Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 499 500 501 502
S. Morgenstern

Niemand die hier het tegendeel stelt.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Roglic vertelt dus wel degelijk wat over de verdeling van volgend seizoen.

S. Morgenstern

Over zijn eigen wens met betrekking tot het rijden van de Tour, niets over hoe de grote rondes volgend jaar over de kopmannen verdeelt gaan worden. Dat laatste is echter wel wat er hier van wordt gemaakt. Zonder basis in het interview.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Nog even terug. Als de bewering die werd betwist was..Roglic wil de TDF rijden..terwijl tegelijk niemand hier het tegendeel stelt..was dan de fuzz?

De ploeg beslist officiëel pas over een maand. Het Studio Sport interview met Dumoulin, deze van Rogla, de parcoursen, de blessure van Dumoulin vs de ploeg wens de TDF te winnen, plus dat Rogla gewoon de beste is. Net als AJAX. Intern is het besluit al genomen, trust me.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat de klassementsmannen hun wensen uitspreken als journalisten daar naar vragen zegt nog niets over wie waar nu gaat rijden. Pas in de komende weken gaat de ploegleiding met de renners om de tafel zitten en het programma van de renners vaststellen.

S. Morgenstern

Het sarcasme van mijn eerste reactie op deze pagina was niet duidelijk!? Teleurstellend.

Dumoulin heeft overigens exact dezelfde wens uitgesproken als Roglic.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Moet het vraagteken niet vóór het uitroepteken staan?

Nee, is me totaal ontgaan. Ik dacht dat je sarcasme alleen aan Kelderfan was voorbehouden. 😔

Stoempie

Morgenstern. Mbt Tom's wens. Had ik nou met jou of Rahimns eerder discussie over Dumoulin z'n interview met SS?

S. Morgenstern

Nee, dat is nooit op de persoon gericht, altijd op het gebrekkige niveau van de reacties. Dat laatste is niet exclusief voorbehouden aan kelderfan.

S. Morgenstern

Volgens mij met iedereen hier die het interview heeft gezien. Of dat interview met Eurosport of eerdere interviews met de NOS.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Ah. Mijn reacties hadden dus een gebrekkig niveau. Voelt t een beetje koning Morgenstern, als éénoog in het land der blinden?! 😎

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Michiel De Rooij SS?? Ben even kwijt waar dit over ging

Stoempie

Nee, ik herinner me die discussie alweer. Die had ik niet met jou maar met Rahimns.

Stoempie

Studio Sport, Rahimns.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Oké.. sorry kwartje viel even niet..

Er zijn allemaal argumenten te verzinnen wie waar zou moeten rijden en die zijn de afgelopen weken allemaal voorbij gekomen. Veel zal afhangen waar de werkelijke ambities liggen, of Tom denkt dat de combinatie Tour-OS haalbaar is en of het parcours nog invloed heeft op deze beslissing. Ik wacht het wel af.... alles is mogelijk.

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Ik hoorde van een kennis die Tom recent tegenkwam op een feest dat hij nog steeds met krukken loopt.
Die kennis heeft Tom niet gesproken maae slechts gezien, het zou dus kunnen dat hij uit voorzorg nog met krukken liep, maar het klinkt niet heel hoopgevend.

Dat lijkt mij dan ook een stevige wintervoorbereiding uit te sluiten en daarmee een start in de Giro (voor de winst) niet erg waarschijnlijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Wielerfan1987 Hij was laatst te horen in de podcast van Laurens ten dam en toen zij hij nog dat alles goed ging en hij alweer flink wat kon op de fiets en verwachtte een normale winter te kunnen doen. Wellicht uit voorzorg, of hij is toch weer wat tegen gekomen.

S. Morgenstern

Fietsen zal eerder goed gaan dan lopen.

Fanny

'@ S. Morgenstern alias Vlek
Quote: Nee, dat is nooit op de persoon gericht, altijd op het gebrekkige niveau van de reacties. Dat laatste is niet exclusief voorbehouden aan kelderfan.

Je bedoeld dus iedereen behalve jezelf !
Je hebt zelf geen niveau met je betweterige gedoe.
Nooit op de persoon gericht maar je noemt wel Kelderfan.

@Michiel de Rooy
Ah. Mijn reacties hadden dus een gebrekkig niveau. Voelt t een beetje koning Morgenstern, als éénoog in het land der blinden?!

Moet toch duidelijk zijn dat hier op dit forum, S. Morgenstern alias Vlek, De onbetwiste Betweter is.

En dat vinden, gezien de eerdere reacties van hem op dit forum, meerdere mensen hier.
Hij reageert altijd op een manier dat hij alleen, het beter weet.
Hij komt ook bijna nooit met een eigen nieuwsbericht op dit forum waar we e.e.a. op hem kunnen afreageren
Meneer/mevrouw Morgenstern/Vlek reageert hier alleen maar op berichten van anderen die dan voor hem bijna altijd niet juist zijn.

@Morgenstern/Vlek Geef eens een keer iemand gelijk als die hier iets vermeldt, ook al is dat niet helemaal jouw ding.
Of reageer dan eens een keer niet zo betweterig.

S. Morgenstern

Joh, trek het je niet zo aan. Ik heb met niemand die de moeite neemt om hier te reageren een probleem en speel zo goed als nooit op de man. Andersom gebeurt in ieder geval veel regelmatiger. Ik heb wel een probleem met gebrekkige reacties en ga daar graag op in.

Misschien maak ik het me inderdaad iets te makkelijk, door vooral op domme opmerkingen in te gaan, maar blijkbaar is dat vooral hetgeen me aandrang geeft te reageren. Ik heb geen zin om geforceerd ook op andere dingen te reageren, of geforceerd niet te reageren op onlogische redeneringen waar ik graag op reageer. Ondanks dat dat andere misschien beter uit zou komen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Waarom moet er nu weer op de man gespeeld worden... dat je het met iemand niet eens bent is normaal toch op een forum en dat daar soms pittige inhoudelijke discussies over ontstaan is ook prima. En dat je het niet met elkaar eens wordt hoort er ook bij. Het is moeilijk om iemand te overtuigen... maar om dan iemand persoonlijk daarop aan te vallen lijkt mij nogal ongepast.

Yeez

Het wordt tijd dat hier ook het seizoen voorbij is

Stoempie

Gewoon. Hard op de inhoud, zacht op de persoon.

Fanny, het raakt me allemaal niet zo. Morgenstern verspreidt soms een zekere air, al kan dat ook komen door de discussievorm hier. Het is zijn keus te reageren zoals hij reageert. Geldt ook voor mij. Hij noemt reacties van een gebrekkig niveau en/of dom. Ik zou eerder de neiging hebben te beargumenteren waarom ik iets (anders) vind, zonder direct of indirect de ander te diskwalificeren. Ik vind het wel fijn dat Morgenstern een echte wielerliefhebber is, specifiek JV. Net als ik.

Rawolf

Laatste 50 pagina's zijn de discussies meer gegaan over het discussievoeren en elkaar beledigen dan de inhoud hahaha

Laatst gewijzigd
xistnc

Dennis is gewoon een beetje een dramaqueen en heeft daar heel veel posts voor nodig. Dat maakt dit topic er niet leesbaarder op.

1 2 ... 499 500 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.