Peloton Seizoen 22

1 2 3 4 ... 7 8
Poeksel

Ik zou Joop Zoetemelk om tips vragen. Hij krijgt 3,3M voor 31 jaar 42 punten, ik maar 2.5M voor 30 jaar 44 punten. Misschien was het geld op bij CSC...

Tossboom

Belachelijke prijzen inderdaad voor die beperkte renners. Mijn 29 jarige heeft 45 skillpunten volgende week dus 5 miljoen dan maar..

Tossboom

Mijn 29 jarige Salah Cardoso staat op de transferlijst voor wie nog met geld wil smijten.

Ab Normaal

Nu al meer dan 3,5 mln Toss.
Daar heb ik er ook een paar van en die spelen bij mij toch maar knecht. Misschien dat ik er ook maar 1 ga verkopen...

Tossboom

Als je geld nodig hebt kan dat, maar dat zal je genoeg hebben. ik ook overigens. Het gaat mij meer om mn trainingsplek.

Slayer772004

Misschien dat ik me ook meng voor Cardosa.

Het enige onevenwichtige in m'n team is dat mijn ouderen (28 en 29-jarigen) vooral mijn vlakke renners zijn, en mijn jonkies (de 26-jarigen) mijn klimmers. Een oudere klimmer en een jongere flatter zou m'n team meer uitgebalanceerd maken.

Maar of ik voor zoiets miljoenen ertegenaan wil gooien ...

Tossboom

Tuurlijk wel joh... wat moet je anders met je miljoenen?

Tossboom

Voor wie nog wat ervaring in zijn ploeg wil, ik heb 3 Peloton legendes op de TL staan. Glassee, Torroni en Becerro.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Glassee is altijd mijn favoriete renner in Peloton geweest.
Ik zou hem graag met pensioen laten gaan in mijn team na alles wat ie voor de Kasseienstoempers heeft betekend.
Maar een ton voor een renner die in 1:1 geen aansprekende resultaten meer boekt is veel.

Joop Zoetemelk

Ik zoek nog een leider voor volgend jaar.
Mocht iemand er één over hebben..
Stuur me een mail.

Tossboom

Volgende week zet ik een 20 jarige met ls 5 te koop. Leider voor de toekomst.

Tossboom

Zozo 10 miljoen had ik ook weer niet verwacht. Veel plezier ermee Slayer!

Ab Normaal

10 miljoen?????
Dan ga ik er ook 1 verkopen....
Wie waren de andere bieders?

Slayer772004

Dank je, Toss. Nice doing business with you.
Ben nu al heel tevreden met m'n aankoop. Een beetje m'n missende schakel. Top dus !

@Ab: Joop Zoetemelk gaf er 9M voor, ik kon dus niet anders dan iets meer geven

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Man, ik heb twee jonge gasten met ongeveer dezelfde stats en allebei een hele goede mountain FA, die ik nu nauwelijks gebruik....
10 mln is erg veel. Ik train ze alleen vanaf het begin al.
Zijn echt een beetje ‘mijn’ renners.

Tossboom

Ja, maar waarom zou je die verkopen? Ze zijn nu misschien helpers, maar over 3 seizoenen zijn zij de opvolgers van je nu 33 jarige renners. Jouw 2 gasten en Cardoso en nog een stuk of 10 zijn voor hun leeftijd echt wel zo'n beetje de besten in het spel.

Ab Normaal

Omdat ik maar een paar renners van die leeftijd heb en ik dan toch overvleugeld wordt door Slayer en Franconia.
Dat geld kan ik eventueel gebruiken om weer een nieuwe generatie aan te schaffen.

Tossboom

Ja als je geld nodig hebt kan je het doen. De meeste managers zitten toch op een bak geld dat het niet zoveel zin heeft om goede renners te verkopen voor geld.

Tossboom

Ben benieuwd of Slayer er weer 10 miljoen voor geeft Ab...

Ab Normaal

Denk ik niet, hahaha

Slayer772004

Nee, toch niet.
Cardoso vulde mijn laatste zwakke plek op, met hem is mijn team af. Vandaar dat ik er zoveel voor over had. Met deze 20 renners ga ik nu de laatste rechte lijn in, gelijk wie of wat nog op de TL komt.

Flebus/Vanbesien staan samen op 4M, waardoor Cardoso me eigenlijk maar 6M kost. Een normale prijs voor zo'n renner.

Vanbesien vind ik persoonlijk trouwens een topper. Is makkelijk tot 7 14 0 te trainen, en dan weet ik echt niet wie hem kan kloppen op zijn terrein. De bedoeling is Tijmense, anders heb ik mezelf voor schut gezet - hehe.
Flebus is onduidelijker. Met ietwat FA op hill kan het een 7 9 9 worden. Altijd handig en inzetbaar. Als je het wat pusht een 7 10 10 ... maar dat is koffiedik kijken. Zijn sprint/TT is reeds vrij ok, dus de koper kan het proberen.

Slayer772004

Poeksel, vertel jij eens iets over je team ?
Schijnbaar onopvallend maar comfortabel doe je mee in 1:1 ...
Eigen kweek ? Visie ? Lange termijn ? Kom je als 6de - 7de goed rond in 1ste ?

Poeksel

Mengeling van eigen kweek (of althans, als 18-jarige gekocht) en latere aankopen. Mijn investeringen zitten vol (deel van de langetermijnvisie) en met 2.5M rente per seizoen is het niet moeilijk rondkomen in 1:1. Ander onderdeel van mijn strategie was om elk seizoen iets beter te worden. Dat is op zich gelukt, al heb ik nog geen race gewonnen in 1:1. Ik vermoed wel dat het plafond met mijn strategie onder de eerste plek ligt, dus wellicht dat ik ook een keertje uitverkoop ga houden om vervolgens jonge renners proberen op te leiden tot toppers.

Slayer772004

Jij bent dus gewoon al aan het rentenieren ? Crazy ! Of indrukwekkend.
Flink verdiend in elk geval.

dustin

"Mijn investeringen zitten vol (deel van de langetermijnvisie) en met 2.5M rente per seizoen is het niet moeilijk rondkomen in 1:1."

amai, dat is flink wat, kan je leuke aankopen van doen :)
ik zit nog net onder het miljoen :(

1 2 3 4 ... 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.