'@dimitri kan jij die mij mailen dan voeg ik deze toe aan het openingsbericht. [email protected]
De lijst heeft een paar afwijkingen tov de lijst op PCS.
- Eschborn-Frankfurt (wordt niet gereden staat wel op PCS)
- Prudential Ride London Surrey Classic (wordt wel gereden staat niet op PCS)
- Japan Cup (wordt niet gereden staat wel op PCS)
Verder geeft dimitri aan dat dit in alle waarschijnlijkheid voor 95% klopt, het zou kunnen dat er in oktober nog wat kleine wijzigingen kunnen zijn.
Nee die staat niet op de lijst... en laat het verder nu los, die ene wedstrijd meer of minder in oktober maakt op dit moment echt niet uit. Laten we ons nu lekker focussen op de eerst komende maanden en wat er dan eventueel nog veranderd aan het programma later in het seizoen zien we dan wel weer.
Japan cup denk ik wel, door hofstede en vd hoorn volgens mij ook al bevestigd. Maar loslaten nu.
Vannacht cadel evans great ocean race. Wat verwachten we van de race en tjv?
Groepje weg, peloton sprint of uitgedunde groepssprint!? Hoe gaat tjv t aanpakken. Van Poppel kan hoog finishen, liefst dan wel viviani en ewan er al af, maar of dat lukt?
TJV rijdt nmm gewoon weer de Japan Cup.
Het lijstje van Dimitri is niet volledig. Hij kan ook niet alles weten.
En inderdaad heeft sponsor Bianchi hier veel belang in.
Zie onderstaande link over Taco van de Hoorn.
https://www.wielerflits.nl/nieuws/taco-van-der-hoorn-ik-hou-er-geen-rekening-mee-dat-het-fout-loopt/
Het is gewoon het interne document van de ploeg als we daar nu al aan beginnen te twijfelen dan kunnen we beter ophouden, maar laten we het gewoon afwachten het is nog ver weg. Als er in september 5 man geblesseerd zijn veranderd het misschien ook wel weer.
Ja jammer! Klein beetje teleurstellend van DVP, maar wie weet heeft hij een verklaring. Komt als laatste over de streep gebold, zonder ploeggenoten.
Genieten trouwens, hoe Gesink daar voor een top 10 aan het harken was. Leek in TDU wat minder, maar haalt hier (denk ik) het hoogsthaalbare eruit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.