Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 60 ... 501 502
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Diever bij de Spoorwegen... daar heb je ook wel geduld nodig hoor... moet je ook elke keer dezelfde vragen beantwoorden ;)

Romāns Vainšteins

Mijn weekend - vrij is versleten en vaal, hoe vraag ik een nieuwe aan ?

dimitri.van.boxstael

Ik heb de hele discussie over het wedstrijdprogramma niet gevolgd maar ik kan jullie desgewenst een overzicht geven van alle wedstrijden die onze ploeg rijdt...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@dimitri kan jij die mij mailen dan voeg ik deze toe aan het openingsbericht. [email protected]

xistnc

'@Dimitri
Kennen jullie in België het spreekwoord 'dat is Parels voor de Zwijnen'?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@xistnc met een heel klein beetje geluk is dan in ieder geval die discussie klaar...

Chrys

Kunnen we het gaan hebben over waarom de Ronde van [vul zelf iets in] niet in het programma is opgenomen en waarom dat echt niet kan.

kelderfan

'@Chris
Tour of the Alps. Dit is een goede voorbereiding voor de Giro gebleken. Nu staat Roglic nog steeds bij Romandië gemeld en dat lijkt mij te kort dag.
@rahimns
Goed idee en scherp.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De lijst heeft een paar afwijkingen tov de lijst op PCS.

- Eschborn-Frankfurt (wordt niet gereden staat wel op PCS)
- Prudential Ride London Surrey Classic (wordt wel gereden staat niet op PCS)
- Japan Cup (wordt niet gereden staat wel op PCS)

Verder geeft dimitri aan dat dit in alle waarschijnlijkheid voor 95% klopt, het zou kunnen dat er in oktober nog wat kleine wijzigingen kunnen zijn.

xistnc

'@rahimns
Denk je? Ik denk het niet.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Een mens mag altijd hopen

kelderfan

'@rahimns
Gewoon blijven denken hoor, want 't was scherp, dat je Dimitri hebt gevraagd om die lijst, al is 't 95%.
Maar Japan club niet?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee die staat niet op de lijst... en laat het verder nu los, die ene wedstrijd meer of minder in oktober maakt op dit moment echt niet uit. Laten we ons nu lekker focussen op de eerst komende maanden en wat er dan eventueel nog veranderd aan het programma later in het seizoen zien we dan wel weer.

xistnc

Toch jammer. Geen Volta Limburg, geen Japan Cup. 't Is maar karig allemaal.

tdola

Japan cup denk ik wel, door hofstede en vd hoorn volgens mij ook al bevestigd. Maar loslaten nu.

Vannacht cadel evans great ocean race. Wat verwachten we van de race en tjv?
Groepje weg, peloton sprint of uitgedunde groepssprint!? Hoe gaat tjv t aanpakken. Van Poppel kan hoog finishen, liefst dan wel viviani en ewan er al af, maar of dat lukt?

kelderfan

'@xistnc
Toch jouw favoriete koers die Volta Limburg, Maar daar zal Bianchi Japan toch niet blij mee zijn.
Er blijft gelukkig nog 5% te verdelen/herverdelen.;)

Fanny

TJV rijdt nmm gewoon weer de Japan Cup.
Het lijstje van Dimitri is niet volledig. Hij kan ook niet alles weten.
En inderdaad heeft sponsor Bianchi hier veel belang in.
Zie onderstaande link over Taco van de Hoorn.

https://www.wielerflits.nl/nieuws/taco-van-der-hoorn-ik-hou-er-geen-rekening-mee-dat-het-fout-loopt/

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is gewoon het interne document van de ploeg als we daar nu al aan beginnen te twijfelen dan kunnen we beter ophouden, maar laten we het gewoon afwachten het is nog ver weg. Als er in september 5 man geblesseerd zijn veranderd het misschien ook wel weer.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

'@tdola Ik hoop dat TJV de koers hard gaat maken. Finale met een uitgedunde groep. Danny van Poppel pakt de overwinning en bezorgt TJV de eerste overwinning van 2019.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Geen succes voor TJV ... Gesink de best geklasseerde op plek 12

KJP

Heb ik me toch even vergist in van Poppel. Was voor mij echt bij de favorieten, maar kon niet mee waar Viviani, Ewan en Debusschere dat wel konden. Valt me erg tegen, zeker omdat hij in de Tour Down Under lang mee kon.

Laatst gewijzigd
Sebas

Ja jammer! Klein beetje teleurstellend van DVP, maar wie weet heeft hij een verklaring. Komt als laatste over de streep gebold, zonder ploeggenoten.

Genieten trouwens, hoe Gesink daar voor een top 10 aan het harken was. Leek in TDU wat minder, maar haalt hier (denk ik) het hoogsthaalbare eruit.

Romāns Vainšteins

Ik denk dat er wel iets van een verklaring is en het niet per se was dat zijn sprintsnelheid vandaag ietsie lager lag.

tendam

Vrij teleurstellend inderdaad, hij gaat normaal gesproken beter bergop dan Viviani en Ewan. Deze koers was toch z'n hoofddoel daar (neem ik aan) dus dan valt dit tegen. Tenzij hij lek reed ofzo.

KJP

Een mindere dag. Kan gebeuren op zich, al overkomt het de echte toppers vrijwel nooit. Maar misschien toch bevangen door de warmte of iets dergelijks.

1 2 ... 60 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.