Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 32 ... 88 89
Simonhout

Erg te twijfelen over Trentin. Is blijkbaar zelfverzekerder op de fiets en ploegen laten hem waarschijnlijk eerder rijden gezien zijn prestaties van afgelopen jaar. Wat denken jullie?

hupske

Europees kampioen. Die laten ze niet rijden.

DavidN

Op Strava profiel van Valgren zelf. Gisteren deed hij een kort trainingstochtje met als titel 'Go away virus ride'... kan uiteraard ook zand in de ogen strooien zijn....

Kris Vroem

Ackermann + Van der Poel.
Of 750k sprinter + Vanmarcke.
Wil wel graag de upgrade naar vanmarcke.
Alleen die 750k sprinter voor scheldeprijs en frankfurt is puur gokwerk en ik heb die belg van UAE al.

Karperdrol

ik blijf Sagan en Gva zo ontiegelijk vaak wisselen.... ik word er knettergek van.
net als Matthews en Benoot

Laatst gewijzigd
Jori

S. Bennett: “We have a lot of strong sprinters in the team, it makes it more difficult. I have lot of races where I can get results. Starting with the Vuelta a España at the end of the year. I have the Dauphiné, Turkey, Frankfurt, London. I have those opportunities.
Read more at https://www.cyclingweekly.com/news/racing/best-years-want-opportunities-sam-bennett-considering-future-giro-tour-omission-409173#gOYKf0TLkCWTrRfm.99

Ergo, Bennett krijgt Frankfurt en rijdt geen Scheldeprijs, dus dan zal Ackermann wel Scheldeprijs krijgen

Laatst gewijzigd
Elveno

Nog weinig gelezen over Kwiatkowski. Wordt hij over het hoofd gezien? Of bewust genegeerd?

Starlynk

Dat ie Scheldeprijs niet rijdt, staat er niet expliciet toch? Neem aan dat ie wel meer races rijdt dit jaar dan die 4 die ie noemt :p

Jori

Maar als hij hem wel reed, had hij wel genoemd dat hij daar een kans had.
bovendien is dit nog naast de koersen die hij al heeft gereden, en heeft hij verder nog Parijs-nice, vuelta, en MSR.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Potverdorie.. had ik net Bennett er in geklikt op de plek van Ackermann en nu ga ik toch weer twijfelen. :p

Twijfel ook nog wel over Gaviria.. Lijkt met dit programma en maar 1,5m prijskaartje een must have, maar ik zie hem nog zo pijnlijk lossen in de Belgische heuvels vorig jaar.. vraag me af of ie het echt aan kan...

user26809

'@Elveno, ik heb Kwiatkowski, maar hij ligt op het randje...
Is er een waarvan ik denk: die kan ik misschien gebruiken om nog iets te upgraden. Of om te ruilen voor Trentin, want als ik die 2 tegen elkaar afzet...tja, zeg 't maar :)

westland

Soren Kragh Anderson rijdt alleen omloop het Nieuwsblad, niet de moeite waard om te selecteren

Mr10B

Want hij gaat daar zo hard vallen dat hij daarna 3 maanden niet meer kan koersen?

Primavoormij

Bedankt voor het delen Jori, ik ga Ackermann nog maar eens heroverwegen. Had hem toch ook vooral met EF in het achterhoofd.

Shimmy88

ik heb mijn team eigenlijk rond, maar heb nog 3 twijfel gevallen.

heb nog 5 miljoen en moet daarvan 1 sprinter, 1 kassei en 1 ardennen renner pakken.

Iemand ideen? Ik neig nu toch naar viviani, cort en kwiat. Qua kopmannen heb ik alle keuzes al gemaakt, nu nog de opvullers.

Primavoormij

Ik zou een kasseiman nemen van 3M en een sprinter en heuvelman van 1M

YungNikopolidis

Søren Kragh Andersen rijdt geen OHN meer door ziekte.. Fröhlinger vervangt hem.

Karperdrol

and.... he's gone.

Primavoormij

Kragh eruit voor Kung dan maar

Laatst gewijzigd
steefje9

Wie heeft jullie voorkeur, ala of El Imbatido? Moet er 1 thuislaten

Marco241

Lekker dan, was net klaar :')

Mr10B

Hmm. Ik denk dat ik hem toch erin laat.

Kan wel Langeveld/Taco/Kung nemen omdat ze meer wedstrijden rijden. Maar lijkt erop dat SKA volgende week "gewoon" weer koerst, en dan heb ik toch alsnog meer vertrouwen dat hij dan de punten gaat pakken. Hij is alleen iets minder "koopje" dan in eerste instantie.

Laatst gewijzigd
Jori

Iemand die nog iets van het schema van Ewan weet? lijkt me eigenlijk dat hij ook nog weleens een heel belangrijk programma kan krijgen: MSR, Scheldeprijs, Frankfurt, misschien zelfs nog wel G-W

Maar als hij al Scheldeprijs of Frankfurt niet rijdt, is het al een lastige. En hij rijdt al behoorlijk veel. Maar in zijn schema is er nog wel ruimte. G-W is prima te combineren met 3daagse, Scheldeprijs is 6 dagen voor start Turkije en bij Turkije staat bijvoorbeeld ook Jakobsen. En Lotto-Soudal combineerde E-F ook al eerder met Giro, toen Greipel er nog was.
Dus uitgesloten is het niet..

laupie

Welke renners verwachten jullie nog in eschborn-frankfurt naast de voorlopige starters?

Ralph123

Kunnen we met kennis van het nieuwe parcours van Luik-Bastenaken-Luik al een favorietenlijstje maken?

Sagan, GVA, Matthews, Flip en Valverde lijken me duidelijk. Valgren en Wellens ook, maar is het ook voor andere kasseimannen te doen? Toevoegingen zijn welkom..

1 2 ... 32 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.