Heb m’n team ook klaar. Dit zal het voor 99% worden:
Kasseien: GVA, Lampaert, Stybar, Demare, Stuyven, Benoot, Vanmarcke, Roelandts, Küng en Langeveld
Heuvels: Alaphillippe, Valverde, Valgren, Kwiat en Vanendert
Sprint/overig: Gaviria, Viviani, Ackermann, Bonifazio en Schwarzmann.
Ik twijfel om renners als Debusschere, Colbrelli en Naessen mee te nemen. Degenkolb, Moscon en Wellens zijn ook erg interessant. Sprintploegje kan op zich ook beter, maar goed. Sagan zal vast ook veel punten pakken, maar zoals hier al veel gezegd wordt: in de breedte kun je meer puntenpakkers meenemen als je hem skipt. Nu maar proberen er vanaf te blijven en hier checken voor maybe nieuwe inzichten voor zaterdag.
Ik zit momenteel nog te stoeien met mijn 4e en laatste heuvelrenner waar ik een budget van 750.000 voor heb. Zie er weinig van die prijs die in alle 3 de koersen met zekerheid kunnen scoren. Neig naar Lutsenko vanwege zijn vorm en potentie, maarja vorig jaar was dit ook het geval en reed hij slecht. Ook denk ik dat ik met hem niet het verschil ga maken, want verwacht dat veel mensen hem vanwege Oman er juist toch wel weer inzetten.
'@primavoormij: voorlopig denk ik aan Demare, Stuyven en Ackerman. Ik zeg voorlopig omdat ik niet zeker ben of Ackermann rijdt en ik had graag nog een snelle man gehad. Ben ook niet zeker over Stuyven, al denk ik wel dat hij top tien kan rijden. Denk dat ik hier mensen als Dylan en Colbrelli ga missen.
Baumann
Popovych
Timochine
Lagutin
De Kort
Kozontchuk
Veelers
Gaurdin
Vermeltfoort
Phinney (2x)
Sinkeldam
Jungels
Teunissen
Spengler
Ganna
Eekhoff
DeWulf
Lijstje van winnaars van PR Espoirs winnaars deze eeuw. Dus dat zegt niet zo veel
Maar aan de andere kant Jungels voor 1.5 miljoen ipv bv Moscon is nog wel een optie
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.