Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 499 500 501 502
Stoempie

En we hebben nog 2 maanden te gaan 😀 ik denk dat dit forum dit jaar nog pagina 600 aantikt.

Nog een beetje in de ban van de komst van Pfingsten. Veldrit achtergrond is wel een soort van pré vandaag de dag lijkt het. Concentratie.

https://m.youtube.com/watch?v=wjTj2JHmOsA

kelderfan

'@Fanny
Ik ga graag in op de betweter@vlek, dan kan hij weer onder zijn niveau reageren. Dat is nog leuker als Jiskefet.
Ik zeg toevallig iets over Roglic en de TdF . Dan kun je erop wachten, dat de betweter uit de kast komt. En dan is 't bal.
Gelukkig dat WF het verhaal zelf uit heeft gebracht.
@Yeez
Het seizoen is voorbij hoor. Het wachten was nog op de nieuwe knecht.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Gelukkiger worden van een verhaal dat voor het gemak flexibel omgaat met de werkelijkheid, maar wel in je straatje past, dan van kritische tegengeluiden die degelijke onderbouwingen wensen.

Het staat uiteraard iedereen vrij, maar ik denk niet dat het de manier is om minder last te hebben van betweters.

kelderfan

De onderbouwing kan natuurlijk alleen maar van de ploeg komen. Andere bronnen zijn er niet, oh ja wel de Telegraaf.

aru123

'@kelderfan
Ik probeer het nog 1 keer.
Roglic geeft alleen maar aan dat hij denkt dat de giro beter bij tom past en de tour beter bij hem zelf past.
Dan is het nog geen feit dat roglic kopman is in de tour en dumoulin in de giro. Wie weet gebeurt het wel.
Maar een feit is het nog niet. En jij ziet het wel als een feit.
Snap je nou dat ik zeg dat jij moeite hebt met het maken van verbanden?
Wat jij zegt klopt gewoon nog niet, ik probeer je alleen te helpen soms doe ik dat met een wat directere toon aangezien het niet door blijkt te dringen bij jou.

S. Morgenstern

.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Waarom klik je dan, Sephi? Vind het wel passend. Ook hier vinden er regelmatig absurde en hilarische scènes plaats. Kan het ook wel over Ben Hermans hebben

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Je kunt een mening uitstekend zelf onderbouwen. Dat is meestal niet zo moeilijk. Mits de mening geen onzin is.

kelderfan

'@aru123
Nog een keer aan jou dus. Ik geef 't niet als feit. Het lijkt mij {ik} duidelijk, dat na twee berichten over Roglic het wel duidelijk is. Dat is iets anders als feit. Als je dat nog niet snapt, dan mankeert er wat bij jou.
Ik snap ook echt niet wat jij hebt met die verbanden. Want zie jij 't wel dan. Wat wij hier allemaal zeggen is nog geen feit, want! dat moet de toekomst uitwijzen.
Of ben ik nu niet duidelijk genoeg.

Stoempie

https://m.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

kelderfan

Die Ben toch. Het is wel jammer dat hij en Dennis niet komen. Hier hadden dan heel wat mooie verbanden worden gelegd. Dennis uit de bocht en Ben niet welkom in die nieuwe tour in S-A.

Laatst gewijzigd
aru123

'@kelderfan
Het enige wat je nu doet is jezelf tegenspreken...
Je behandelt die berichten toch echt wel als feiten in je manier van schrijven.

kelderfan

'@aru123
quote:"Bij Cyclingnews weten zij ’t zeker, dat Roglic naar de TdF gaat en Dumoulin naar de Giro.
Dan hoop ik dat Roglic met Bennett en Kruijswijk de TdF gaat betwisten. Dan is ’t ook wel duidelijk, dat Dylan naar de Giro gaat afreizen nu de ToC afvalt.":)
Jij stelt dat ik bovenstaande als feit geef? Sorry maar lees 't nog eens.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan maar dat is het hem nou juist, uit wat blijkt dat men het bij Cyclingnews zeker weet dat Roglic naar de Tour gaat en Dumoulin naar de Giro. Jij trekt die conclusie blijkbaar want ik haal het er niet uit. Plaats de quote uit de tekst van cyclingnews dan waar dat staat.

S. Morgenstern

Exact. Die stelling onderbouwen moet mogelijk zijn wanneer hij ergens op slaat.

Stoempie

😁 Sephi. En dat terwijl m'n laatste link één van Rick Ashley is. Heerlijke woordspeling trouwens van je.

Hier, eentje van Theo Koomen

https://m.youtube.com/watch?v=F1uCuiIlCr4

kelderfan

Quote:cycling.today;
"“The more time trial kilometres, the better for me, but the 20th stage of the race, the climbing time trial of Le Planche des Belles Filles, can be very good for me and I think I could make a difference there,” Roglic told Marca. “That is my favourite stage and I would like to take the Yellow Jersey there to wear it then in Paris."
Exact.

Yeez

'@kelderfan nog steeds weet cyclingnews niks zeker. Roglic geeft alleen zijn gedachte en voorkeuren aan. Je zit zelf maar wat te verzinnen.

S. Morgenstern

Oké, Roglic zegt daar dus dat hij in die tijdrit graag de gele trui zou pakken.

Kun je ook uitleggen op welke manier die passage aanleiding geeft om te stellen dat ze zeker weten dat Roglic naar de Tour gaat en Dumoulin naar de Giro?

Laatst gewijzigd
Stoempie

Wat is je doel Morgenstern?

S. Morgenstern

Mocht dat er al zijn, dan lijkt een bespreking ervan me totaal niet relevant.

Stoempie

Wat een attitude wederom. Ga maar door met ellenlang vliegen afvangen richting Kelderfan. Ik pas hierdoor hier. Tot volgend jaar.

Yeez

'@michiel wat kelderfan op dit moment zegt slaat nergens op. Ik kan ook slecht tegen verzinselen en overal een eigen draai aan geven, zodat jij het als waarheid kan zien en verkopen. Dat anderen willen aanpraten en wijsmaken is heel irritant, dus ik geef morgenstern geen ongelijk. Waarschijnlijk zien we jou morgen of vandaag gewoon weer. Anders geef ik je maximaal een week, terwijl je gewoon blijft meelezen of onder een andere naam komt reageren ;)

aru123

Zo michiel jij bent ook lekker eenzijdig zeg en jij zet een grotere attitude tegenover s. Morgernstern dan hij tegen kelderfan

Stoempie

Let op je interpunctie Fabio.

Yeez. Nee, dit was echt de laatste.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 499 500 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.