Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 58 ... 501 502
S. Morgenstern
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je eigen woorden hoor:

Maar bij een klimtijdrit komen andere jongens bovendrijven. Of heb jij er verstand van.

Nee, het is een tijdrit met een kort klimmetje op het eind.... iets waarvan ik zeg dat ook Jos daar wel uit de voeten kan als het zou moeten.

Verder betaald TJV aan PCS voor de data en dat is wat op hun site terechtkomt. Dus op het moment dat ze bij PCS die data veranderen veranderd dat ook automatisch op hun website, en dat is dus niet altijd de correcte info. Dus pas op het moment dat PCS de bekende vinkjes zet op hun website klopt ook de data op de website van TJV, tot die tijd is die dus net zo betrouwbaar of onbetrouwbaar als de site van PCS. Dus ga nu niet mij uitspelen tegen @Vlek, we zeggen precies hetzelfde.

Laatst gewijzigd
xistnc

Dus dan mag jij uitleggen hoe dat werkt.

Want het heeft zin als iemand jou iets uitlegt?

kelderfan

'@xistnc
Want kan jij uitleggen of begrijpen dan.
"Verder betaald TJV aan PCS voor de data en dat is wat op hun site terechtkomt. Dus op het moment dat ze bij PCS die data veranderen veranderd dat ook automatisch op hun website, en dat is dus niet altijd de correcte info."
En daar gaat niets aan vooraf. Die data komen van ….

Mr10B

Zelfde als altijd, wat ze maar ergens in de media kunnen vinden

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

....en uiteindelijk ook van de ploeg of de organisatie van de desbetreffende ronde of 1daagse en dat is ook het moment dat het vinkje erbij komt te staan.

kelderfan

'@Mr10B;@rahimns
Natuurlijk halen zij, dat uit dezelfde bronnen, waar @rahim@ns uit put. En ja, dat vinkje bevestigt uiteindelijk en de mail. Dat is toch niet het item.
Maar @rahimns je hebt 't zelf over een contract. Het is dus geen eenrichtingstraject toch.
@vlek
Bedankt voor de link en ik vind 't apart, dat Mike Teunissen met Wout Van Aert pas met de Omloop beginnen aan het seizoen. Ik ben benieuwd naar die twee.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan dat houdt in dat de ene partij betaald voor de diensten van de ander. Zoals bij elk ander contract. Het houdt niet in dat PCS eerder over informatie beschikt dan een ander als je dat bedoelt. Vanuit TJV dan in ieder geval.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Teunissen start zijn seizoen in de Algarve.

Krentenbol

'@Kelderfan TJV betaald voor de data van PCS en dan zal het vast niet alleen om de agenda gaan maar ook over tijdsverschillen, klassementen, uitslagen etc.

Data in ruil voor geld.

In de supermarkt koop jij een tomaat. Tomaat in ruil voor geld. Je hoeft dan niet eerst die tonaat zelf te kweken voor de supermarkt.

Turtlehead

'@Krentenbol: ... maar dat kan wel. En dan verkoop jíj je tomaat aan de supermarkt. Voor geld. Of voor een krentenbol natuurlijk :)

Best grappig draadje zo.

Wielerfan1987

Leuk filmpje ook bij die link naar het stuk over Teunissen.

Je ziet Taco vd Hoorn steevast met een brede lach op zijn gezicht rondfietsen.

Romāns Vainšteins

Zou ie wat gebruiken ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan heb het nog even voor je nagevraagd... TJV heeft zijn volledige programma nog niet vrijgegeven. Dus de wedstrijden die PCS nu op een site heeft staan voor de ploeg komen uit andere bronnen (de WT wedstrijden zijn wel duidelijk). Binnenkort zal de ploeg hun volledige programma op hun site laten plaatsen.

kelderfan

'@rahimns
Bedankt voor 't navragen. Ik ben echt wel benieuwd naar 't verdere programma.
De Hammer Series komen er zeker bij.
@vlek
Goed dat Mike Teunissen toch wel op de rol staat voor de Algarve.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Gezien het aantal trainingsritten die Pascal alweer maakt denk ik dat hij gewoon op tijd fit is voor zijn eerste koers. Die heeft bijna niets gemist omdat hij al snel na zijn val gewoon binnen doorgetraind heeft.

Thomas_Belkin

Wie is de renner die mee is op trainingskamp? Rood geel tenue?!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Thomas_Belkin Tobias Foss, was al eens eerder mee met de ploeg.

kelderfan

'@rahimns
Je had gelijk met de wedstrijden, die zijn toegevoegd bij PCS.
o.a. Frankfurt, Veenendaal, Sparkassen, Giro dell'Emilia, Gran Premio Bruno Beghelli, Tre Valli Varesine, GP Bruno Beghelli.

Romāns Vainšteins

DE Tobias Foss ??

kelderfan

Ja, die!

Mr10B

De nieuwe partnerships blijven maar binnen stromen

https://www.teamjumbovisma.nl/artikel/nieuws/red-bull-nieuwe-innovatiepartner-team-jumbo-visma-1/

Edit: misschien volgende keer eerst het artikel lezen en dan plaatsen. Er wordt alleen over de schaatsploeg gesproken

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Tour de l'Eurométropole en ook Parijs - Tours ontbreken op de PCS-lijst voor Team Jumbo-Visma.
Nu is er kennelijk verwarring of die tour nog doorgaat in 2019, want bij PCS wordt die race niet meer vermeld.
Op de site van die koers wordt 5 oktober 2019 genoemd als koers-datum.
Kun je dat voor mijn "nieuwsgierigheid" checken bij 't team.
Want ontbreken van Parijs-Tours lijkt mij wel heel sterk.;)

S. Morgenstern

https://www.procyclingstats.com/race/paris-tours/2019

kelderfan

Keurig maar daar staat Jumbo-Visma nog niet bij en dat is de vraag. Het kan zijn dat 't nog moet worden verwerkt.

1 2 ... 58 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.