Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 31 ... 88 89
raymankapeens

En Valgren rijdt er veel maar is ie ook die 2.5 waard.

user26809

Team rond! Althans, bijna. Nog 2 keuzes. Jullie suggesties?

Colbrelli/Cort of Benoot/Boasson Hagen ? Ik neig naar de laatste.

En ik aarzel nog tussen Jungels of Viviani. Heb al best veel sprinters, maar Viviani pakt wat zekerder puntjes dan Jungels denk ik. Wat denken jullie?

Laatst gewijzigd
user26813

Ackermann / van Baarle

Of Gaviria / Roelandts.

Laatste keuze dan is t af. Twijfel beetje of Gaviria het niet weer heel koud gaat krijgen en er dan minder gaat rijden of niet in het wedstrijdverloop voorkomt.

ronvisser

'@Daniel: Eerste is inderdaad een duivels dilemma. Boasson en Cort zijn beide onzekere factoren. Ik zou persoonlijk voor de eerste combi gaan.

Ik zou zelf nooit overwegen om Jungels te nemen, maar als je al veel sprinters hebt... Zijn er dan geen betere opties voor de heuveletappes?

user26813

Voor Jungels' prijs heb je ook kreuziger, fuglsang of dan martin voor de heuvels alleen snap de twijfel wel want hij rijdt ook het Vlaamse werk en kan dus prima teampunten halen.

Masterw

Stybar is voor mij de twijfel

Phoenix0000

Ik heb maar 6 renners die ik er blind in klik:

Demare, Stuyven, Trentin, Alaphilippe, Valverde, Gaviria.

En dan wordt het daaromheen bouwen. Hels karwei.
Voel me gek genoeg nog steeds senang de vier duurste mannen van de steentjes thuis te laten. Geen Peter, Greg, Stybar en Gilbert.

hupske

Iemand die de oude Greipel nog mee neemt? :)
Goedkope sprint opvulling. In zijn nieuwe ploeg zal die er ook wel ruimte voor krijgen.

Jasperdewaal11

Yes Hupske die heb ik !

ronvisser

Ik maak al drie jaar op rij de fout om Valverde aan het begin van het wielerseizoen als 'te oud' te bestempelen en hem daarom niet in mijn Scoritoteams op te nemen.

Dat is inmiddels zo'n mooie traditie geworden (en van tradities blijf je af!) dat ik het dit jaar gewoon weer doe. Bij dezen: Valverde is te oud en krijgt geen plek in mijn team.

Mr10B

En maar weer een wijziging erin geklikt
Stybar en Van Baarle is Demare en Debusschere geworden..

Marsthinaikos

110% mee eens @RonVisser, traditie moet je in stand houden. Ooit pakt het goed uit, laat het nou net dit seizoen zijn :)

Ajvenema

Fijn @ronvisser, zolang jij vasthoudt aan je strategie blijft ie vast pieken!
Ik ben benieuwd of dit je ooit iets gaat opleveren, of dat ie gewoon ineens aan het eind van een goed seizoen stopt:)

Billie93

Team aardig compleet twijfel nog tussen aantal opties.

1) Sagan er in

2) Stybar + Trentin i.p.v. Sagan (5k over voor upgrade, bijv boa --> Moscon/V Baarle of 5k opvuller --> 1mil renner

3) Gilbert + Trentin i.p.v. Sagan en boa

hartstikkebedankt

Hm ik heb nu een team zonder GVA, Gilbert, Stybar, Terpstra, Naesen, Lampaert, Van Aert, Kristoff en Degenkolb. Het team ziet er best oke uit alleen dit zijn wel heel veel kasseienvreters die ik er uit laat..

Ric

Greipel en kittel zouden die EF rijden?
Team aardig compleet maar blijf beperkt voor die laatste klassieker met hetgeen nu bekend is wat er gaat rijden.

Quintana10

18 renners zijn verzekerd van hun plekkie.
Alleen de laatste 2 plekken bijf ik maar wisselen. Stuyven + Betancur of Trentin + Debusschere.

Neig naar het laatste duo toe maar dat kan per dag weer anders zijn. Erg benieuwd naar zaterdag!

Starlynk

Ik haaaaat de Scheldeprijs en EF. Overweeg Ackermann omdat hij die 2 races vorige seizoenen reed, maar aangezien ie dit jaar goed wil zijn in de Giro, vraag ik me sterk af of ie ze wel gaat rijden en/of goed gaat zijn dit seizoen. En als ie alleen KBK in de punten gaat rijden, kan ik beter Groenewegen nemen voor hetzelfde geld ;) Lastige keuze. Rest van mijn team staat eigenlijk wel als een huis!

Treenert

'@Ric kans is zeker aanwezig, kan je Kristoff thuis laten ;)

user26809

'@ronvisser @toledo Dank. Tja ik vind die laatste losse eindjes lastig.
Jungels rijdt 6 races en zie ik toch wel minimaal een keer podium rijden en teampunten halen. Maar waar, geen idee eigenlijk. Voor de heuvels heb ik op zich ook al genoeg andere toppers denk ik. Viviani (ook 1.5) vind ik wel verleidelijk; hij rijdt 3x; GW en Schelde dikke podiumoptie.

Zou iets liever Benoot hebben t.o.v. Colbrelli. Laatste is toch vaak top 10, maar Tiesj zie ik zo 1 of 2 keer podium rijden. Jokeroptie ook. En Cort of Boasson is qua punten vergelijkbaar, terwijl laatste 0.5 goedkoper is. Maar die zijn beide beetje onzeker inderdaad!

Haha we blijven lekker bezig zo

DavidN

Rowe is er niet bij wegens ziekte. Ook Valgren geeft aan met een virale infectie te sukkelen...

Jasperdewaal11

Waar heb je dat gelezen van Valgren ?

Mr10B

Wel lekker ook. Ik begon met het idee om geen subtoprenners te nemen (het idee was toppers die ik kopman kan maken + opvulling). En nu heb ik 6 renners tussen de 2 en 3.5 miljoen :'D.

Threeohthree

'@Starlynk: Greipel reed in 2017 ook de Giro na EF dus het kan wel. Maar goed, probleem is inderdaad dat Bora net zo makkelijk Sam Bennett kan sturen waar er voor Greipel weinig alternatieven waren. Ik had gehoopt misschien iets meer duidelijkheid te krijgen/vinden oven wie wat waar, maar ik denk dat ik toch maar wat moet gokken voor EF.

kevinraar

Heb mij kopmannen aangepast wedstrijd 1
Kopman 1 stybar
Kopman 2 valgren
Kopman 3 Terpstra

Wedstrijd 2
Kopman 1 Groenewegen
Kopman 2 trentin
Kopman 3 jakobsen

1 2 ... 31 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.