'@Fanny
Ik ga graag in op de betweter@vlek, dan kan hij weer onder zijn niveau reageren. Dat is nog leuker als Jiskefet.
Ik zeg toevallig iets over Roglic en de TdF . Dan kun je erop wachten, dat de betweter uit de kast komt. En dan is 't bal.
Gelukkig dat WF het verhaal zelf uit heeft gebracht.
@Yeez
Het seizoen is voorbij hoor. Het wachten was nog op de nieuwe knecht.
Gelukkiger worden van een verhaal dat voor het gemak flexibel omgaat met de werkelijkheid, maar wel in je straatje past, dan van kritische tegengeluiden die degelijke onderbouwingen wensen.
Het staat uiteraard iedereen vrij, maar ik denk niet dat het de manier is om minder last te hebben van betweters.
'@kelderfan
Ik probeer het nog 1 keer.
Roglic geeft alleen maar aan dat hij denkt dat de giro beter bij tom past en de tour beter bij hem zelf past.
Dan is het nog geen feit dat roglic kopman is in de tour en dumoulin in de giro. Wie weet gebeurt het wel.
Maar een feit is het nog niet. En jij ziet het wel als een feit.
Snap je nou dat ik zeg dat jij moeite hebt met het maken van verbanden?
Wat jij zegt klopt gewoon nog niet, ik probeer je alleen te helpen soms doe ik dat met een wat directere toon aangezien het niet door blijkt te dringen bij jou.
'@aru123
Nog een keer aan jou dus. Ik geef 't niet als feit. Het lijkt mij {ik} duidelijk, dat na twee berichten over Roglic het wel duidelijk is. Dat is iets anders als feit. Als je dat nog niet snapt, dan mankeert er wat bij jou.
Ik snap ook echt niet wat jij hebt met die verbanden. Want zie jij 't wel dan. Wat wij hier allemaal zeggen is nog geen feit, want! dat moet de toekomst uitwijzen.
Of ben ik nu niet duidelijk genoeg.
'@aru123
quote:"Bij Cyclingnews weten zij ’t zeker, dat Roglic naar de TdF gaat en Dumoulin naar de Giro.
Dan hoop ik dat Roglic met Bennett en Kruijswijk de TdF gaat betwisten. Dan is ’t ook wel duidelijk, dat Dylan naar de Giro gaat afreizen nu de ToC afvalt.":)
Jij stelt dat ik bovenstaande als feit geef? Sorry maar lees 't nog eens.
'@Kelderfan maar dat is het hem nou juist, uit wat blijkt dat men het bij Cyclingnews zeker weet dat Roglic naar de Tour gaat en Dumoulin naar de Giro. Jij trekt die conclusie blijkbaar want ik haal het er niet uit. Plaats de quote uit de tekst van cyclingnews dan waar dat staat.
Quote:cycling.today;
"“The more time trial kilometres, the better for me, but the 20th stage of the race, the climbing time trial of Le Planche des Belles Filles, can be very good for me and I think I could make a difference there,” Roglic told Marca. “That is my favourite stage and I would like to take the Yellow Jersey there to wear it then in Paris."
Exact.
'@michiel wat kelderfan op dit moment zegt slaat nergens op. Ik kan ook slecht tegen verzinselen en overal een eigen draai aan geven, zodat jij het als waarheid kan zien en verkopen. Dat anderen willen aanpraten en wijsmaken is heel irritant, dus ik geef morgenstern geen ongelijk. Waarschijnlijk zien we jou morgen of vandaag gewoon weer. Anders geef ik je maximaal een week, terwijl je gewoon blijft meelezen of onder een andere naam komt reageren ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.