Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 29 ... 88 89
user27310

Van wie verwachten jullie meer voor 500k. Pogacar of gaudu?

GreenDay

'@Jiri11: hang er wat van af in hoeverre Pogacar de afstanden gaat aankunnen. Voor het klassieke werk is hij echt nog bitterjong, dus hem opstellen zal altijd wat een risico zijn. Maar voor 500k mag je al eens een risico nemen, niet?

Ik twijfel tussen Cort Nielsen en Teunissen voor het laatste plekje...

TrEb

'@Greenday Cort rijdt volgens mij meer wedstrijden, het is bij astana echter altijd de vraag waar hij voor eigen kans mag rijden. Hij kan redelijk aankomen en reed vorig jaar EF. Ik zou daarom voor Cort kiezen.

GreenDay

'@TrEb: Bedankt! Lijken mij inderdaad goeie argumenten om voor Cort te kiezen.

Mijn ploeg uit de Sporza-pool (waar de quotering anders is dan in Scorito):

* Kasseienvreters: Van Avermaet, Gilbert, Moscon, Stuyven, Stybar, Van Baarle, Stannard, Kirsch
* Snelle klassieke renners: Démare, Colbrelli, Trentin, Cort Nielsen
* Sprinters: Gaviria, Jakobsen
* Punchers: Alaphilippe, Wellens, Martin, Lutsenko, Woods, Schachmann

In Scorito mik ik meer op de toppers, daar heb ik bijvoorbeeld Gilbert/Alaphilippe/Valverde/Sagan/Démare maar niet Stybar, Gaviria en Stuyven.

Laatst gewijzigd
BarryE1

Van de renners die ik heb overwogen/overweeg/interessant vind maar die voorlopig de selectie niet halen, zijn ook nog wel 3 teams te vullen.

Stanvangrunsven

Wat zijn de intenties van Lotto met Ewan? Vooralsnog alleen op de startlijst van MSR, en voor een enkele race vind ik hem toch vrij prijzig.

Poeksel

Maar hij is wel goed, die Ewan....

Marsthinaikos

Ewan doet even gek, schitterende overwinning dit hoor.

gesink/dekker

Lees hier dat mensen twijfelen tussen Jungels en Moscon. Vanwaar die twijfel? Moscon start in meer races dan Jungels en heeft zich al bewezen ten opzichte van Jungels?

Jori

Tja, als Ewan ook Scheldeprijs en E-F zou rijden, zou hij bij velen makkelijk de selectie halen. Maar nu weet je dat niet en is dat met kopmanpunten een te groot risico, zeker tov zijn concurrenten in dezelfde prijscategorie.

@gesink/dekker: 1e stelling durf ik al te betwijfelen en verder moet je niet het truikleurtje vergeten en de bijbehorende bonuspunten van QS

Mr10B

Bij mij is het Teunissen/Jungels/Moscon/Van Baarle 1 van de 4 momenteel. Ik zou ze alle 4 wel willen denk ik.

Karperdrol

Niemand die voor Debusschere gaat!?
Jungels en van Baarle laat ik thuis.
de Teunissen wil ik nog wel even over nadenken

Treenert

Ik twijfel over geen één van de vier.

Jasperdewaal11

Jens is nog wel iemand waar ik over twijfel, maar ik probeer eerst nog Benoot in het team te fietsen.

Primavoormij

Ik twijfel ook niet (meer), gaan allemaal niet mee.

Laatst gewijzigd
BarryE1

Hoe zeker is die deelname van Viviani aan de Scheldeprijs? Behoudens op de website van de organisator zie ik dat nergens bevestigd.

ronvisser

Teunissen: Talentvolle renner die ook vaak meesprint voor top-20 en die ook een heuvel en kassei goed kan verteren. Gaat daarom mee.
Jungels: Nooit over nagedacht. Veel te wisselvallige renner.
Moscon: Blijft vaag wat zijn rol wordt in deze klassiekers. In het perspraatje van Sky worden Rowe (gaat mee) en Van Baarle (gaat na lang overwegen niet mee) naar voren geschoven.
Debusschere: Enorm interessante renner die laatste schifting van mijn team net niet heeft overleefd.

Primavoormij

Die deelname aan de Scheldeprijs van Viviani vind ik ook onzeker. Mijn gevoel zegt me dat QS daar gewoon met kopman Jakobsen aan de start gaat staan. Ik heb Ewan ook in mijn team met de hoop dat hij in SP en evt EF gaat starten.

Sietseogiers

De eerste keer dat ik me ga wagen aan het Klassiekerspel
heb volgende team samengesteld, wat denken jullie hiervan?

Van Avermaet
Terpstra
Stuyven
Benoot
Vanmarcke
Debusschere
Trentin
Moscon
Van Baarle
Küng
Wisniowksi

Valverde
Alaphilippe
Valgren
S.Kragh
Schahmann

Matthews
Kristoff
Jakobsen
Philipsen

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@primavoormij: Ja, het zou best kunnen dat Viviani de Scheldeprijs overslaat, maar ik ga toch maar gewoon even uit van de officiele gegevens ipv onderbuikgevoelens:)

Heeft er iemand een goeie reden om Debusschere niet mee te nemen?

Laatst gewijzigd
wielertour123

Voor de liefhebbers in dit topic: À BLOC Beer organiseert een subpoule op Scorito met leuke prijzen voor nummers 1, 2 en 3. Meer details en deelnamelink vind je via deze post: https://www.facebook.com/ablocbeernl/photos/a.2195534180699915/2203555486564451/

gerben0808

'@AJ ik vind Debbuschere alleen interessant als hij meesprint in de scheldeprijs maar neem aan dat Kittel daar de grote man is.

Sietseogiers

'@der Panzerwagen Niet vergeten dat hij vorig jaar ook Parijs Roubaix top 10 reed. dus op zich op meerdere fronten inzetbaar en niet de hoofdprijs. ik zou hem altijd meenemen

Valvuillerdemoz

Debusschere heb ik mee. Beetje goedkopere versie van Stuyven, dacht ik. Al heb ik die ook, dus misschien valt een van beide nog wel af ook. Theunissen gaat ook mee. Jungels zou ik ook wel mee willen. Denk dat ik misschien wel hem ipv Stybar meeneem en zo nog wat budget vrij speel om toch GvA nog mee te nemen.
Van Baarle gaat niet mee en Moscon ook niet, zijn wangedrag in het verleden staat mij totaal niet aan, al rijdt hij nog zo sterk. Van Sky overweeg ik alleen Kwiat en Geraint. Maar vorm van de eerste is niet geweldig, geloof ik en van Thomas helemaal geen idee. Maar wel goed alternatief, lijkt me voor de heuvelklassiekers.

ronvisser

Ik heb overigens Debusschere opgeofferd voor de komst van Trentin. Op basis van de resultaten van vorig jaar zou Debusschere een betere keuze zijn, maar ik heb het gevoel dat hij vorig jaar boven zichzelf uitsteeg, terwijl Trentin vorig jaar juist ondermaats presteerde. Daarbij opgeteld dat Trentin in bloedvorm verkeert, ben ik tot deze switch gekomen. Maar de twijfel blijft...

1 2 ... 29 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.