Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 57 ... 501 502
S. Morgenstern

Ik heb geen idee of het voor Eenkhoorn te vroeg is om in Valencia te starten. Ik denk niemand hier. Mocht hij niet kunnen starten en vervangen worden, dan zou Jumbo echter nog steeds niet kiezen voor het klassement (en in de tijdrit doen ze ook dan niet serieus mee). Het zou enkel betekenen dat ze in de twee lastigere ritten misschien drie in plaats van twee renners hebben die daar eens hun eigen kans kunnen gaan.

Laatst gewijzigd
Mr10B

Hij wordt daar 8ste na Martijn Tusveld :'D. Kan Tusveld dit dan ook winnen?

iMrChris

Is er een kans dat TLV nog meer koersen in het programma opneemt dan nu aangegeven? (bron PCS)
Mis ze wel bij een paar mooie koersen.

kelderfan

Volgens cyclingfever Prudential RideLondon-Surrey Classic UWT en Eschborn-Frankfurt UWT.
Bovendien de Hammerseries en de Gree-Tour of Guangxi UWT.
In het najaar meestal nog een aantal Belgische eendaags wedstrijden.

kelderfan

'@Mr10B
Tusveld is ook geen topper maar in 2018 NK ITT nog 7e.; dus elke renner die geen topvijf rijdt kun je dus afschrijven?
Jos van Emden voldoet nog net aan de eis.

tendam

Een beetje prof kan wel top-10 rijden op het NK tijdrijden. Puur omdat lang niet alle profs meedoen. Dat wil niet zeggen dat Olivier echt een tijdrijder is (hint: is hij niet).

Fanny

Wat dacht je van de drie Italiaanse koersen vóór Il Lombardia tw Giro Emilia, Tres valli Varesine en GP Beghelli.
Trouwens ik hoop dat TJV alsnog de prachtige Tour de Alps in hun programma opneemt. Wat een mooie sterke klimkoers qua deelnemers was dat 2018. Voor een aantal deelnemers was dit de voorbereidingskoers op de Giro.

aru123

'@kelderfan
Doe me een lol en kijk even op pcs naar de itt's van Olivier van 2017 en 2018. Als je dan nog beweert dat olivier kan tijdrijden dan heb je er hard gezegd gewoon geen verstand van.

kelderfan

'@tendam
Ok Steven Lammertink is ook geen tijdrijder?
@rahimns
TJV zet net de renners in het zonnetje met programma's; maar met Danny van Poppel gaat 't niet goed komen zo met de Ruta, UAE-Tour en Omloop.

Yeez

Volgensmij rijdt Danny geen UAE. Daar rijden:
Roglic
De Plus
Bouwman
Martin
Martens
Leezer
En ik gok Van emden/powless

kelderfan

'@jessevdalen
Groenewegen rijdt ook geen Valencia en begint met de Algarve volgens de eigen site.
Maar met Danny heb je wel gelijk, denk ik.
@aru123
Eh., Doe mij een lol. Er zijn toppers zoals Roglic en je hebt mannen, die minder getalenteerd zijn.
Maar bij een klimtijdrit komen andere jongens bovendrijven. Of heb jij er verstand van.
@Fanny
Dat hoop ik ook nog steeds.

S. Morgenstern

Ze hebben die programma's waarschijnlijk gewoon gekoppeld aan PCS.

Beetje slordig.

Yeez

Programma’s zullen inderdaad niet kloppen denk ik

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ze hebben nu eenmaal een contract met PCS en net zoals vorig jaar was de agenda gekoppeld aan PCS, dus net zoals vorig jaar kunnen er daardoor fouten instaan..

kelderfan

'@rahimns
TJV geeft toch de info aan PCS? Dus heeft TJV het zelf in de hand.

S. Morgenstern

TJV geeft toch de info aan PCS?

Nee.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Nee dat doen ze niet op voorhand... hebben we nu al een niet een keer of wat uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat.

Verder was Lammertink toch nooit echt een toptijdrijder bij TJV, het kwam er gewoon nooit echt uit. Daarnaast is die tijdrit in Valencia toch geen echte klimtijdrit... dat laatste stuk is 700 meter omhoog, ik denk dat Van Emden daar best goed uit de voeten zou kunnen... ik denk dat hij het beter zou doen dan Olivier.

Laatst gewijzigd
KJP

Misschien moet Jumbo die Ghirmay halen.

aru123

'@kelderfan
No shit tuurlijk zijn er toppers en minder getalenteerde tijdrijders. Maar jij beweert dat olivier kan tijdrijden, jij vind hem daarin even goed als bouwman. Dan ga ik dus echt twijfelen of je er verstand van hebt. Dit staat overigens totaal los van die tijdrit in Valencia, want daar ging mijn opmerking absoluut niet over. Hoe je dat dan weer op mijn opmerking kan betrekken vind ik toch knap. Ik reageerde puur op het feit dat je Olivier een goede tijdrijder vind.

Mr10B

"Tusveld is ook geen topper maar in 2018 NK ITT nog 7e.; dus elke renner die geen topvijf rijdt kun je dus afschrijven?"

@Kelderfan: Ja, als iemands beste resultaat in een ITT 7e of 8ste is op een NK ITT, dan kan je wel stellen dat die persoon geen goede tijdrijder is.

kelderfan

'@aru123
Heb ik dat gezegd dan, dat die twee even goed zijn.
Koen Bouwman gaat juist daarom mee naar de UAE-Tour en de T-A en Valencia staat niet op zijn programma.
In de Settima heeft Koen laten zien, dat hij dat goed beheerst.
Het is alleen onzin wat @rahimns nu zegt, wat betreft de ITT in de Volta a la Comunitat Valenciana. Ik heb nergens gezegd, dat het een klimtijdrit is. Ik heb alleen maar aangegeven, dat er klimmetje inzit. Want de vorige keer dat er een ITT in zat, was 't Wout Poels, die de rit heeft gewonnen. Vorig jaar was 't een TTT en dan neem je Jos Van Emden mee.

S. Morgenstern

Ze hebben met andere woorden buiten Roglic niemand om mee te nemen voor zo'n tijdrit..

kelderfan

'@vlek
Tony Martin en Neilson Powless toch; maar wat je zegt over de relatie TJV met PCS klopt niet. @rahimns zegt er is een contract tussen die twee partijen. Dus dan mag jij uitleggen hoe dat werkt.

S. Morgenstern

Die schat ik ook niet direct hoger in dan Van Emden voor zo'n tijdrit, maar zijn mogelijk wel in staat om een redelijke uitslag te rijden. Winnen zie ik ze echter niet doen. Want de vorige keer dat er een ITT in zat, was ’t Wout Poels, die de rit heeft gewonnen.

Jumbo maakt op zijn website simpelweg gebruik van de data van PCS en de beperkingen/fouten van PCS nemen ze daarmee blijkbaar op de koop toe. Hoe PCS werkt qua wedstrijdselectie weet je ondertussen wel..

Yeez

In die tijdrit in valencia lopen de laatste paar honderd meter omhoog. Dan schat ik van emden hoger ik dan powless

1 2 ... 57 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.