Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 62 ... 501 502
kelderfan

'@jessevdalen
Ik zag ergens Hofstede, maar Wynants lijkt mij ook wel een optie voor de Algarve.
Dan kan Groenewegen zijn sprinter uitproberen en proberen te scoren.
Misschien wat voor Taco om te kijken hoever hij al kan komen.

kelderfan

Je kan natuurlijk vasthouden aan Eenkhoorn, maar ik zou toch voorzichtig aandoen met die jonge gast.

S. Morgenstern

Wanneer hij na zijn blessure weer zonder problemen kan koersen, dan lijkt het me geen probleem om daadwerkelijk te koersen. Wanneer hij nog problemen ondervindt van zijn blessure, dan moet hij uiteraard niet koersen. Andere redenen om voorzichtig te doen, zeker in relatie tot een voorbereidingskoers, zijn er niet.

Hofstede zou ook nog kunnen inderdaad. Volgens mij heeft hij niet zijn volledige programma gedeeld. Hetzelfde voor Lindeman.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Je kan natuurlijk vasthouden aan Eenkhoorn, maar ik zou toch voorzichtig aandoen met die jonge gast.

Waarom... hij heeft gewoon het trainingskamp meegedaan en traint volop weer. Heeft vandaag ook weer 140km gereden met de nodige hoogtemeters. Volgens mij is Eenkhoorn fysiek gewoon helemaal in orde, zie geen reden om zijn programma aan te passen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Quote:"Waarom… hij heeft gewoon het trainingskamp meegedaan en traint volop weer. Heeft vandaag ook weer 140km gereden met de nodige hoogtemeters. Volgens mij is Eenkhoorn fysiek gewoon helemaal in orde, zie geen reden om zijn programma aan te passen."
Hij maakte wel een hele vervelende val en waarom die jongen niet een beetje tijd geven; of zijn er geen alternatieven.
Wat @vlek zegt een aantal mannen hebben nog meter op hun programma staan. En voor de Omloop enz. is de Algarve toch een betere voorbereiding. Mike Teunissen rijdt ook alleen de Algarve als voorbereiding.

S. Morgenstern

Wij kennen van een aantal renners het volledige programma niet. Dat moet je echter niet verwarren met hetgeen de renners zelf weten; die hebben al een programma en hoeven voor hun koersdagen niet te hopen op het afvallen van andere renners.

Het programma van Eenkhoorn en een (of twee) andere renners nu omgooien, moet je alleen doen wanneer Eenkhoorn daadwerkelijk niet in staat zou zijn om (veilig) te koersen. Andere redenen zijn er niet.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan als hij hersteld is en verder fysiek gewoon alles kan doen is er toch geen reden om hem aan de kant te houden. Als hij nu nog last zou hebben en hij nog niet alles kan doen moet je hem natuurlijk niet laten starten maar anders kan hij toch gewoon beginnen.

Gestoorden

TJV nieuws uit Der Panzerwagen land:
https://www.radsport-news.com/sport/sportnews_113527.htm

Gestoorden

Hier nog een stukje over Primoz:
https://ekipa.svet24.si/clanek/drugi-sporti/kolesarstvo/5c4c7c31293f4/primoz-roglic-razocaral-slovenske-navijace-zal-me

(even door Google laten vertalen)

Romāns Vainšteins

'je pomembneje biti drugi'

Ik neem een beetje doping ?

kelderfan

'@rahimns
Natuurlijk als hij helemaal terug is, maar hij is wel later gestart met de 2e. trainingsweek.
Maar goed jij en ik zijn niet de trainer van Pascal Eenkhoorn. dus ik kan alleen maar herhalen geen risico.
@vlek
Zo te zien hoeft er geen renner te wisselen. Gezien het aantal renners wat nog makkelijk kan worden ingepland.
Ik noem maar Wynants, Hofstede, Lindeman, Van Emden, Powless en Olivier.

S. Morgenstern

Die renners zijn al lang ingepland! Het moment dat jij te weten komt waar ze rijden, is niet het moment van inplannen...

Wanneer iemand Eenkhoorn moet vervangen in Valencia en Eenkhoorn de plek in zou nemen van iemand in Algarve, dan zou je sleutelen aan de programma's van meerdere renners.

Hoeft verder geen probleem te zijn, maar dat doe je dus alleen wanneer een renner nog niet kan koersen. Wanneer iemand ergens een trainingsweek heeft gemist, dan is dat op zichzelf geen reden om voorzichtig te zijn met het rijden van een voorbereidingskoers.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Mooi dat Eenkhoorn al weer flink aan het trainen is en hopelijk haalt hij daardoor alsnog een topvorm in de voorjaarsklassiekers. Eenkhoorn kan heel hard korte steile heuveltjes opsprinten en durft aanvallend te koersen. Ik denk dat namate hij relatief aan de rest van het peleton steeds beter wordt hij tot een lieveling van het Nederlandse publiek zal uitgroeien mist hij zijn aanvallende koersstijl weet te behouden. Ik heb hem een keertje gesproken voor een etappe van de Olympia's Tour en hij komt als een zeer beleefde en vriendelijke jongen over. Ik had hem eigenlijk graag de E3 Harelbeke over zien slaan en in plaats daarvan de Amstel Gold Race zien rijden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Het is natuurlijk positief mocht Eenkhoorn Valencia halen, maar er zijn volgens mij genoeg alternatieven.
Daarom lijkt 't mij niet verkeerd kalm aan te doen met die jonge gast.
@ghostwriter
Die Eenkhoorn lijkt mij ook op meerdere koersen inzetbaar. Dat liet hij zien in Colorado Classic en daarna ook nog in de Tour of Britain. Maar het lijkt mij goed om dit jaar 't Vlaamse werk te doen. Dan is hij volgend jaar een stuk sterker.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan we kunnen de discussie sluiten, Eenkhoorn start niet in Valencia ze hebben zijn programma al eerder aangepast, dus maar afwachten wie hem vervangt daar. Weet nog niet waar hij wel start.

Laatst gewijzigd
Yeez

Eenkhoorn in Algarve dan gok ik

kelderfan

'@rahimns
Toch goed dat zij Pascal Eenkhoorn wat rust geven voor het grote werk.
@jessevdalen
Geen verkeerde gedachte. De Algarve lijkt mij prima voor 't Vlaamse werk

S. Morgenstern

Mocht hij dan wel veilig kunnen koersen natuurlijk en er daar plek kan worden gemaakt. Misschien wordt hij in Valencia wel vervangen door iemand uit de selectie voor Ruta en neemt Eenkhoorn daar dan weer de plek van die renner over. Of ze houden verder vast aan de oorspronkelijke selecties, waardoor hij pas in het openingsweekend zijn seizoen zou starten.

Qua niveau zijn beide waarschijnlijk wat pittiger dan Valencia, dus dat zou richting het openingsweekend een klein voordeel kunnen zijn, na het missen van die week training.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@vlek
Ook dat zou een mogelijkheid kunnen zijn.
Dat in Valencia naast Floris De Tier en Neilson Powless ook Antwan Tolhoek als kopman daar gaat starten.
De plek van Tolhoek in de Ruta kan dan ook door Hofstede worden ingevuld.
Pascal Eenkhoorn kan dan zonder problemen de plek van Hofstede in de Algarve invullen.
Dan ga je bij de Valencia voor de tijdrit met Martin en Powless, voor de sprint met Groenewegen, Jansen en Roosen en voor 't klassement met Tolhoek, De Tier en Powless.

kelderfan

'@rahimns
Misschien een aparte vraag.
Op de site TJV bij wedstrijden staan er bolletjes boven de kalender. Gele bolletjes kennelijk voor de UWT's, maar ook witte bolletjes en dan wordt m.i. leuk met name de witte bolletjes/stippen in de USA op Utah en Colorado.
Dan is mijn dag goed, want die koersen in de USA zijn goed te volgen in de avonduren.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan de witte bolletjes zijn de locaties waar geschaatst wordt en de gele zijn voor de wielrenners. Verder vraag ik me af of het helemaal klopt anders staan ze dus ook aan de start in Turkije en Japan. Ik zou daar nou niet meteen het hele programma aan vasthangen. Die witte bolletjes staan ook veels te hoog om Utah en Colorado te zijn.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Dat zou prima kunnen natuurlijk. Het is wielrennen en schaatsen bij TJV.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan het is zo... staat ook gewoon links onderaan die kaart. Net boven het woord kalender. Alleen het woord skating valt bijna weg.

Romāns Vainšteins

Er zijn ook een aantal lichtgroene bolletjes die verschijnen als je rechtsonder 'skating' op 'pending' drukt.

S. Morgenstern

Tolhoek gaat op hoogtestage met Kruijswijk, Roglic en De Plus.

Daarnaast zal geschuif/geschrap in programma's sowieso bij voorkeur gebeuren bij knechten en niet ingewikkelder gemaakt worden dan nodig is.

1 2 ... 62 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.