Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 36 ... 88 89
Ric

GVA en sagan in mijn team. Toch de twijfel om een Vd twee, samen met viviani op te offeren voor degenkolb (EF), colbrelli, trentin/terpstra/kwiat

Ric

En zou kittel of debusschere van kittel EF rijden?

Cerebral36

Als we die antwoorden wisten werd het spelletje wat simpeler 😉 Schelde en EF wordt gewoon gokken en wellicht wordt dat een leuke verrassing. Of niet 😄

Rad

Frankfurt is gewoon k*, ben gedwongen om af te gaan op eerdere edities om enigszins nog starters te hebben..

ivo001

Jammer dat Mohoric dit weekend uitvalt. Denk dat hij nog steeds wel mooie resultaten kan neerzetten in de overige races, maar voor 1.5m nu te duur. Voor 1m had ik hem erin gelaten.
Daardoor toch weer wat gaan schuiven en uiteindelijk 5 renners gewijzigd.
Valgren ook ingeruild voor Colbrelli.

Primavoormij

Twijfel om Bennett mee te nemen puur en alleen voor EF, wat een drama.

Jasperdewaal11

'@ Primavoormij kan je toch beter Magnus Cort nemen die doet EF en nog veel meer en maar 500k duurder

laupie

Ik denk dat een heleboel teams Cort hebben puur voor EF

Valvuillerdemoz

Hahaha WCEendt: lol. Carnaval is bij jou al vroeg begonnen dit jaar of niet!?! Je hebt alleen Alaaf Philipe nog niet in je team!

Laatst gewijzigd
Primavoormij

Ik heb nog nergens een bevestiging kunnen vinden dat Cort in EF start. PCS is zeker niet 100 procent betrouwbaar. Daarnaast lijkt Cort niet meer de sprinter te zijn van weleer en lijkt hij ook wisselvallig en onbetrouwbaar. Maar het blijft inderdaad een interessante naam, twijfel er wel over.

kielabokki

Team Klootje richt zich dit jaar ook op het voorjaar. Verkenning zit er op, morgen de definitieve selectie. Eerst nog een micro-hoogtestage roken.

Rad

Cort heeft me dusdanig in de steek gelaten in 2018 dat ik hem nu maar even passeer.

ivo001

Cort is me ook veel te vaak te kort geschoten afgelopen jaar. Bijna elk spel hem geselecfteerd, en bleef elke keer gedesillusioneerd achter. Ik heb meer vertrouwen in zijn kazachse collega.

El Mel

Ik mis de unieke voorbeschouwingen van Team Zadelpen wel een beetje. Iemand weet hoe het daar mee zit?

ronvisser

Cort krijgt van mij een laatste kans. Iedereen verdient tenslotte een zevende kans, toch? Hij rijdt aardig wat wedstrijden en kan in principe redelijk wat kasseien verdragen en ook nog sprinten. Maar in dat sprinten had hij in 2018 niet zo'n zin blijkbaar.

Over Lutsenko heb ik lang getwijfeld. Verkeert in bloedvorm, maar ik zie niet zo snel in welke wedstrijden hij dan gaat vlammen.

Heb net nog geprobeerd om Kung in mijn team te fietsen. Kan wel 's zijn doorbraakjaar gaan worden, maar ik kwam er uiteindelijk niet uit.

KissMyAce

Het schijnt dat Cort geblesseerd zou zijn tijdens EF

Valvuillerdemoz

'@kissmyace: dat zijn wel hele speculatieve geruchten.

TrEb

Na elke dag het team te hebben aangepast staat het team nu, team bestaat 5 heuvelrenners, 2 sprinters en de rest kasseirenners.

daan_zeelen_811806

Wie verwachten jullie dat meer punten gaat pakken?

Felline of Philipsen?

Rawolf

felline 0 dus philipsen zal er wel meer hebben

raymankapeens

Lees net dat Sep zegt niet fit te zijn.
had hem kopman gemaakt voor Omloop

Misschien toch maar benoot erin klikken ipv Sep?

Kung rijdt er toch niet zo heel veel?

Rad

Ik kom echt 1 3M renner tekort (liefst Benoot). Nu heb ik het idee dat mijn team net tekort komt in de keienklassiekers. En dat allemaal dankzij Scheldeprijs/Frankfurt..

TrEb

'@ rad je hebt nog zo'n 23,5 uur om te puzzelen met je samenstelling

Rad

Oh de verdeling heb ik al rond hoor. Kan puzzelen wat ik wil, maar die extra subtopper krijg ik er toch niet in.

vevie

Dylan rijdt alleen Kuurne zie ik op PCS. Vraag me af of het dan de moeite is om hem te selecteren. Kan ook Durbridge nog nemen als extra kasseiman. Heb nu echter maar 4 printers en dat is karig.

1 2 ... 36 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.