Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 85 ... 501 502
JoaJoch

Hele sterke lead-out inderdaad.
Eerlijk gezegd hoop ik dat Teunissen de vaste lead-out van Groenewegen wordt, hoe vervelend dat ook is voor Roosen. Teunissen is gewoon ontzettend goed in het positioneren en manoeuvreren door het peloton en is ook nog net een tikkeltje sneller.

S. Morgenstern

Dat laatste lijkt me wel, maar of die eerste twee dingen ook zo zijn moet ik nog zien.

Rawolf

Ja mooi om te zien, Groenewegen die zich toch ff weg liet zetten of hij dacht te vroeg op kop te komen en dan Teunissen die t ziet en t heel goed oppikt

Rawolf

Wie waren de 2 voor Teunissen? Jansen en...

xistnc

Ze kunnen het allebei, mits in topvorm. Dat is luxe voor Dylan en biedt de loodsen bovendien ruimte voor andere doelen.

Maar je kunt ook in zwart/wit-termen denken natuurlijk, als je daar zelf houvast aan hebt.

TLJCAMPS

'@randomwielerliefhebber. Ik dacht Timo Roosen. Taco van der Hoorn heeft het ook uitstekend om O.A. de kopgroep in te rekenen en dan nog de trein helemaal naar voren rijden.

jvh93

Gewoon beide meenemen, zal ten koste gaan van Janssen in dat geval. Maar wat we vandaag zagen was een van de beste lead outs voor Groenewegen die ik gezien heb

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ook Powless deed in die laatste kilometers nog een prima beurt na eerst zelf pech gehad te hebben.

TLJCAMPS

'@rahimns. Klopt, viel me ook al op inderdaad. Morgen begint de UAE Tour ook weer. Ik verwacht dat Roglic de eindwinst pakt en dat Jumbo-Visma de ploegentijdrit wint. Ben overigens benieuwd naar Laurens de Plus hoe die het gaat doen.

kelderfan

Die zege en 3e. plek voor Kruijswijk lijken mij een mooie dag voor TJV. Die lead-out met als laatste man Mike Teunissen was echt goed te noemen. Chapeau Groenewegen en Teunissen. Die Teunissen lijkt mij te solliciteren naar de laatste plek in de TdF.

mus van de maasstad

Martin, roossen, teunissen, groenewegen

Dat is een deftig treintje

tdola

Gi was t treintje powless, vd hoorn, Wijnants, roosen, Jansen, teunissen. Simpelweg door aantal ook niet onaardig.

simonvanrijthoven_617880

Als hoeveelste start juno visma vandaag

tdola

Na team jumbo nog 9 teams, starten om 12.40 zie nieuwe item

Timothy12

Voor degene die het programma van Powless willen weten, staan hier een aantal races in die hij op zijn programma heeft staan.
http://www.cyclingnews.com/news/powless-banking-leadership-experience-at-volta-ao-algarve/

tdola

Powless dus strade, san remo, Baskenland en Romandië. En najaar stond ie in principe gepland voor Vuelta, goed m dan niet voorjaar volledig op te blazen.

Turtlehead

'@tdola: eerst maar eens vooraan meerijden, daarna voorkomen dat ie opblaast lijkt me logischer.

S. Morgenstern

Een jonge renner met beleid proberen te begeleiden naar 'vooraan rijden' lijkt me het logischst.

jvh93

Jaja! Ploegentijdrit uae in de pocket!

kelderfan

Wauw dat is een mooie start voor TJV in de nieuwe UAE-Tour. Roglic meteen op 1. Die club houden zo in de T/A enz.
Nu mag Tolhoek nog wat laten zien.

Yeez

Martin schijnbaar erg veel werk geleverd en er daarom niet bij

achtpuntzes

Nette TTT overwinning!

Dat beloofd wat!

ghostwriter

Ongelofelijk jammer dat er dit jaar geen TTT op het WK mee is want Jumbo-Visma zou misschien wel de favoriet voor de overwinning zijn geweest met bijvoorbeeld Van Emden, Martin, Gesink, Roglic, Van Aert en De Plus.

Laatste man

Prima week zo. Goede resultaten in alle rondes. Stabiel in de breedte en de kopmannen ook op de afspraak.

Jotto-Lumbo

Heel knap wat TJV vandaag gedaan heeft. Zowel de TTT als de prestatie van Kruijswijk in de Ruta.

Een dingetje snap ik niet, hoe denken jullie daarover? Van Poppel startte vandaag niet ivm de komende klassiekers. Terwijl de finish vandaag echt op zijn naam geschreven was. Zo intensief dagje leek het niet en met een goed resultaat had hij ook nog aan zijn moraal kunnen werken. Als hij niet opstapt als er een enorme bergetappe is snap ik het wel, maar dit echt niet..

1 2 ... 85 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.