'@Kelderfan je eigen woorden hoor:
Nee, het is een tijdrit met een kort klimmetje op het eind.... iets waarvan ik zeg dat ook Jos daar wel uit de voeten kan als het zou moeten.
Verder betaald TJV aan PCS voor de data en dat is wat op hun site terechtkomt. Dus op het moment dat ze bij PCS die data veranderen veranderd dat ook automatisch op hun website, en dat is dus niet altijd de correcte info. Dus pas op het moment dat PCS de bekende vinkjes zet op hun website klopt ook de data op de website van TJV, tot die tijd is die dus net zo betrouwbaar of onbetrouwbaar als de site van PCS. Dus ga nu niet mij uitspelen tegen @Vlek, we zeggen precies hetzelfde.
'@xistnc
Want kan jij uitleggen of begrijpen dan.
"Verder betaald TJV aan PCS voor de data en dat is wat op hun site terechtkomt. Dus op het moment dat ze bij PCS die data veranderen veranderd dat ook automatisch op hun website, en dat is dus niet altijd de correcte info."
En daar gaat niets aan vooraf. Die data komen van ….
'@Mr10B;@rahimns
Natuurlijk halen zij, dat uit dezelfde bronnen, waar @rahim@ns uit put. En ja, dat vinkje bevestigt uiteindelijk en de mail. Dat is toch niet het item.
Maar @rahimns je hebt 't zelf over een contract. Het is dus geen eenrichtingstraject toch.
@vlek
Bedankt voor de link en ik vind 't apart, dat Mike Teunissen met Wout Van Aert pas met de Omloop beginnen aan het seizoen. Ik ben benieuwd naar die twee.
'@Kelderfan TJV betaald voor de data van PCS en dan zal het vast niet alleen om de agenda gaan maar ook over tijdsverschillen, klassementen, uitslagen etc.
Data in ruil voor geld.
In de supermarkt koop jij een tomaat. Tomaat in ruil voor geld. Je hoeft dan niet eerst die tonaat zelf te kweken voor de supermarkt.
'@Kelderfan heb het nog even voor je nagevraagd... TJV heeft zijn volledige programma nog niet vrijgegeven. Dus de wedstrijden die PCS nu op een site heeft staan voor de ploeg komen uit andere bronnen (de WT wedstrijden zijn wel duidelijk). Binnenkort zal de ploeg hun volledige programma op hun site laten plaatsen.
'@rahimns
Tour de l'Eurométropole en ook Parijs - Tours ontbreken op de PCS-lijst voor Team Jumbo-Visma.
Nu is er kennelijk verwarring of die tour nog doorgaat in 2019, want bij PCS wordt die race niet meer vermeld.
Op de site van die koers wordt 5 oktober 2019 genoemd als koers-datum.
Kun je dat voor mijn "nieuwsgierigheid" checken bij 't team.
Want ontbreken van Parijs-Tours lijkt mij wel heel sterk.;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.