Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 72 ... 501 502
kelderfan

Sorry maar natuurlijk zijn de GT's de races waar het om draait. Maar toch heeft TJV vorig seizoen meer kijkers en volgers gekregen en juist door 't goede rijden van de renners in die flutrondjes, die er bij waren gekomen. Want 30 zeges haal je niet zo maar binnen met het rijden van de GT's.

Mr10B

Denk je werkelijk? Ik denk dat het voor de commerciële waarde van de ploeg geen fluit uitmaakt wat er in valencia gebeurt. Voor de fans (en de ploeg zelf) is het uiteraard wel tof als er gewonnen wordt.

kelderfan

Ja dat denk ik werkelijk, want een goed start in de TDU/Valencia/Ruta en Algarve geeft moraal.
Toen Roglic de Algarve en Kuss dat flutrondje van Utah hebben gewonnen, betekende dat niks voor de commerciële waarde van de ploeg? Waarom volg je 't dan?

Mr10B

Ik denk oprecht dat 9 van de 10 Nederlandse sportvolgers geen idee heeft wie Sepp Kuss en Neilson Powless zijn. Dat zijn echt renners voor mensen die de sport relatief intensief volgen en ook bv een account hebben op wielerflits.

Dat iets winnen in algarve/valencia/ruta del sol/uae tour moraal geeft is uiteraard waar.

Yeez

'@kelderfan won roglic de algarve?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

2 jaar geleden wel inderdaad....

kelderfan

'@jessevdalen toch
En Roglic heeft nog meer gewonnen. Oh, ja ik was Bennett vergeten met zijn winst in de ToC.
Heeft TJV al een tegenzet bedacht nu Sunweb Florian Stork heeft ingelijfd bij 't WT-Team?

KJP

Ja Bouwman mag vandaag mee in de ontsnapping.

kelderfan

Met nadruk op mag natuurlijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Heeft TJV al een tegenzet bedacht nu Sunweb Florian Stork heeft ingelijfd bij ’t WT-Team?

Waarom moet TJV een tegenzet bedenken?

Laatst gewijzigd
kelderfan

Waarom moet TJV een tegenzet bedenken?;)

Yeez

Als ik naar de overwinningen van vorig seizoen kijk, dan werd de 1ste overwinning in Valencia gehaald, daarna 2 in de Algarve en 1 in Dubai (nu UAE), gevolgd door Kuurne en Parijs-Nice. In dat opzicht is het dus nog niks anders dan vorig jaar. Bovendien is er 1,5 rondje van 1 week gereden en 1eendagskoers...

Misschien hadden sommigen al op een overwinning gehoopt. In Australië had ik die niet verwacht. De proloog was gewoon erg goed met dat klimmetje en Groenewegen gisteren was op na die achtervolging. Ik snap dat sommigen hoge verwachtingen hebben, maar hoeveel ploegen zitten er nog wel niet zonder overwinning? Bovendien denk ik dat TJV ook meer op grote wedstrijden inzet dit jaar.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@jessevdalen
Helemaal correct. Het gaat ook niet om 't ontbreken van zeges; alhoewel dat wel had mogen gebeuren met Bennett en Danny van Poppel. TJV wil na zo'n relatief goed jaar toch verder in de ontwikkeling.
De toppers gaan op hoogtestage Tenerife.
Dylan Groenewegen mag zijn trein optimaliseren in Rondje Valencia, Rondje Algarve, Parijs-Nice en zelfs Catalunya.
En TJV wil 't Vlaamse werk weer opnemen na Sep Vanmarcke met het rijden van die rondjes Valencia en Algarve.
Alleen komt m.i. de ontwikkeling van de klimmers in 't gedrang, die steeds meer moeten inschikken en dan heb ik 't niet over de toppers Roglic en Kruijswijk, want die doen nu wat vaker hoogtestage en dat gaat zich uitbetalen.
Ik heb 't over de jonge talenten zoals Tolhoek, die mag aanschuiven in de Ruta met Kuss.
Ik vind 't programma van Antwan Tolhoek wat aan de magere kant met Ruta, Strade, Catalunya, LBL en dan Giro.
Waarom geen Pays Vasco?

S. Morgenstern

Omdat hij dan op hoogtestage is.

kelderfan

Juist ja;)
maar Mike Teunissen wauw 5e. in een bergritje in de Volta a la Comunitat Valencia met oplopende aankomst.
chapeau#

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan je moet mijn vraag niet herhalen, maar een antwoord geven... of vind je de opmerking achteraf net zo onzinnig dat je er maar een knipoog achter zet.

Verder eens met Jesse... om nu al te wanhopen terwijl het allemaal nog echt moet gaan beginnen is nonsens.

kelderfan

'@rahimns
Alweer op je … getrapt. Foss heeft bij TJV training camp meegedaan en TJV heeft een Noorse hoofdsponsor.
Ik heb eerder aan jou een aantal vragen gesteld en ook nog geen zinnig antwoord gezien.
Het is al begonnen zoals je wel zult weten in januari al.
Maar @jessevdalen heeft een punt. In dit rondje 2 man bij de 1e. tien in rit 1 en vandaag weer een toptienplaats met de nieuwe aanwinst Mike Teunissen.

S. Morgenstern

Maar begrijp ik het nu goed dat Thomas heeft aangegeven de Giro niet te rijden. Dan verwacht ik een tegenzet van Jumbo.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Fris me geheugen is op... welke vragen heb ik gemist.

kelderfan

'@vlek
Wat zou voor jou zo'n tegenzet kunnen inhouden?

achtpuntzes

'@Kelderfan
Ik denk dat vlek sarcastisch is en refereert aan t feit dat jij van je favo cluppie een tegenzet verwacht omdat een andere ploeg een talentvolle renner heeft overgeheveld van de beloften naar de selectie.

kelderfan

'@8.6
Hee dat is een tijdje geleden, maar dat had ik wel begrepen hoor. Maar dat Thomas ontbreekt bij de Giro lijkt mij alleen maar goed voor de kansen van Primoz Roglic.
@rahimns
Ik heb je bijvoorbeeld gevraagd naar de trainingskampen, die opeens verdwenen waren op de TJV site.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik had die vraag niet gezien, maar heb hem doorgezet naar de ploeg. Maar wat dat te maken heeft met jouw opmerking eerder is mij niet helemaal duidelijk. Nog meer vragen die ik gemist heb??
Verder had Sunweb een kleinere selectie dan TJV zelfs nu met die extra renner hebben ze nog een renner minder. Dus ik zie geen aanleiding voor TJV om daarom dan ook maar een renner extra te halen. Foss zal waarschijnlijk nog steeds op de verlanglijst staan voor volgend jaar en wilde ze hem gewoon nog een keer laten meekijken en trainen.

achtpuntzes

'@kelderfan
Ik volg het allemaal niet zo buiten het seizoen, maar binnenkort beginnen ze weer dus ik ben er weer. :)

kelderfan

'@rahimns
Dank voor 't navragen. Dat Sunweb een kleinere selectie heeft is niks nieuw, want die hebben nog vrouwenteam en jongerenopleiding.
Wat Foss betreft met het aantrekken van een nieuwe geldgever had ik wel verwacht, dat zij die jongen erbij hadden genomen. Zeker omdat Clement helaas niet verder kon. <>

1 2 ... 72 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.