S. Bennett: “We have a lot of strong sprinters in the team, it makes it more difficult. I have lot of races where I can get results. Starting with the Vuelta a España at the end of the year. I have the Dauphiné, Turkey, Frankfurt, London. I have those opportunities.
Read more at https://www.cyclingweekly.com/news/racing/best-years-want-opportunities-sam-bennett-considering-future-giro-tour-omission-409173#gOYKf0TLkCWTrRfm.99
Ergo, Bennett krijgt Frankfurt en rijdt geen Scheldeprijs, dus dan zal Ackermann wel Scheldeprijs krijgen
Potverdorie.. had ik net Bennett er in geklikt op de plek van Ackermann en nu ga ik toch weer twijfelen. :p
Twijfel ook nog wel over Gaviria.. Lijkt met dit programma en maar 1,5m prijskaartje een must have, maar ik zie hem nog zo pijnlijk lossen in de Belgische heuvels vorig jaar.. vraag me af of ie het echt aan kan...
Hmm. Ik denk dat ik hem toch erin laat.
Kan wel Langeveld/Taco/Kung nemen omdat ze meer wedstrijden rijden. Maar lijkt erop dat SKA volgende week "gewoon" weer koerst, en dan heb ik toch alsnog meer vertrouwen dat hij dan de punten gaat pakken. Hij is alleen iets minder "koopje" dan in eerste instantie.
Iemand die nog iets van het schema van Ewan weet? lijkt me eigenlijk dat hij ook nog weleens een heel belangrijk programma kan krijgen: MSR, Scheldeprijs, Frankfurt, misschien zelfs nog wel G-W
Maar als hij al Scheldeprijs of Frankfurt niet rijdt, is het al een lastige. En hij rijdt al behoorlijk veel. Maar in zijn schema is er nog wel ruimte. G-W is prima te combineren met 3daagse, Scheldeprijs is 6 dagen voor start Turkije en bij Turkije staat bijvoorbeeld ook Jakobsen. En Lotto-Soudal combineerde E-F ook al eerder met Giro, toen Greipel er nog was.
Dus uitgesloten is het niet..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.