Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 28 ... 88 89
Jori

Ik zou dan toch Sagan houden en dan EBH weg doen ;)
Sagan haalt wel meer punten dan EBH

Laatst gewijzigd
vevie

Heb m’n team ook klaar. Dit zal het voor 99% worden:

Kasseien: GVA, Lampaert, Stybar, Demare, Stuyven, Benoot, Vanmarcke, Roelandts, Küng en Langeveld

Heuvels: Alaphillippe, Valverde, Valgren, Kwiat en Vanendert

Sprint/overig: Gaviria, Viviani, Ackermann, Bonifazio en Schwarzmann.

Ik twijfel om renners als Debusschere, Colbrelli en Naessen mee te nemen. Degenkolb, Moscon en Wellens zijn ook erg interessant. Sprintploegje kan op zich ook beter, maar goed. Sagan zal vast ook veel punten pakken, maar zoals hier al veel gezegd wordt: in de breedte kun je meer puntenpakkers meenemen als je hem skipt. Nu maar proberen er vanaf te blijven en hier checken voor maybe nieuwe inzichten voor zaterdag.

TrEb

'@ vevie, mooi team Vooral voor de kasseiritten.

Ab Normaal

Toch weinig mensen die Terpstra nemen.
Rijdt bijna alle koersen, enige kopman en zoals hij vorig seizoen in Vlaanderen reed heb je niet veel goede ploegmaten nodig...

Jasperdewaal11

'@ Ab Ik heb Niki gewoon hoor en staat er al een hele tijd en gaat er ook niet meer uit.

kevinraar

Ik heb Terpstra book in mij team laten julluevallemaal maar niet Terpstra is beter voor mij

Ralph123

Datzelfde geld voor Valgren, die hoor ik ook nergens haha

Primavoormij

'@vevie leuk team, een stuk minder sprinters dan ik heb. Bonifazio is ook een interessante Wie zijn je kopmannen in KBK?

Ab Normaal

'@Ralph123
Over Valgren is het al heel erg veel gegaan in dit thread.
Over Niki heel weinig.

barceman

Kan weinig vinden over Schachmann, maar wel veel vertrouwen in. Weet iemand waar hij mee gaat doen?

Poeksel

Ik denk dat het lijstje van PCS gewoon klopt, barceman.

Kpenty

Ik zit momenteel nog te stoeien met mijn 4e en laatste heuvelrenner waar ik een budget van 750.000 voor heb. Zie er weinig van die prijs die in alle 3 de koersen met zekerheid kunnen scoren. Neig naar Lutsenko vanwege zijn vorm en potentie, maarja vorig jaar was dit ook het geval en reed hij slecht. Ook denk ik dat ik met hem niet het verschil ga maken, want verwacht dat veel mensen hem vanwege Oman er juist toch wel weer inzetten.

vevie

'@primavoormij: voorlopig denk ik aan Demare, Stuyven en Ackerman. Ik zeg voorlopig omdat ik niet zeker ben of Ackermann rijdt en ik had graag nog een snelle man gehad. Ben ook niet zeker over Stuyven, al denk ik wel dat hij top tien kan rijden. Denk dat ik hier mensen als Dylan en Colbrelli ga missen.

Marsthinaikos

'@Kpenty Zal Felline weer de oude zijn :)

Ralph123

'@Ab dat snap ik wel, maar in principe is de situatie van Valgren hetzelfde als die van Niki. Beide een nieuwe ploeg en overal kopman.

Karperdrol

Ik dacht dat ik mijn team had staan...
o o o, alles weer overhoop gehaald...de twijfel slaat toe.
Geen Sagan? wel GvA?
Bling mee....?
En ik heb ook graag Debuscherre en Colbrelli mee..., maar poehhh. koppijn.

MRegter96

'@kpenty Geraint Thomas, Rui Costa, Yates, Izagirre, LL Sanchez zomaar een greep uit het lijstje van 750k renners die aan alle 3 meedoen

Ab Normaal

'@Ralph123
Niet helemaal.
Niki heeft het al meerdere jaren bewezen terwijl Valgren nog moet bewijzen dat het niet één keer een topseizoen is en dat dit een uitschieter was.

MRegter96

'@gids03 Sagan staat op de voorlopige startlijst voor 7 klassiekers en ik denk dat je hem bij bijna al die races wel kopman zou kunnen maken, ik heb hem in mijn team.

TrEb

Lees ik net een intervieuw van Michiel Wuyts op sporza, begint hij over jungels... die als jeugdrenner al eens PR won... toch maar hem in het team fietsen...twijfel aan het team neemt toe.

Ric

Kopzorgen over Matthews

Karperdrol

hoeveel 500.000 mannetjes hebben jullie!?

Mr10B

Baumann
Popovych
Timochine
Lagutin
De Kort
Kozontchuk
Veelers
Gaurdin
Vermeltfoort
Phinney (2x)
Sinkeldam
Jungels
Teunissen
Spengler
Ganna
Eekhoff
DeWulf

Lijstje van winnaars van PR Espoirs winnaars deze eeuw. Dus dat zegt niet zo veel

Maar aan de andere kant Jungels voor 1.5 miljoen ipv bv Moscon is nog wel een optie

Laatst gewijzigd
Lassayd

Jungels voor moscon is ook mijn twijfel... Lastig

Kpenty

'@zico Felline heb ik niet zoveel vertrouwen in.

@mregter96 die doen bij alle 3 mee ja, maar die gaan niet bij alle 3 scoren. Wel nagedacht over LL Sanchez en Rui Costa. Maar Costa zit natuurlijk met 4 gasten in een team die kunnen scoren. En zie Costa niet scoren in de Waalse Pijl.

1 2 ... 28 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.