Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 73 ... 501 502
kelderfan

'@8.6
Het seizoen is al begonnen; alhoewel je kunt stellen, dat 't allemaal begint met Van Aert en de Omloop.

S. Morgenstern

Misschien wachten ze dan op een zet van Lotto Soudal, voor ze een tegenzet doen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat wordt dan wel een herhaling van zetten. Maar zonder bijsmaak wat is jouw visie. Die Sunny boy t.o.v. Tobias Foss.
Trouwens Lotto BE heeft wel 29 renners onder contract voor dit seizoen en hoe zie jij de ontwikkeling van Mike.
Het geeft mij vertrouwen voor 't Vlaamse voorjaar.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Zonder bijsmaak (?) zie ik geen enkele aanleiding om die nieuwe Sunweb renner en Foss met elkaar in verband te brengen.

De eventuele ontwikkeling van Teunissen zullen we wel zien in de Vlaamse koersen. Ik verwacht hem iets beter dan vorig jaar, maar verder geen stap naar de echte top.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dan zou ik zijn blog maar eens lezen.
Quote: Mike Teunissen;"Een klimmer ben ik nog niet geworden", zegt Mike glimlachend. "Tja, het leek me dat er vandaag iets mogelijk was, al oogden de eerste kilometers al meteen vrij lastig. Dankzij de tegenwind en de controle over de koers kon ik toch mooi volgen. Het was wel jammer dat ik vrij slecht door de laatste bochten kwam. Hierdoor viel er al meteen een gat de met de eersten: Van Avermaet, Trentin, Sanchez, Valverde. Daardoor kon ik alleen nog maar vijfde worden ... Groenewegen kwam aanvankelijk in de problemen. Koen Bouwman heeft toen even op hem gewacht. Op het einde van de koers lukte het allemaal wel met Dylan. Ik verwacht dat de rit van morgen te lastig zal zijn voor mij."
Jos van Emden had de jongens gewaarschuwd, dat 't te zwaar zou zijn. Toch hebben Bouwman en Teunissen het geprobeerd en met een mooie toptien mag hij best tevreden zijn. Jammer dat Koen moest wachten. Misschien mag hij morgen wel er voor gaan.

S. Morgenstern

Vandaag deed hij toch niets wat hij nog niet eerder deed? Vorig jaar in Parijs-Nice was bijvoorbeeld minstens van een vergelijkbaar niveau. Ik zie daarom geen reden om op basis van vandaag een ontwikkeling waar te nemen, waardoor je extra hoopvol naar zijn voorjaar zou moeten kijken.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Ik neem aan dat Koen Bouwman morgen voor zijn eigen kansen mag gaan?

Diever

Als Bouwman gister moest wachten op Groenewegen denk ik niet dat hij de benen heeft om voor zichzelf te rijden. Misschien mee in de vroege vlucht

Laatst gewijzigd
kelderfan

Quote:"Vandaag deed hij toch niets wat hij nog niet eerder deed? Vorig jaar in Parijs-Nice was bijvoorbeeld minstens van een vergelijkbaar niveau. Ik zie daarom geen reden om op basis van vandaag een ontwikkeling waar te nemen, waardoor je extra hoopvol naar zijn voorjaar zou moeten kijken."
Volgens zijn eigen blog {Mike} was de planning om in de Algarve te beginnen en wist hij niet of hij er al klaar voor was om in Valencia te starten. De ITT ging niet goed vanwege materiaalproblemen {geen goede zaak} en 2e. werken voor Dylan om dag 5 te halen. Gisteren tegen de adviezen in toch met Koen en de toppers mee gegaan.
Op basis daarvan stel ik dat hij wel degelijk stappen heeft gezet. Dus op naar Parijs-Nice om nog beter te scoren.
Dan is het niet alleen maar afhankelijk van Dylan.

achtpuntzes

'@kelderfan
Het begint voor mij pas inderdaad met de Omloop. Dat is altijd al zo geweest, dus van Aert heeft daar niks mee van doen.
Alles voor de omloop is voor mij spielerij

S. Morgenstern

Ik verwacht dus niet dat Teunissen (op basis van gisteren) in Parijs-Nice de stap gaat zetten naar echt meedoen om ritwinst op dit soort aankomsten.

kelderfan

'@8.6
Ok maar nu Wout erbij is gekomen wordt alleen maar leuker om de Omloop te volgen.
Steven Kruijswijk heeft tijdens het trainen op Tenerife gisteren een KOM te pakken met als goede 2e. De Plus.

kelderfan

Quote:"Ik verwacht dus niet dat Teunissen (op basis van gisteren) in Parijs-Nice de stap gaat zetten naar echt meedoen om ritwinst op dit soort aankomsten."
Nu er zijn genoeg aankomsten waar Dylan Groenewegen te kort komt door de bergjes onderweg.
Neem maar rit 1 en rit 3 vorig jaar in P-N waar o.a. Demare heeft gewonnen; want wie zat er wel bij ja, Mike Teunissen. Die doet echt wel mee bij een oplopende sprint.

S. Morgenstern

Dat was toch juist mijn punt, dat hij zich daar net als gisteren steeds heel goed wist te plaatsen op dat soort aankomsten...

Laatst gewijzigd
kelderfan

Je zegt toch: "Ik verwacht dus niet"?

S. Morgenstern

Ja, dat ging over de toekomst (zoals iedere verwachting), dus over 'nog beter scoren' en daarmee 'echt meedoen voor de winst', terwijl ik gisteren niets heb gezien wat ik hem niet eerder heb zien doen..

Laatst gewijzigd
kelderfan

De Neeling maar weer terughalen lijkt mij.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan antwoord op je vraag over de trainingskampen, het was inderdaad niet de bedoeling een foutje via de data van PCS.

kelderfan

'@rahimns
Gaat PCS ook al over de invulling van de trainingskampen? Sorry dat zal wel te moeilijk zijn voor mij.

Maar die houden wij erin: "It wasn't to be for us today on the mountaintop finish in Alcala-Alcossebre."
Ja dat krijg je als je mannen niet opstelt, omdat …...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ze maken voor hun agenda gebruik van een applicatie van PCS, daarin kunnen ze zelf aangeven wat wel en wat niet op de kalender komt te staan, blijkbaar was een vinkje niet uitgezet bij de data van de trainingskampen en kwamen die dus ook op per ongeluk op de site te staan.

kelderfan

'@rahimns
Dan is 't eindelijk duidelijk en begrijpelijk wat betreft de trainingskampen.

kelderfan

Addy Engels stelt 't goed, want Floris De Tier werd vandaag gemist.
Hopelijk gaat 't plannetje van de ploeg op met een sprintzege van Dylan Groenewegen.

Romāns Vainšteins

In welke zin misten ze de Tier vandaag dan ?

kelderfan

Dat mag je Addy Engels vragen. Ik ben 't met Addy eens. Floris in goede doen kan in ieder geval meedoen.
Het zegt toch alles, dat Sport Vlaanderen 't beter doet dan TJV.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het zegt helemaal niets... of je nou 30e wordt of 40e in deze etappe. Gaat helemaal nergens over als je niet verder kan kijken dan naar een algemeen klassement. Bekijk met wat voor doel bepaalde renners hier aan de start staan.

1 2 ... 73 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.