Peloton Seizoen 22

1 2 ... 5 6 7 8
schizm

Wanneer je het tweede trucje openbaar maakt kan je naar mijn mening het spel net zo goed opdoeken. Want iets soortgelijk wordt ook al gebruikt om meer dan 10 investeringen te kunnen doen (Waarschuwing : als ik dat bij een controle tegenkom ben je dat geld gewoon kwijt !) en wie weet wat nog meer.
Ik hoop maar dat degene die op de hoogte zijn van het trucje, het niet meer toepassen, want als ik terug meer tijd heb zou hun dat wel is zuur kunnen opbreken.

Dat van die managers met dure contracten was vooral een argument om Mood niet volledig uit te schakelen. De maker van het spel had een strategie voor ogen waarbij het behouden van (al je) toppers moeilijker werd gemaakt door hoge lonen/bonussen. Jammer genoeg had hij ergens een gaatje in een formule gelaten waardoor sommigen eenvoudig konden ontsnappen aan die strategie (de 75 weken tactiek). Hierdoor zijn anderen (die de tactiek niet kenden) weer aan het experimenteren geslagen en hebben ze een complexere manier van vals spelen gevonden (Het gaatje zelf is ondertussen gedicht maar degene die het toepasten hebben misschien nog andere pijlen op hun boog).

Voor mij zijn er maar 2 oplossingen : moodverlies bij onvoldoende loonvoorwaarden tijdens de weekupdate, of een variabel loon/contract.

Laatst gewijzigd
Tossboom

Schizm, even voor de duidelijkheid:
- Er waren 2 trucjes bekend, 1 is opgelost door jullie en bij de 2e kan dat niet.
- Als je het 2e trucje toch gebruikt, dan volgen daar consequenties op door jou als jij tijd hebt? Je noemt het immers zelf valsspelen.

Ik vind het prima als het trucje niet openbaar wordt, maar dan moet het inderdaad wel bestraft worden. En de betrokken managers moeten dat ook weten.

dustin

de vraag is, is dat makkelijk na te gaan of iemand vals aan het spelen is
en beseft diegene dat dat vals spelen is

iedereen heeft zijn manier van contract onderhandelingen voeren
zijn al die manieren goed te noemen?
ik bijvoorbeeld krijg de loonsverhoging vrij laag, wel ten koste van de mood overigens
anderen sluiten dan wel heel hoge contracten af met ook lage mood tot gevolg
is dat dan ook vals spelen?

vraag:
is het mogelijk om bijvoorbeeld bij een contract onderhandeling een minimum in te stellen, bijvoorbeeld 50% van de transfervalue, of 75% of iets dergelijks?

Joop Zoetemelk

Je moet gewoon straf zijn Schizm de botte bijl erover..

Laatst gewijzigd
De_Rode_Lantaarn

Eens met Dustin.
Hoe weet je dat je vals speelt als je van alles uitprobeert tijdens de onderhandelingen.
Ik ben voor openbaar maken wat er dan mogelijk is. Dan wordt het voor iedereen gelijk.

Joop Zoetemelk

Je kan toch "de daders" op terugwerkende kracht een sanctie geven?

* Verander de lonen van de betrokken wielrenners per direct.
* Daarnaast een financiele sanctie op leggen.

Peloton is net de fiscus (belastingdienst)

Dan hoeft er niks openbaar gemaakt te worden en hebben de andere managers een stukje voldoening.

Laatst gewijzigd
Tossboom

je kunt ze geen sanctie opleggen als ze niet weten of wisten dat het valsspelen was. Ze hebben niet gehackt oid, maar gewoon gebruik gemaakt van een opening in de code. Ik zou hetzelfde hebben gedaan als ik wist hoe. Alleen nu moet je wel zorgen dat het niet opnieuw gebeurd door eventueel te dreigen met toekomstige sancties.

Joop Zoetemelk

..

Laatst gewijzigd
Tossboom

21 jaar LS 11. Met mooie stats. Gaat daar een transfer record aankomen?

Ab Normaal

Wat een renner! Goede secundairies, goede lengte, gewicht verhouding bij een goede mountain FA.
Absolute topper in wording!
Probleem met zo’n leiderschapsskill dat je ‘m zelden voluit laat gaan omdat je zijn leiderschap nodig hebt.

Poeksel

Wel sneu voor Kelly, contract per ongeluk laten verlopen vermoed ik...

Ab Normaal

Hoe kun je dat van zo’n renner nu per ongeluk laten verlopen?

Tossboom

nee al die ieren staan erop dus dan heeft hij ze allemaal laten verlopen zeker. Is zijn team niet gewoon gesloten? Het is dat al mijn geld in investeringen zit, maar anders had ik hier rustig 10 miljoen en meer voor geboden. Ik denk dat Droeftoeters er wel 20 miljoen voor gaat geven. Zijn nieuwe Guth.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik weet niet wat Droeftoeters plan is eigenlijk.

Slayer772004

Kelly heeft ook geen trainer meer.
Zijn oorspronkelijke trainer stond op [URL=http://peloton.proboards.com/thread/7918/transfervalue-top-100-tv?page=16]plaats 14[/URL] algemeen. Niet verkeerd.
Gestopt omdat hij niet meer won zoals in 4de ?

dustin

Kelly wist vanaf het begin heel goed hoe hij het spel spelen moest.

Denk niet dat resultaten prioriteit voor hem waren.
Denk ook niet dat hij ooit 25+ renners heeft gehad.

Poeksel

Hij heeft inmiddels al zijn renners te koop gezet.

Naspa

Ach zonde. Zo te zien was hij/zij aardig op weg. Zitten enkelen hele mooie bij (altijd fijn dat Sparta een voorselectie voor je maakt).
Houd hij/zij er nu helemaal mee op?

Laatst gewijzigd
Joop Zoetemelk

De ploeg naam is Kelly.
ZIjn naam is Gerd.

Sean Kelly is een legendarische wielrenner uit de jaren 80, Hij won vele klassiekers.

Joop Zoetemelk

Joop heeft vast nog wel wat geld liggen in een kluis onder zijn huis.
Hij is tenslotte zo vaak 2de geindigd door alle premies die hem toegestopt zijn uit het verleden..

Naspa

Ha ha. Ja, Sean Kelly kan ik me nog wel herinneren, Maar ook dames spelen het spel. Carapaz en Bergtoppen iig.
En "Gerd" zegt nog niet zoveel:
"In Germany Gerd is a boy's name, and in Scandinavia it is used almost exclusively for girls. "
Geen idee wat het in Ierland doet.

Poeksel

7,4M maar voor Fortune. Droeftoeters heeft wel geboden, maar had er blijkbaar toch niet veel geld voor over. Ik had zelf eigenlijk ook wel kunnen doorbieden.

Ab Normaal

Wie heeft ‘m gekocht?

Poeksel

Bam

Ab Normaal

Had ik niet verwacht. Die heeft al een goede leider.

1 2 ... 5 6 7 8

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.