Nog even terug. Als de bewering die werd betwist was..Roglic wil de TDF rijden..terwijl tegelijk niemand hier het tegendeel stelt..was dan de fuzz?
De ploeg beslist officiëel pas over een maand. Het Studio Sport interview met Dumoulin, deze van Rogla, de parcoursen, de blessure van Dumoulin vs de ploeg wens de TDF te winnen, plus dat Rogla gewoon de beste is. Net als AJAX. Intern is het besluit al genomen, trust me.
Oké.. sorry kwartje viel even niet..
Er zijn allemaal argumenten te verzinnen wie waar zou moeten rijden en die zijn de afgelopen weken allemaal voorbij gekomen. Veel zal afhangen waar de werkelijke ambities liggen, of Tom denkt dat de combinatie Tour-OS haalbaar is en of het parcours nog invloed heeft op deze beslissing. Ik wacht het wel af.... alles is mogelijk.
Ik hoorde van een kennis die Tom recent tegenkwam op een feest dat hij nog steeds met krukken loopt.
Die kennis heeft Tom niet gesproken maae slechts gezien, het zou dus kunnen dat hij uit voorzorg nog met krukken liep, maar het klinkt niet heel hoopgevend.
Dat lijkt mij dan ook een stevige wintervoorbereiding uit te sluiten en daarmee een start in de Giro (voor de winst) niet erg waarschijnlijk.
'@ S. Morgenstern alias Vlek
Quote: Nee, dat is nooit op de persoon gericht, altijd op het gebrekkige niveau van de reacties. Dat laatste is niet exclusief voorbehouden aan kelderfan.
Je bedoeld dus iedereen behalve jezelf !
Je hebt zelf geen niveau met je betweterige gedoe.
Nooit op de persoon gericht maar je noemt wel Kelderfan.
@Michiel de Rooy
Ah. Mijn reacties hadden dus een gebrekkig niveau. Voelt t een beetje koning Morgenstern, als éénoog in het land der blinden?!
Moet toch duidelijk zijn dat hier op dit forum, S. Morgenstern alias Vlek, De onbetwiste Betweter is.
En dat vinden, gezien de eerdere reacties van hem op dit forum, meerdere mensen hier.
Hij reageert altijd op een manier dat hij alleen, het beter weet.
Hij komt ook bijna nooit met een eigen nieuwsbericht op dit forum waar we e.e.a. op hem kunnen afreageren
Meneer/mevrouw Morgenstern/Vlek reageert hier alleen maar op berichten van anderen die dan voor hem bijna altijd niet juist zijn.
@Morgenstern/Vlek Geef eens een keer iemand gelijk als die hier iets vermeldt, ook al is dat niet helemaal jouw ding.
Of reageer dan eens een keer niet zo betweterig.
Joh, trek het je niet zo aan. Ik heb met niemand die de moeite neemt om hier te reageren een probleem en speel zo goed als nooit op de man. Andersom gebeurt in ieder geval veel regelmatiger. Ik heb wel een probleem met gebrekkige reacties en ga daar graag op in.
Misschien maak ik het me inderdaad iets te makkelijk, door vooral op domme opmerkingen in te gaan, maar blijkbaar is dat vooral hetgeen me aandrang geeft te reageren. Ik heb geen zin om geforceerd ook op andere dingen te reageren, of geforceerd niet te reageren op onlogische redeneringen waar ik graag op reageer. Ondanks dat dat andere misschien beter uit zou komen.
Waarom moet er nu weer op de man gespeeld worden... dat je het met iemand niet eens bent is normaal toch op een forum en dat daar soms pittige inhoudelijke discussies over ontstaan is ook prima. En dat je het niet met elkaar eens wordt hoort er ook bij. Het is moeilijk om iemand te overtuigen... maar om dan iemand persoonlijk daarop aan te vallen lijkt mij nogal ongepast.
Gewoon. Hard op de inhoud, zacht op de persoon.
Fanny, het raakt me allemaal niet zo. Morgenstern verspreidt soms een zekere air, al kan dat ook komen door de discussievorm hier. Het is zijn keus te reageren zoals hij reageert. Geldt ook voor mij. Hij noemt reacties van een gebrekkig niveau en/of dom. Ik zou eerder de neiging hebben te beargumenteren waarom ik iets (anders) vind, zonder direct of indirect de ander te diskwalificeren. Ik vind het wel fijn dat Morgenstern een echte wielerliefhebber is, specifiek JV. Net als ik.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.