Zweeler 2019

1 2 ... 7 ... 16 17
pirazzi

Bij Zweeler staat op de startlijst voor de Giro Awet Andemeskel uit Eritrea. Geboren 1992-02-05.
Bij PCS staat daar de Zweed Awet Gebremedhin, 5th February 1992 (27). Dat is dezelfde persoon neem ik aan.
Oh ja team is Israel Cycling Academy.
Op twitter noemt hij zichzelf Awet G. Andemeskel dus ik denk dat de "fout" bij PCS is, dat ze daar zijn tweede naam Gebremedhin gebruiken als achternaam.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Bij het 15+5 spel een Wielerflits 2 subleague aangemaakt.
Het wachtwoord is Wielerflitsgiro20195

Er is nog 1 plek vrij.

LyndaLid

Zo, dat is lekker aftrappen :)

(budgetspel)

mk187

lekker bezig.
Jij dacht ook al, die Lopez gaat weinig scoren de 1e week ;)
Had zelf ook wel wat meer verwacht van Conti...

Stoempen

'@LL, kijk eens naar mijn reserves bij het budgetspel, wederom gelijke geesten :D

Bertsu

Ik had ook meer verwacht v Conti, en wat minder van Nibali...

skylimit

Ja, de aftrap van het budgetspel is leuk, maar ja de eindafrekening is pas na Verona.
Het zal erop aankomen welke renner buiten de top-vijf kandidaten, Roglic, Yates, Lopez, Dumoulin, Nibali het meest gaat verrassen/scoren. Ik verwacht verder ook dat er veel etappes voor vluchters etc. zullen zijn.
Wie heeft geluk met uitvallers/wisssels. Gaan het zien hoe dat gaat uitpakken.

@ll in onze basis hebben we 9 dezelfde renners + als eerste reserver Lopez.
T.o.v. mijn basis Carthy/Ewan heb jij het koppel Jungels/Viviani

pirazzi

Iedereen (ik ook) die Miguel Angel Lopez als wissel heeft staan in het budgetspel begint met een achterstand. Koploper De Apotheker 1 heeft Landa, Carapaz (14de, loopt 7 punten mis) en Oomen als wissels staan. Maar hij heeft geen enkele sprinter in zijn team dus het kan lang duren voordat hij de eerste uitvaller heeft bij de 17 in het basisteam, misschien Mikkel Honoré als eerste.

Sunrider

Ook MAL als 2e wissel zelfs. Je moet ook geluk hebben bij de pech van eventuele uitvallers. Lang over die Nishimura gedubt maar voor een ander gekozen want de gedachtengang was, hij geeft niet veel op (PCS) en Japanners zijn licht en taai nietwaar?

pirazzi

Dat is iemand selecteren in de hoop dat hij uitvalt maar waarvan je ook weet dat hij geen punten gaat pakken.
Dan is denk ik een sprinter waarvan je weet dat hij gaat uitvallen een betere keuze, bijvoorbeeld Mareczko.

ivo001

Had in het 15+5 spel ook een puur sprintteam gemaakt net het oog op een etappeprijsje. Win ik nu €1,92 omdat ik met 64 anderen gedeeld 4e ben xD

Laatst gewijzigd
pirazzi

Achteraf beter Schwarzmann kunnen kiezen ipv Knees bij het 0 punten spel. Mikoes is nog de enige in beide wielerflits subleagues met nog 0 punten ...
@Ivo dan kun je nu mooi een team maken voor etappe 4 voor € 1,00!

Bertsu

Eindelijk weer eens een prijsje gisteren. kan de Giro al bijna uit, nog niet helemaal.
Gelukkig voorvoelde een fysiotherapeut bij mij op het werk Carapaz gisteren en via Unibet elk 250 euro gewonnen.

ivo001

Nibali was er al in gekomen voor de japanner, nu carapaz erbij voor dumoulin in het budgetspel

lnnrt

Ik sta tweede in het (gratis) 15+5 spel :)

JapieJapo

3de in het Fantasy Eredivisie spel :)

ivo001

Gisteren gedeeld 2e in het 15+5 spel met mijn sprintteam. Mooi €45 opgeleverd 😀

Maartenhartong

Jullie zijn allemaal goed bezig..

Sunrider

Jij bent zeker goed bezig in het fantasie 1e periode spel Maarten. Ben daar zelf gestegen naar plek 52, hoop nog wat hoger te eindigen.

pirazzi

In het budgetspel van de Giro staat Wielerflits1 vijfde in het subleagueklassement, Wielerflits2 elfde. De eerste 8 vallen in de prijzen. Momenteel sta ik 8ste bij Wielerflits1 maar Bertsu heeft 2 teams in de top 5 dus ik hoef alleen maar LyndaLid 2 in te halen. Dat is nog een verschil van 63 punten en er kunnen natuurlijk teams die nu nog lager staan omhoog komen.
Met de wissels gaat het wel hard, in beide teams nog maar 1 wissel over dus waarschijnlijk minder dan 17 renners over aan het eind.

LyndaLid

Haha maar ik ga alleen maar stijgen Pirazzi, mij pak je niet ;)

Na zo veel sprint etappes en vlucht etappes sta ik er met mijn team(s) ongeveer zoals ik dacht, en dan gaat zometeen de grote stijging beginnen.

Maartenhartong

Ja bij 1e periode spel gaat het goed, maar de giro is kansloos voor me!

Maartenhartong

Net even gekeken naar je team Sunrider, maar je onderscheid je toch wel met een aantal renners die niet veel gekozen zijn bovenin. Viviani, Nibali, Bilbao, Nizzolo Formolo, Gallopin en Sosa. Hier ga je het verschil mee maken, dubbel balen dus van Viviani. Ik gok dat je uitkomt op een 5e plaats en mijn teams gaan naar verwachting naar plek 11 en 20 . Uiteraard giswerk. de gene die roet in het eten kan gooien voor jou is izagirre die redelijk veel gekozen is. voor de rest heb jij het beste team van de top. Ik moet vooral hopen dat Nibali niet te veel punten gaat pakken dan zou ik nog kunnen stijgen maar ik verwacht daar een hele sterke giro van.

Sunrider

Aardig van je Maarten, top 10 zou mooi zijn maar je weet het nooit met uitvallers en andere onvoorziene omstandigheden.

Laatst gewijzigd
Sunrider

Ik waag ook nog een gokje op de 2e Giro week. Weinig sprinters want het verschil word in de 3, 4 volgende etappes gemaakt. Het is wel zo dat in de sprintetappes de top 3 wel bekend zijn dus dat zijn een sloot punten maar ook heel duur waardoor je geen klim toppers meer kunt selecteren. Iemand die meedoet een andere filosofie?

Edit, bij nader inzien de 3 sprint toppers gekozen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 7 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.