Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 55 ... 501 502
Diever

Ach. De tdu was prima. Niet goed, niet slecht. Denk dat Bennett gewoon net niet het top niveau aan kan, ook niet in de toekomst. Tussen de 5-10 is zijn goede niveau. Alles daarboven een uitschieter. Alles daaronder jammer. Benieuwd of zijn operatie nog iets gaat veranderen daarin.
Maar daarnaast is het de TDU.. daar worden nog geen echte prijzen uitgedeeld. Pas bij OHN moeten ze gaan knallen. Van Poppel heeft leuke sprints afgeleverd. Gaan we nog wel zien op lastige aankomsten. Hofstede was al nuttiger dan ik had verwacht van hem en Gesink heeft een keer aangevallen. Leuk, en echt meer verwacht ik ook niet van hem. Leuk rondje voor tjv. Een 7

aru123

Net gespot op de instagram story van groenewegen een renner van team uno-x. Zal foss wel meewezen met het trainingskamp.

KJP

Dit lijken me uitslagen die je gewoon van van Poppel mag verwachten. In de etappe naar Angaston had ik zelfs nog wel iets meer van hem verwacht. De etappe naar Uraidla vond ik dan weer een positief teken, dat hij er daar nog bij zit zo vroeg in het seizoen geeft wel aan dat hij qua basis behoorlijk ver staat.

Maar hij moet in zijn hoofd vooral nog meer een afmaker worden. Dat duel zoals Philipsen met Ewan aan gaat dat zie ik van Poppel nog te weinig doen. Weet hij die extra plaats naar voren te zitten dan was hij op zijn minst heel dicht bij de overwinning te zitten. Hij zal het daar toch van moeten hebben, want in een gewone sprint gaat hij op WT-niveau vrijwel altijd een betere tegen komen. Ook in de etappe naar Uraidla moet hij opschuiven nadat Bevin een gaatje laat vallen.

Anyway, de Ocean Road Race is de race in Australie die hem op papier het beste moet liggen. Als ze achtereenvolgens Hofstede, Gesink en Bennett durven te gebruiken in het laatste rondje dan denk ik dat het mogelijk moet zijn om VIviani en Ewan ver genoeg op te roken. Door de afwezigheid van Sagan zou van Poppel daarmee voor mij de favoriet worden in zo'n scenario. Ik zou daar in ieder geval vol op inzetten als ik Jumbo was.

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

Toen Gesink Bennett naar voren reed kon hij inderdaad niet volgens. Daarna zakte hij helemaal wel naar positie 30 of iets dergelijks in het wiel van Hofstede weliswaar. Hij had geluk dat het vooraan wat stil viel en hij nog naar voren kon komen. Toen Porte versnelde kon hij in eerste instantie met 3 anderen volgen, maar moest ook als eerste afhaken. Daarna zakte hij wel snel ver weg. Dit komt totaal niet overeen met het verhaal op de site. Het leek mij een duidelijk geval van over zijn theewater gaan, waarbij ik het vermoeden heb dat zijn zijsteken hem hebben opgespeeld. Dat is echter iets dat hij zelf vrijwel nooit als reden gebruikt als moet afhaken, dus dat is gissen in dit geval.

TLJCAMPS

'@aru123
Ja, dat is Tobias Foss!

kelderfan

'@TijmenCamps
Dat vind ik nu goed nieuws.

TLJCAMPS

Ik zie wel dat Team Jumbo-Visma veel traint op de ploegentijdrit. Hopen dat ze de lijn van de TTT in de Tour of Britain kunnen doortrekken. Met O.A. Martin, Roglic, Van Emden en De Plus hebben ze een paar goede tijdrijders. Hopen dat TJV hiervan de vruchten gaat plukken...

TLJCAMPS

Over Pascal Eenkhoorn gesproken, zat vandaag weer 6 uur op de fiets!!

Romāns Vainšteins

Als ik Tobias Foss trainend zou tegenkomen tijdens 1 van mijn ritjes zou ik echt denken van 'ja hoor, daar heb je er weer 1 die denkt dat hij ie Robert Gesink is,.. Rijdt wel hard trouwens'

tdola

'@tijmen.
Waar zie je dat ze veel trainen op ttt? Wel goede zaak natuurlijk met oog op uae tour, Tirreno en tour.

Uae met Roglic, de plus, Martens, Martin, Bouwman, leezer en nog 1 (van Emden, powless, Wijnants?).
Tirreno met Roglic, de plus, Martens, Martin, Bouwman, Gesink en nog 1 (van Emden, van Poppel, of andere).

Zijn teams waar je goed voor de dag mee kan komen, ben benieuwd.

kelderfan

'@tdola
Ik denk echt aan Jos van Emden met zijn tijdrit voor zowel de UAE als de T/A, omdat hij ook de Giro gaat rijden.

tendam

'@romans
Is dit een omslachtige manier om te zeggen dat je niet weet wie Tobias Foss is?

TLJCAMPS

'@tdola. Op Instagram van sommige renners en op twitter van een sponsor.

aru123

'@Romans vainsteins
Wat wil je hier eigenlijk mee bereiken...
Laatst postte je ook al zo'n dergelijke reactie onder een bericht over ben o'conner.

Fanny

Mooi interview met levensverhaal over good-old ex-TLJ wielrenner Bram Tankink

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/01/18/zij-koos-altijd-voor-mij-maar-ik-koos-voor-de-fiets-a3650556

kelderfan

'@rahimns
Wauw TJV is echt goed bezig. Niet alleen Foss is in beeld, maar ook een aantal renners van Joker Icopal zijn inmiddels toegevoegd bij TJV.
Maar ik dacht dat het aantal toch beperkt is door de UCI of zijn dat de renners voor het nieuw te starten team U23. Amund Jansen zal dolblij zijn met Bjørn Tore Hoem erbij.;)
Henrik Evensen was ook een renner van SEG nog niet zo lang geleden.

kelderfan

'@Fanny
Wederom bedankt voor de link. Die Bram Tankink was dan wel geen winnaar, maar als ondersteunende renner was hij overal inzetbaar en dan ook in de zwaardere ritten. Marc Goos had 't ook in zich om zover te komen. {maar valpartijen blijven het probleem van het wielrennen. Daarom ben ik geen fan van sprintfinales, want elke keer is 't weer raak.}

ghostwriter

Zijn er opeens een stel Noren aan de ploeg toegevoegd?

https://www.procyclingstats.com/team/team-jumbo-visma-2019

Laatst gewijzigd
Romāns Vainšteins

Kelly waarschijnlijk als hoofd transfering aangetrokken.

S. Morgenstern

Lijkt me iets voor het PCS forum, of voor een berichtje naar die site.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ze zijn ermee bezig,,,,

S. Morgenstern

Opstellingen van de komende meerdaagse koersen tot aan het openingsweekend, met mijn inschatting van de overige opties eronder:

Valencia
Groenewegen, Roosen, Jansen, Martin, Eenkhoorn (?) en De Tier.
+ Powless of Van Emden.
+ Eventueel nog iemand die Eenkhoorn moet vervangen.

Ruta del Sol
Kruijswijk, Tolhoek, Kuss, De Tier, Olivier, Vingegaard en Van Poppel.

Algarve
Groenewegen, Roosen, Jansen, Teunissen en Van der Hoorn.
+ Powless, Wynants en/of Van Emden.
+ Eenkhoorn zou hier eventueel zijn seizoen kunnen starten mocht hij Valencia niet halen.

UAE Tour (WT)
Roglic, De Plus, Bouwman, Martin, Martens en Leezer.
+ Van Emden, Powless of Wynants.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Dat heb je snel geregeld.;)

kelderfan

'@vlek
Waarom bij Valencia zo'n matige bezetting? Het kan toch niet van alleen Powless en De Tier komen?
Hoeveel kansen krijgt Dylan in deze koers? De ITT is met klim erin en dat is wat voor Van Emden en Martin?
Ruta Kruijswijk met De Tier, Kuss, Olivier, Tolhoek, Vingegaard en Van Poppel is prima zo.
Algarve gaat de ploeg niet voor 't klassement, maar de sprintetappes.
Dus lijkt mij Groenewegen, Jansen, Roosen, Teunissen, Van der Hoorn, Wynants en Powless prima dan.
De UAE Roglic met Bouwman, De Plus, Leezer, Martin, Martens en Van Emden met speciale aandacht voor de tijdrit.

S. Morgenstern

Wat je bij Algarve kunt bedenken, moet voor Valencia ook wel lukken toch?

1 2 ... 55 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.