Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 82 ... 501 502
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@vlek duidelijk dan inderdaad... verder zou ik daar in deze fase van het seizoen ook nog niet heel moeilijk over doen.

Ondanks de pech van TJV in de Algarve toch een opvallend goede Powless. 10e vandaag zou met het wegvallen van een aantal kandidaten voor het klassement opties kunnen bieden.

Laatst gewijzigd
tdola

'@fanny. Tirreno gewoon de uae ploeg met Gesink ipv leezer is best mogelijk hoor.

S. Morgenstern

Martens heeft Tirreno ook gewoon op zijn programma staan. Ik weet niet waarom daar opeens iets aan zou veranderen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij is dit de selectie voor de Tirreno:

Roglic, De Plus, Martin, Gesink, Bouwman, Van Emden en Martens

Fanny

'@Rahimns
Ik denk dat je de juiste opstelling opnoemt. Ik telde niet goed alle genoemde renners (6 ipv 7 renners).
M.i. inziens een geweldige TTT ploeg om een podiumplaats te halen in zowel de TTT, ITT als de eindoverwinning met een goede Roglic.

tdola

Heel benieuwd wat praktisch dezelfde ploeg zondag in de ttt doet in uae tour.
Maar op papier superteam idd. Gangmakers Roglic, Martin en van Emden. De plus (wk in ttt) en Bouwman kunnen het ook goed normaal gesproken. Leezer (uae) of Gesink (Tirreno) vaak ook prima in ttt, Martens wellicht in potentie de minste maar mogelijk een nuttige kracht.

mus van de maasstad

Misschien dat ik het me verkeerd herinner. Maar is Martens niet vaak 1vd renners die bij de beste 5 finishen in eem TTT?

S. Morgenstern

Martens kun je er inderdaad goed bij hebben, net als o.a. Leezer en Bouwman. De Plus is misschien zelf ook nog een kleine plus en Gesink is regelmatig één van de motoren van een goed presterende ploeg geweest. Meedoen voor de winst zal echter uiteraard van de drie wereldtoppers afhangen; die zullen het verschil moeten maken.

Yeez

Dit team met als kern Roglic Martin Van Emden, De Plus en nog eens Bouwman is hier gewoon favoriet met Sunweb en iets daaronder Sky. Dat is duidelijk lijkt me. Je kunt je niet blijven verstoppen

tdola

Laten we het hopen. Moet er natuurlijk wel uitkomen.
Maar kan zowel in uae en misschien nog wel meer in tirreno ook een goede opstap zijn naar topklassering van roglic (en wellicht de plus in zijn kielzog? ).

Yeez

Overigens, heb een interview met Olivier gelezen waarin dit toch wel het jaar van maken of breken is. Kreeg een beperkt programma van de ploeg waar hij niet blij mee was, maar als hij goed presteerde waren er eventueel openingen. Wilde gelijk goed zijn.

Aangezien TJV niet veel koersen rijdt buiten de wt zal het erg lastig voor hem worden.

tdola

T is voor Olivier te hopen dat ie iig blessure vrij blijft. Hopelijk komt zijn volledige potentieel er dan uit.

Link naar interview?

S. Morgenstern

Waarom zou Olivier niet goed kunnen presenteren in WT-koersen? Ik heb er wel vertrouwen in dat dat er nog in zit. Het zijn ook sowieso die koersen waarin hij een nieuw contract (bij een WT-ploeg) zal af moeten dwingen. Ik hoop dat het dit seizoen eens allemaal op zijn plek valt.

Rawolf

Olivier doet vandaag prima kopwerk, geen zorgen😉

Yeez

Vingegaard lag er al weer vroeg af. Jammer dat hij ziek is.

Yeez

Van poppel kwam te laat. Achteraf misschien toch van zichzelf uit moeten gaan en niet trentin

Witte Trui

Toch een sterke sprint van v. Poppel hoor. Die is wel op tijd op zijn afspraken dit seizoen en ik ben benieuwd of hij een stapje kan zetten t.o.v. vorig jaar.

kelderfan

'@jessevdalen
Graag een bron wat betreft Daan Olivier, die vandaag goed bezig was. Jammer dat Danny van Poppel wel 't juiste wiel had gekozen had, maar niet aan Trentin voorbij kon komen.
Wat betreft Daan, die heeft zeker een mager programma gekregen.

Yeez

'@kelderfan rahim heeft het artikel inmiddels ;)

gardeyn

Stel dat ze de door jou zo gewenste extra renner(s) hadden gehaald, wat voor een mager programma zou hij dan gehad hebben?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

https://twitter.com/TimBeck08/status/1098319972869246976

even inzoomen dan is het prima te lezen.

S. Morgenstern

Prima sprint van Van Poppel, maar net niet goed genoeg om Trentin te kloppen. Misschien dat het in de laatste rit net de andere kant op valt. Hij zal op basis van zijn eerste koersen in ieder geval met een goede vorm aan zijn klassieke seizoen beginnen.

Zo dadelijk nog een mooie test voor Powless.

KJP

Telkens heel dichtbij. Ergens krijg ik bij van Poppel zon van Avermaet gevoel. Het lukt telkens maar niet, maar als het moment straks daar is dat hij een keer een grote vis pakt dan gaat van Poppel een winnaar worden.

Yeez

'@vlek powless valt me behoorlijk tegen. Moet er al bijna af

Bulcke

Ga je dat nu overal zeggen?

1 2 ... 82 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.