'@kelderfan
Ik zou het mooi vinden, maar ik denk niet dat het zal gebeuren. Bennett kan helaas niet echt rap aankomen. Aan de andere kant, met de benen van Bennett zit het wel goed want anders ging TJV geen waaier opzetten vandaag(tenzij het was voor Van Poppel). De beste uitslag van Bennett op Willunga Hill was 13e. Hopen dat hij zich kan verbeteren!!
Het is dus echt niet zijn klim, het is pas het begin van het seizoen en die zijn ze wel eens slechter gestart. Ik hou toch een redelijk positief gevoel over aan de TDU. Nog een paar weken en dan gaan we ook in Europa weer koersen. Van Poppel vond ik best lekker koersen afgelopen week, een lekker begin voor hem.
Van Poppel heeft daarmee volgens mij gewoon een prima ronde gereden. Het was zeker meer dan je minimaal van hem zou kunnen verwachten in zo'n rondje.
Als hij niet bij Jumbo had gereden was hij in verhouding tot de verwachtingen voor de Nederlandse wielervolgers misschien wel de positieve uitschieter geweest..
'@W.E. Walrave
Ik had 't mis met mijn verwachting. Volgens Frans Maassen zat hij wel zonder teammaten bij de 2e. bestijging en moest hij alleen in de achtervolging. Hij heeft zich daarbij kennelijk opgeblazen. Dus toch een klimmer meer mee nemen.
@tendam
Volgens mij is Danny van Poppel geen kopman meer en als sprinter komt hij te kort. Gelukkig mag hij zich richten op de Vlaamse klassiekers. Daar kan hij zijn ding doen, want hij blijft een snelle finisher.
@jessevdaalen
Je maakt mijn dag weer goed. Dank voor het plaatsen. Ik was van plan te gaan kijken naar de TDU, maar 't is niet gelukt.
Bennett raakte bij het positioneren voor de klim zijn ploeggenoten kwijt. Misschien had een extreem goede loods verschil kunnen maken, maar eerlijk gezegd denk ik dat ook dan dit soort situaties voor kunnen komen. Welke meerwaarde een extra klimmer in deze situatie had gehad is totaal onduidelijk; lijkt me dat Bennett beter in het wiel van Hofstede of Gesink zit, dan bij een klimmer.
'@Kelderfan op het moment dat Gesink hem naar voren wilde brengen kon Bennett zijn wiel niet volgen, het lag volgens mij gewoon eerder aan George dan aan Gesink en daar had een extra klimmer ook niet aan geholpen. Deze uitslag past in het beeld met de uitslagen die hij hiervoor op Willunga Hill heeft gereden en heeft @TenDam dus gewoon gelijk gehad dit is gewoon niet zijn ding
En @TenDam ik zei ook redelijk positief gevoel dat is wel te vertalen naar niet ontevreden maar ook zeker niet super tevreden. Had gehoopt op een uitschieter van Bennett hier maar die was er niet. De rest van de ploeg heeft zich goed getoond de afgelopen week dus dat gevoel klopt wel.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.