Ik denk dat Pascal Eenkhoorn nog niet zover zal zijn om dan al van start te gaan. Ik hoop dat hij de Algarve gaat halen, want met zo'n aanvaller erbij is altijd leuk om kijken. Hij is nog erg jong, dus voorzichtig brengen blijft de boodschap.
Met alleen Powless en De Tier om 't op te nemen met Thomas en Yates wordt wel lastig. Dan lijkt mij De Plus ook niet verkeerd om mee te nemen.
Ik ben echt benieuwd naar Tony Martin en Powless. Het begint met een klimtijdrit. Met Timo Roosen en Amund Jansen zal Dylan Groenewegen toch wel kunnen scoren.
"Waarom zou Daan daar moeten rijden en ten koste van wie dan?"
Nou bijvoorbeeld voor Taco van der Hoorn, die toch moet laten zien, dat hij dat al aankan.
Maar het is @W.E.Walrave zegt "ïntentie".
@jvh93
Ik ben ook benieuwd hoe George Bennett 't gaat doen. Hij staat er volgens mij goed voor om een top vijf te scoren op een aankomst, die hem "niet ligt".
Van der Hoorn zal bij gebleken ongeschiktheid vervangen worden door een renner die zijn rol in die selectie over kan nemen. Olivier zou om op eigen kracht een selectie af te dwingen een beter seizoen moeten draaien dan Powless, of moeten 'hopen' op een vertrek van Kuss of Powless, dan wel tegenslag van een van de renners die wel ruimte voor zijn aanwezigheid zou creëren.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.