Groenewegen mee naar zowel de giro als tour lijkt mij de beste optie. In de giro wat minder ondersteuning dan in de tour kan prima in mijn ogen.
Giro: Dumoulin, kuss, tolhoek, hofstede, Martin, roosen, groenewegen en bouwman
Tour: Kruijswijk, Roglic, Bennet, De plus, Gesink, Van Aert, Teunissen en Groenwegen
Zojuist is door de organisatie de Tour de Alps 2020 gepresenteerd ( 20 t/m24 april 2020). Zie ook bericht WF.
Wat een prachtige zware koers (5 dagen) is dit met mooie routes en schitterende natuurbeelden van de alpen en hun stadjes.
Het is een van mijn favoriete koersen.
Ik hoop dat TJV dit jaar weer meedoet itt vorig jaar.
Het is ook een goede voorbereiding op de zware Giro d'Italia 2020.
'@S.morgenstern. Zet er even bij op wie/wat je reageert, wel zo makkelijk.@michiel de rooij. je moet wel erg om fatsoenlijke woorden verlegen zitten.@Fanny , mee eens, inderdaad een prachtig parcours en schitterende beelden (mits het niet giet van de regen!). Verwacht dat TJV deze koers dit keer wel gaat rijden, maar twijfel of dit een goede voorbereiding is voor de Giro die 2 weken later start (wat b.v. met planning hoogtestage?). We gaan het zien op 20 December.
Kelderfan. Dat er ook andere slechte landen zijn is een feit. Ik vind dat de aso aso handelt door dit verwerpelijke land, die stelselmatig allerlei fundamentele mensenrechten schendt, een wielerkoers onder hun vlag toe te kennen. Geldt ook voor Qatar en het WK voetbal. 2000 arbeiders zijn daar al omgekomen met de stadion bouw. Ze worden als slaven behandeld, paspoorten worden ingenomen. Als je je met dit soort landen inlaat als sport bond, geef je m.i. heel verkeerde signalen af. Maar goed, California vd baan, SA in. Wielrennen begint steeds meer op voetbal te lijken.
'@luckyloek
"Ik zou een heel team in dienst van Dylan opstellen in Tour of the Alps. Alleen maar om Kelderfan te pesten."
Mag hoor, maar ik denk, dat TJV dan in zijn eigen buik bijt. Want om achterin te bungelen met Dylan lijkt mij niet leuk voor de ploegleiding van dienst.
@Michiel De Rooij
Je hebt goed punt hoor, dat je landen als S-A niet moet opnemen in je programma vanwege de mensenrechten. Maar wat doe je dan in bijv. Iran, waar ook wordt gereden.
Hoe zit dat met de ToC?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.