Peloton Seizoen 22

1 2 ... 5 6 7 8
Tossboom

7,4 maar. Echt een schijntje. Had echt veel meer bieders verwacht.

Poeksel

Ik heb het Kelly gevraagd en toch per ongeluk het contract laten verlopen:

"Yeah, man. Bloody game. I thought I had still a week for those contracts."

En toen is ie van teleurstelling gestopt blijkbaar....

Joop Zoetemelk

Dat klinkt erg wrang Poeksel.. :(

Ab Normaal

Toch stom.

Slayer772004

Wel, die fout heb ik in het begin ook eens gemaakt. Een nog 1 week contract niet verlengd, denkend dat de week erna het contract op 0 weken ging komen, en dat in die week verlengd moest worden.
Licht verwarrend.

Jammer voor Kelly. En Peloton.

Ab Normaal

Klopt maar dan neem je toch geen risico met je belangrijkste renner?
Maar zonde is het zeker.

Slayer772004

Ja, dat is inderdaad zo.

Laten we hopen dat hij Peloton mist, en de komende maand een nieuw account en team aanmaakt. 'Roche' ofzo :)

Slayer772004

En dit toch ook eens noteren: Fortune - $6,438 - tevreden.
Ja, tegenwoordig wordt alles met argusogen gevolgd.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Hahaha, heel goed Slayer.

Poeksel

Had je dat goed genoteerd Slayer? Zo ja, dan is er iets geks gebeurd...

Slayer772004

Ik zal een 8 van die 5 gemaakt hebben, vermoed ik. Typo.

Joop Zoetemelk

Scherp blijven Slayer!#

Slayer772004

Edit: even in m'n geschiedenis gekeken, en heb die post mobiel verstuurd. Dan is een mistype tussen 5 en 8 snel gemaakt. Onhandig zijn. Ik hou het daar op.
Gelukkig werk ik niet in een bank :p

Laatst gewijzigd
Tossboom

Voor vrijdag nog maar ns kijken naar dat salaris en de mood!

Laatst gewijzigd
Tossboom

Hij had geen salaristrucjes nodig om de race te winnen..

Ab Normaal

Nee, mountain 11. Dat heeft toch niemand?

Tossboom

Denk t niet nee.

Slayer772004

Zo, bij BeterLaatDanNooit is iets fout gegaan. Jammer voor hem.
Langs de andere kant, wel eens interessant om te zien hoe zij hun renners trainen. Tot 13 sprint dus. En dan verliest hij in de E3 nog de sprint van Droeftoeters. Sprint moet dus echt zo hoog getraind worden ? Oef - nog véél werk aan de winkel.

Ab Normaal

Zo, wat een renner die Froment....
Dat gaat heel wat meer kosten dan 2 mln om die terug te kopen als ik gezien heb wat er de laatste tijd allemaal betaald is op de TL.

Tossboom

Poeh wat een renner inderdaad...

Slayer772004

Ik ga mee tot 6M. Een correcte prijs, lijkt me.
Met een team van enkel 20'ers zie ik me niet veel uitrichten in 1:1. Froment kan dan goed van pas komen om er toch wat plezier te beleven.

Ab Normaal

Knap van Heppie hoe die op 34 jarige leeftijd zoveel skillpunten heeft. Ik heb een vergelijkbare renner maar die is 35, en een van 33 maar die gaat op z’n 34e die skills niet hebben ondanks dat ie altijd vol getraind is geweest.

Denk dat Froment en geen blessures heeft gehad en geen week training verspild heeft aan de verkeerde FA.

Tossboom

Met dat gewicht en lengte zal hij toch zeker eerst de Fa's op berg en hill getest hebben. Dus minimaal 2 weken verspild.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik begrijp toch regelmatig de TL niet.
Ik heb een 21 jarige, die ik niet meer nodig had in de U21, op de TL gezet. Dacht, zal hoog inzetten met een ton, wie weet.
Verkoop ik 'm voor 740k. Weliswaar goed getraind, maar 740k voor een 21 jarige. Er zijn echt veel managers met geld...

Poeksel

Nou, kijk, BeterLaatDanNooit was aan het bieden en ik wilde de prijs wat opdrijven. Maar hij stopte met bieden. Maar hij is inderdaad goed getraind en blessureloos, dus erg vind ik het niet.

1 2 ... 5 6 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.