Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 59 ... 501 502
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Jumbo-Visma heeft ook nog steeds geen definitieve agenda doorgegeven, dus dat is dan mogelijk dat ze er nog niet bijstaan. Verder heeft Stephan van der Zwan (PCS) ook aangegeven het nog niet belangrijk te vinden om startlijsten verder in het jaar allemaal nu al bij te werken. Het komt vanzelf goed. Om je nu druk te maken over een koers in oktober is inderdaad ook wel erg over de top.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Waarom over de top? Je gaf zelf aan, dat 't team de ontbrekende koersen zou doorgeven aan PCS.
Dat is ook gebeurd. Dat Stephan van der Zwan het nog niet belangrijk vindt om de startlijsten door te geven, is begrijpelijk maar niet het punt. Het ging mij om de ontbrekende koersen.
Je kunt zelf zien, dat 't team bijna alles heeft toegevoegd t/m oktober.
Alleen de door @Fanny genoemde Tour of the Alps zie ik nog niet terug.

Romāns Vainšteins

Is er al een beetje duidelijk wie kopman in Milano-Torino wordt ?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij was toch al eerder gezegd dat de ploeg dit jaar niet start in de tour of the Alps. En waarom je nu al druk maken of ze starten in een koers in oktober. Ja dat vind ik nogal over de top. En nogmaals ook de huidige aanvullingen op PCS komen niet vanaf de ploeg.

Quote van Dimitri
[Quote]Tour of the Alps staat dit jaar niet op het programma…[/quote]

Laatst gewijzigd
kelderfan

Quote: "Binnenkort zal de ploeg hun volledige programma op hun site laten plaatsen."
Volgens mij bedoel je dan niet de startlijsten, want dat was ook niet mijn vraag nogmaals.
Jouw reactie is ook over de top of niet?
Quote:"En nogmaals ook de huidige aanvullingen op PCS komen niet vanaf de ploeg."
Die zijn dus door Stephan van der Zwan zelf bedacht en zo op de site van TJV gekomen.
Mooi contract moet ik zeggen.;)

S. Morgenstern

Ze hebben bij Jumbo dus nog steeds niet begrepen dat kelderfan de deadlines bepaalt..

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan als je het niet begrijpen wilt dan zoek je het zelf maar uit, volgens mij hebben meerdere mensen de afgelopen tijd weer uitgelegd hoe PCS aan zijn info komt. Je bent wel heel erg hardleers. Ik ben er wel klaar mee om hierover nog met je in discussie te gaan. Lees de afgelopen 1,5 week even terug.

kelderfan

'@rahimns
Maar jij wil mij niet begrijpen, want dat is al de zoveelste keer, dat ik gewoon een vraag stel en jij erom heen draait en dan 't bij mij gaat neerleggen.
Je hebt 't zelf aangekaart, dus 't is prima hoor.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Welke vraag stel je dan, ik zie alleen maar conclusies die je trekt... en waar draai ik om heen, volgens mij geef ik continue recht aan recht toe antwoorden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Waar komen die deadlines vandaan en jij hebt 't nog steeds over startlijsten, Dat was mijn vraag niet toch?

tdola

'@kelderfan
Aub lees nou eens en begrijp dat jouw prioriteit niet altijd dezelfde prioriteit is als die tjv/pcs/de rest van de wereld heeft.

Er wordt aan gewerkt, is nog niet compleet mgl, klaar.

kelderfan

'@rahimns
Dan nog een keer. Jij hebt zelf aangekondigd, dat TJV de nog ontbrekende koersen zou communiceren met PCS.
Dat is ook gebeurd, want PCS heeft die toegevoegd en op die manier zijn die op de site van TJV gekomen.
Toen heb ik jou gevraagd om bij 't team te checken naar 't "ontbreken" van Paris-Tours en de Tour de l'Eurometropole.

kelderfan

'@tdola
Lees eerst voor je reageert. Want @rahimns heeft gezegd, dat de ontbrekende koersen er spoedig aankwamen.
En ik heb alleen gevraagd hoe 't zit met die twee koersen. Dus wat heeft 't te maken met prioriteit.

S. Morgenstern

En wat was toen het antwoord....

Dat wat jij dacht dat was gebeurd, nog niet is gebeurd. Waarmee het 'binnenkort' van gisteren, dus nog even op zich laat wachten. Aangezien het om koersen gaat die over meer dan een half jaar pas van start gaan, zal dat wachten vast niet moeilijk zijn.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan nee jij moet eerst lezen. Ik zei dat deze info door PCS niet vanuit de ploeg komt maar van een andere bron. Net zoals die andere koersen via andere bronnen zijn binnengekomen. Jij trok de conclusie dat die wedstrijden die nu zijn toegevoegd door de ploeg zijn doorgegeven. Ik heb nu 2 maal gezegd dat dit niet zo is. Hoe duidelijker moet ik zijn. En als jij ervan overtuigd bent dat die info wel vanuit de ploeg komt en die ene koers staat er niet bij dan starten ze daar dus niet. Ik kan er echt niets anders van maken.

kelderfan

Het leuke is, dat 't wel is gebeurd, waarmee het binnenkort klopte als een bus. Dus daarvoor dank.
Dat de startlijsten geen prioriteit hebben is ook geen issue.

S. Morgenstern

Volgens mij is je al drie keer verteld dat de ploeg zijn programma nog niet heeft gedeeld met PCS..

kelderfan

'@rahimns
Toen heb ik voorzichtig aangegeven, dat 't na jouw aankondiging heel snel is aangepast bij PCS.
Als 't team niet de bron is, dan vraag ik mij af wie dat dan wel heeft doorgegeven. Welke bronnen zijn er dan nog meer?

xistnc

Dat heb je pas 71 keer gevraagd en het is je al 153 keer uitgelegd.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan renners die hun starts delen met de media of misschien wel met pcs direct, organisaties van de wedstrijden, de welbekende wandelgangen.... ik ga ervan uit dat ze net zo aan informatie komen als jij en ik. Net zoals bijvoorbeeld Dimitri hier aangaf dat er bepaalde wedstrijden niet meer op het programma stonden. Misschien heeft hij een gesprek met een mechanieker of een verzorger gehad die hem vertelde dat hij die bepaalde wedstrijden op zijn programma heeft staan. Bronnen in het wielrennen in overvloed.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De koersen zelf zijn vaak een bron. Daarnaast zijn individuele programma's van renners regelmatig de aanleiding van het verschijnen van een koers op de kalender van een ploeg. Hier was dat bijvoorbeeld heel duidelijk zo toen Jansen als een van de eerste via een Noors interview zijn volledige programma deelde.

Wanneer je constant als antwoord krijgt dat iets anders nog niet is gebeurd, dan zou ik dat gewoon aannemen en niet negeren.

S. Morgenstern

'Verzin het maar' lijkt me in dit geval niet de meest gelukkige aansporing...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@vlek goed punt...

Diever

Rahimns. Werk je in het onderwijs? Het geduld heb je er zeker voor!

kelderfan

'@vlek
Het maakt mij verder niet uit, maar het is wel apart, dat @rahimns met het bericht komt en 1 dag later zijn bij PCS een aantal ontbrekende koersen toegevoegd. Dat gaat dan wel heel snel bij PCS. En ik las dat 't geen prioriteit heeft.

1 2 ... 59 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.