook heeft dichtgereden.... die mannen kan je niet laten rijden.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De kopgroep was volgens mij niet relevant voor hetgeen Jumbo in het peloton deed. Die acties waren gericht op de verhoudingen in het peloton. Beweren dat Jumbo hard heeft gereden om de kopgroep terug te halen is onzin.

leegloper

Als je naast Kruijswijk en Roglic nog ruimte hebt voor Dumoulin, dan moet er toch ook ruimte zijn voor Van Schip.
@assen,
Van Schip leek me in het interview allerminst zeker dat hij bij een van de "zeer grote profploegen" zou komen.

tendam

'@leegloper
Die logica ontgaat me. Van Schip haal je natuurlijk om een andere reden dan Dumoulin.

TLJCAMPS

YES! Van Emden wint de Chrono des Nations!

tdola

Op de valreep overwinning nr 51 met jos the boss!

kelderfan

De jongere broer van Laurens De Plus doet 't uitstekend bij de Chrono des Nations; die bij de mannen door Jos van Emden wordt gewonnen. Maar snel binnenhalen dat broertje.
Chapeau Jos van Emden met een goede Roglic op de derde plaats.

leegloper

'@tendam,
Tuurlijk is het niet echt logisch. Maar als je voor toppers als Dumoulin en Kittel bereid bent ruimte te maken, ongeacht of het passend is met de kwaliteiten van de overige renners, dan mag je voor een iets kleinere topper dat ook doen. Maar misschien past Van Schip wel beter bij een andere ploeg. DQS? WK baanwielrennen valt wel half in klassiekerperiode.

xistnc

Ik weet niet hoe Bianchi het doet met baanfietsen. Als vooraanstaande fietsensponsor lijkt het me niet handig als een renner op een ander merk rijdt.

ghostwriter

'@leegloper
Van Schip is geen "topper". Hij is een middelmatige wegwielrenner die geen heuvel overkomt.

Stoempie

Maar toch niet minder dan een Van der Hoorn?

Niklas

Taco van der Hoorn heeft veel meer in huis. Dat is er misschien in zijn eerste jaar bij TJV nog niet helemaal uitgekomen, maar kijk eens naar zijn najaar van 2018!

Stoempie

Tsja, ik diskwalificeer zowel Van der Hoorn als Van Schip niet. Mi sterke renners en zeker niet middelmatig. En ik hoop dat het najaar van 2018 geen toevalstreffer was. Ik kan me herinneren dat ik als jong broekie een schouderblessure had en maanden niet kon judoën. Na 2 weken trainen deed ik mee aan een toernooi...en won em.

Laatst gewijzigd
tendam

Van der Hoorn valt tegen, maar dat komt ook omdat hij nu pure knecht is. Eenzelfde lot zal Van Schip zijn beschoren. Bij beide renners past dat helemaal niet.

Vd Hoorn is een betere (weg)renner dan Van Schip. Kun je nagaan wat voor resultaten die laatste zou boeken bij Jumbo.

ghostwriter

'@Michiel De Rooij
Volgens mij wel.

Yeez

Goede sprint weer van roosen. Zeker niet langzaam. Je hoeft niet te verwachten dat hij om de prijzen meesprint, maar zit steeds te ver. Komt naar voren op 3/4 km en laat zich heel makkelijk naar achteren drukken. Als lead-out man kan dat een puntje van verbetering zijn. Bovendien zit er dan ook nog meer voor zichzelf in ;)

S. Morgenstern

Jezelf er tussen gooien voor plek acht in een sprint in China is wat anders dan jezelf ertussen gooien voor Groenewegen.

Yeez

'@morgenstern dat is zeker wat anders, maar ik zou, wanneer ik voor mezelf mocht sprinten, ook met die instelling er in gaan

tendam

Zou jij dat? Zelfs Mark Renshaw deed dat niet. Goede leadout, zeer matig als hij voor zichzelf reed.

Jopster

Groenewegen verlengt zn contract tot 2023. Helemaal top! Volgend jaar de tour overslaan en mikken op wat klassiekers?

kelderfan

Ja, dat is goed nieuws, want hij is een van de sterkhouders. Dat hij wat meer Vlaamse klassiekers gaat rijden, lijkt mij een goede zaak en als TJV volgend seizoen de TdF wil winnen, dan zal Dylan zo wie zo de TdF niet kunnen rijden. Je kunt in deze niet op twee paarden wedden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dylan is een sprinter geen klassieke renner... in welke klassieker zou als topfavoriet aan de start staan. Ik begrijp zijn liefde voor Milaan-San Remo en Parijs-Roubaix maar de kans dat hij die ooit zal winnen lijkt mij heel klein. Natuurlijk maakt hij kans in Kuurne en de 3 daagse maar verder zijn er gewoon weinig sprints in de klassiekers. Hij is gemaakt voor massasprints en de typische 1 daagse wedstrijden die in een massasprint eindigen maar verder de klassiekers zoveel mogelijk links laten liggen.

ti-raleigh

'@rahimns
Groenewegen heeft zijn focus op sprinten gelegd, hoofdzakelijk vanwege Tour en gele trui denk ik.
Als hij op een andere manier gaat trainen, misschien zit er wel een type Degenkolb in.

kelderfan

'@rahimns
Dylan Groenewegen groeit gelukkig elk jaar verder en zeker in Kuurne en GW; daarnaast misschien ook wel de DDV ja, Roubaix en San Remo. Als hij die Julien Vermote erbij kan krijgen, kan hij echt nog stappen maken. Die aantal zeges vind ik niet zo belangrijk en hij kan die 1-daagse sprintwedstrijden ook wat minder doen, want met hem erbij, mag TJV de wedstrijd dragen en komt hij steeds in de finale niet aan bod door te weinig steun of hij zit er zelf doorheen.
Ja hij is een van de snelle mannen zeker in een aantal rondjes P-N, Algarve.
Ik zou er voor willen pleiten, dat de Vlaamse kern met Dylan net als klassementsmannen een stage te doen.

Rawolf

Scheldeprijs, Kuurne, DDV, GW lijken me allemaal reële opties voor Groenewegen volgend seizoen, 2 ervan heeft hij al gewonnen. Als Jumbo Visma nu eens Scheldeprijs gaat rijden :p

1 2 ... 482 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.