Zweeler 2019

1 2 ... 12 ... 16 17
Sunrider

'@ Timber, in zijn laatste interview die ook hier op WF staat, geeft Van Aert nu toch een nuancering.

Sunrider

Het gepuzzel mag stoppen mensen, vergeet niet te betalen en veel succes allemaal met de Tour spellen.
Mocht er onverhoopt nog iemand interesse hebben, er is nog 1 plek vrij in de WF2 subleague, wachtwoord is TdF2019.

pirazzi

Als ik was gestopt met puzzelen had ik maar twee teams gehad plus het gratis team, nu heb ik er 6, twee (budget) en 4 (15+5). ;)

HF2013

Haha. Ik zit midden in een verhuizing, dus kon me in bedwang houden. Ben echter niet heel tevreden met m'n teams....

Nickoz

Erg benieuwd naar deze Tour. Lang gepuzzeld maar uiteindelijk het volgende (budget) (RtY) weten samen te stellen.
Hopelijk lukt het dit team om weer genoeg punten bij elkaar te fietsen voor een ticket naar Yorkshire.

Dit jaar iets meer ingezet op de punten voor het algemeen klassement, ben de afgelopen twee jaar een aantal keer uit de top-20 geknikkerd toen de punten voor de klassementsmannen werden verdeeld.

36,1 Bernal; De grote favoriet wat mij betreft. Goed voorjaar, hopen op 200 AK punten aan het einde.
29,6 Groenewegen; 'Zekere' punten, verwacht minimaal 3 etappeoverwinningen van hem.
25,0 Matthews; Zitten in potentie 12 etappes bij waar hij punten kan pakken. Hopen dat hij telkens meesprint.
24,8 Alaphilippe; Verwacht ik veel van en kan op verschillend terrein punten pakken.
23,4 Pinot; Geeft aan in topvorm te verkeren. Laat maar zien dan :)
19,5 Kruijswijk; Verwacht top-5 in het AK. Solide klimmer en wat punten in de tijdrit normaal gesproken.
18,8 Uran; Altijd afwachten met hem. Zie hem wel hoog eindingen en heeft een prima spurt bergop.
18,4 Buchmann; Kan altijd zijn karretje aanhaken. Verwacht hem in de top-10. Goede ploeg om hem heen.
16,9 Mas; Piekt in de derde week, daar waar niet normaal veel klimkilometers zijn deze editie.
16,8 Valverde; Sprint vaak mee, kan zowel punten sprokkelen in het tussengebergte als in het hooggebergte.
10,7 Laporte; Verwacht ik vaak tussen plek 5 en 10 te vinden in de sprints.
8,8 Barguil; Wil z'n kampioenstrui laten zien. Kan voor de bollen gaan.
8,5 Dennis; 'Zekere' punten in de tijdrit. Verwacht hem ook tussen de 10e en 20e plek in het AK.
7,9 Pasqualon; Sprint vaak mee, goed voorjaar. Mocht niet ontbreken.
5,1 Bevin; De man invorm. Kan op ieder terrein uit de voeten zo lijkt het dit seizoen.
5,0 Garcia Cortina; Hopen dat hij niet te veel hoeft te knechten. Liet al zien dit jaar vaak kort te zitten.
4,5 Kragh Andersen; Alleskunner. Zal punten pakken in de tijdrit en hopelijk op lastig terrein.
4,2 Bettiol; Sprint vaak mee, ook een goed voorjaar. Ben benieuwd.
3,6 Naesen; Zit er ook vaak bij. Afwachten hoe hij dit jaar voor de dag zal komen.
2,4 Richeze; Als lead-out misschien een aantal keer top-20. Vorig jaar nog 6e in Parijs.

Succes allen!

Timber

Gewoon 1 team in het 15+5 en het budgetspel. Altijd weer lachen als je daarmee mensen verslaat die wel 10 of zelfs meer teams hebben ingeschreven. :)

Sunrider

'@Pirazzi, zie dat jij een 0 punten team in het budgetspel hebt gemaakt, had er dan maar iets eerder mee begonnen. ;)

Laatst gewijzigd
pirazzi

Ja, terwijl ik toch het budget van 270 miljoen voor 17 renners in de basis en 50 miljoen voor de wissels helemaal heb opgebruikt! (op 0,1 miljoen na, bij de wissels 49,9 miljoen)

Laatst gewijzigd
LyndaLid

De keuze voor Teunissen pakt in het budgetspel alvast lekker uit, zij het nu natuurlijk nog erg onverwacht.

Toch blijf ik verbaasd over het feit dat maar 3%(!) hem heeft, die ging altijd al veel punten pakken door z'n bloedvorm.

Een aardig begin, 80e met qua "sprinters" alleen maar Sagan, Matthews, Bettiol (ook zo weinig gekozen) en Teunissen :)

JapieJapo

Jumbo met 29:03 voorspeld, spannend dus

Abdoe

Prijsje dankzij Jumbo, jammer dat ze het niet net 1 seconde rustiger aan konden doen, uitslovers :)

Laatst gewijzigd
Sunrider

In het Budgetspel staat het Wielerflits 1 subleague team al een aantal dagen bovenaan. Gagnez en Nghanh96 (wie dat ook mogen zijn) draaien hier mee in de top. Gaat zo door.

bbflood1

Ben wel benieuwd hoe het gaat als we de bergen in gaan. Gagnez heeft voornamelijk sprinters

Laatst gewijzigd
Bertsu

Teunissen was zeker een leuke geweest, maar zo leuk had natuurlijk niemand verwacht.
Had persoonlijk meer van bv Bevin verwacht, maar is helaas ook al eens gevallen.
Pasqualon ipv Stuyven, daar heb ik wel spijt van...
Maar goed, vandaag gaat het echt beginnen!

Bertsu

Al levert het uitvallen van Bevin wel Bernal op in het budgetspel...

nguyen_hai_anh_96_258965

poaah begon redelijk goed, nu gewoon 3 man al richting huis, goeie 75% van de uitvallers...

Sunrider

Als je het goed hebt gedaan krijg je daar nu een trio sterke renners voor in de plaats. ;)

ivo001

Ik doe eens een complete gok op het etappe 12 RTY spel.

A: 0 (2 max.)
B: 0 (2 max.)
C: 2 (3 max.)
D: 4 (4 max.)
E: 9 (15 max.)

Wel jammer dat ik niet extra renners uit groep D mag pakken ipv A of B.

Nickoz

Mijn slechtste RtY (budgetspel) in jaren. Momenteel 310e van de 515 haha.

Verwacht nog wel een flinke stijging met 8 renners uit de top-11 van het algemeen klassement, maar een ticket voor Yorkshire behoort niet meer tot de mogelijkheden helaas.

ivo001

Ik sta zelfs op plek 484...

Nickoz

Heerlijke dag gister; Prachtige etappe, tweede in het dagklassement en nu 8 renners uit de top-10 van het AK in m'n team :)

skylimit

'@zwieler waarom zijn er in deze tour de france bij de dagetappes geen subleague's meer? Is daar te weinig animo voor ?
En zijn jullie ook aan het experimenteren met de lastigere etappes/bergetappes etc. met spellen van 2,00 euro i.p.v. 1,00 euro?

ivo001

€0,09 winst in het 2e week spel :)

Sunrider

'@Ivo, Dat is een klapper zeg. :)

pirazzi

Het Tour de France 2nd week spel heb je dan met twee teams gespeeld neem ik aan Ivo anders was de winst € 5,09 geweest!

Laatst gewijzigd
1 2 ... 12 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.