Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 52 ... 501 502
jvh93

Eens moet de eerste keer zijn ;)

tendam

Volgens mij heb ik gelijk, aangezien Bennett nu zegt dat hij Willunga Hill haat :)

Is meer iets voor de puncheurs en de sterke beren. Beiden is Bennett niet.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Pascal Eenkhoorn zit weer op de fiets en ook buiten... Dat ziet er goed uit tenminste.

ivo001

George Bennett heeft wel de KOM op Strava gepakt ;)

kelderfan

'@rahimns
quote:"Romandie zal dit jaar voor Roglic waarschijnlijk de laatste voorbereidingskoers zijn zoals die dat al jaren was voor veel renners."
Dus toch Roglic naar de Romandië. Alleen ook hier maar 6 dagen tussen de Romandië en de Giro. Het is vergelijkbaar met Utah en de Vuelta.
On TDU:
Bennett laat zich goed zien in de etappe naar Campbelltown over de Montacute. Die lijkt mij dik in orde en ook Hofstede is goed bezig en lijkt mij een prima renner om erbij te hebben.

jvh93

Ze hebben Hofstede niet voor niets gehaald uiteraard ;)
Hij is gewoon een hele allround knecht die je bijna overal in kan zetten. Hele welkome aanwinst als je het mij vraagt

kelderfan

'@vlek
Quote:"Tour of the Alps is een koers die zo vaak geen onderdeel was van de voorbereiding van renners die schitterende in de Giro, dat het wat geforceerd voelt om hem hier steeds op te voeren als nagenoeg onmisbare schakel in zo’n voorbereiding."
Daarom was het een goede zaak om die TotA op te nemen in het programma, want Bennett en Bouwman konden zich prima voorbereiden op de Giro. {Helaas stak die valpartij/auto een spaak tussen het wiel}
Het team heeft toch zelf aangegeven, dat de Waalse kassiekers + AGR geen speerpunt zijn voor het team, omdat zij de renners daarvoor niet hebben. En jij weet toch zelf ook wel, dat rondjes een betere voorbereiding zijn dan eendagswedstrijden.

S. Morgenstern

Wanneer ze de klassiekers gebruiken als laatste (prima) voorbereiding op de Giro, dan is dat niet in tegenspraak met het ontbreken van concrete ambities voor die klassiekers zelf.

Ik weet verder niet wat de beste koersen zijn in voorbereiding op een grote ronde. Ik zal om die reden daar dan ook nooit een overdreven uitgesproken mening over hebben en ben nogal argwanend over mensen die dat wel hebben, zoals je zult hebben gemerkt..

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Je hebt net gelezen, dat Roglic's laatste voorbereiding op de Giro de Tour de Romandië is en ook Bouwman gaat mee.
Het was ook op voorspraak van Bennett, dat de TotA opgenomen was, heb ik ergens voorbij zien komen.
Dus m.a.w. de WT-rondjes zoals Catalunya, Pays Vasco, Romandië, ToC, Dauphine en TdS zijn wel degelijk goede voorbereidingsrondjes voor de kopmannen.
Want juist Bennett, Roglic en Kuss hebben laten zien, dat ook de niet WT-rondjes {TotA, Algarve en Utah} goed zijn voor de goede vibe.

S. Morgenstern

Volgens mij staat bijna de hele Giro-selectie aan de start van Luik. Ik heb nergens een concrete bron gezien voor Roglic (laat staan Bouwman) in Romandië. Prima wanneer ze er wel rijden, want ook dat kan een goede voorbereidingskoers zijn, maar voorlopig neem ik aan dat ze (met uitzondering van Van Emden) allemaal Luik rijden.

Ik houd me verder aanbevolen voor goede argumenten waarom eendagskoersen in voorbereiding op een grote ronde geen goed idee zouden zijn. Tot die tijd neem ik maar aan dat de mensen die er voor betaald worden (en een meer dan aardige trackrecord hebben opgebouwd), zo'n keuze niet voor niets maken..

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik wist dat je zo zou reageren, ik neem aan dat je niet denkt dat het echt zo is.

gardeyn

'@kelderfan: bijna hetzelfde.... Je vergeet ff een vlucht van 15 uur en 9(of 7?) uur tijdsverschil.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Romandie zal dit jaar voor Roglic waarschijnlijk de laatste voorbereidingskoers zijn zoals die dat al jaren was voor veel renners. Denk dat Bouwman die ook zal rijden.
Dat heb je goed gezien dan. Jammer dat @vlek dat nog niet heeft gelezen.

Yeez

'@kelderfan @vlek @rahimns misschien kan @dimitri reageren of Roglic Romandië rijdt?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik ben al een tijdje te bedenken waarom Ik me zo irriteer en andere met mij aan je manier van discussiëren en het kwartje viel. Je gebruikt dezelfde tactiek als bijvoorbeeld Trump. En dat bevestig je nu nogmaals zelf.

1. Je blijft maar onwaarheden herhalen (Bennett zijn val was niet de oorzaak van zijn mindere Giro, dat heeft zelfs Bennett gezegd en dat blijf je maar negeren)

2. Je gebruikt bronnen die geen bronnen zijn (PCS en Cyclingfever zijn geen bronnen)

3. Je negeert anderen en hun argumenten en gebruikt andere onbevestigde bronnen tegen hun (weken zeg ik dat vanuit de ploeg is gezegd tegen mij dat Roglic L-B-L rijdt en continue negeerde je dat en nu ik hier plaats dat Roglic wel Romandie rijdt gebruik je dat als argument tegen @Vlek en nu zelfs tegen mijzelf.

Denk hier nog eens over na, misschien doe je het bewust misschien onbewust maar het is wel wat je doet en waarom het zo vervelend is om een discussie met je aan te gaan. Je gebruikt echt alles om je gelijk te krijgen en dat is echt jammer zo.

S. Morgenstern

Jammer dat @vlek dat nog niet heeft gelezen.

Of beter in kan schatten wat de waarde is van zulke zinnen..

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@gardeyn
Nee dat vergeet ik niet, maar Utah staat niet op het programma en dat komt omdat de data zijn gewijzigd.
Vorig jaar was Utah 1 week eerder t.o.v. de Vuelta en derhalve was 't tijdsverschil geen probleem.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jessevdalen het was al bevestigd door Ard Bierens maar dat is blijkbaar niet voldoende.

kelderfan

'@rahimns
Dat vind ik een leuke. Je geeft zelf aan dat hij daar gaat rijden naar alle waarschijnlijkheid en je noemt ruis ook Bouwman.
Dus je verspreidt nepnieuws en je vergelijkt mij met "Trump" {nee toch}.
Je moet zelf eerst eens nadenken voordat je zo'n onzin gaat benoemen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vergelijk je manier van discussiëren idd als die van Trump niet jou persoonlijk. En ja ik geef toe dat ik nepnieuws heb verspreid en de enige die dat serieus oppakt als bron dat ben jij. Toch apart niet...

Yeez

'@rahimns dat Roglic daar rijdt? in Romandie? Als ze maar niet op teveel paarden gaan wedden en Romandie echt als opbouw beschouwen, en niet daar het eindklassement willen winnen plus de giro

aru123

'@Kelderfan
Er is een heel groot verschil tussen rahimns en jou. Wanneer rahimns iets onjuist/verkeerds zegt geeft hij dat naderhand toe/biedt hij zijn excuses aan. Kun je heel veel van leren.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jessevdalen nee dat hij Romandie niet rijdt en juist start in L-B-L. Nu gaat mijn bericht idd nog tegen mij werken ;) Nee Roglic start in Luik.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@rahimns oke top!

kelderfan

'@aru123
Sorry maar ik heb ook verschillende keren aangegeven, dat ik fout zat met excuses. Dus dat klopt niet helemaal.

1 2 ... 52 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.