Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 37 ... 88 89
TrEb

'@ vevie soms cocquard een optie?

jsprunk

Waar lees je dat Sep niet fit is? Zijn team probeert in het artikel te doen alsof hij minder in vorm zou zijn, maar in de Belgische krant geeft Sep aan dat zijn benen héél erg goed zijn.

Stuff

'@vevie

Wat moet je met 4 printers?

Mr10B

Punten pakken in Kuurne, MSR, GW, SP en EF. Dat zijn 5 van de 14 koersen.

Stuff

'@Mr10B

Welke printers zou je adviseren voor die koersen? Een HP? Packard-Bell? Canon?

Mr10B

Xerox lijkt me de snelste

Ajvenema

Canon is wat meer een powerprinter

BarryE1

Hahaha schitterend

Zul je net zien dat Canon na de Paterberg de toner op heeft!

elstupidoloco

Ik geef je op een briefje dat al die printers het koersverloop van vorig jaar gaan kopiëren. En dan is het de vraag welke het beste met de druk om kan gaan.

Zadelpen

Mijn team staat, geen vertrouwen in.

Voorjaar speel ik altijd onder eigen naam. In de rondes is het instituut team Zadelpen verantwoordelijk. Geloof dat die momenteel in de Dolemieten zitten op pooltrainingskamp. Kan er nog niet al te veel over zeggen, maar het ziet er allemaal zeer veelbelovend uit voor dit seizoen.

Maar goed... eerst eens kijken hoe ik er zelf van af breng in het voorjaar.

‘Dit bericht is goedgekeurd door team Zadelpen bv.’

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Een snelle scan toont aan dat de resultaten van Riccardo Ricoh geen blauwdruk zijn voor de Yates Brothers

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Is gaviria echt zo een must have...? Voor de prijs zou je denken van wel, maar kan die mee... en kopman. Tsja sagan, demare, Colbrelli etc kunnen daar ook punten pakken en rijden meer wedstrijden.

Graag jullie bevindingen

arturo

'@karperdrol

Sagan is altijd zijn geld waard, maar start niet overal. Heb hem niet, mede daardoor houd ik geld over voor 4 printers voor o.a. Scheldeprijs en E-F. Gaviria neem ik niet mee, hij is voor mij vooralsnog geen zekerheidje in het Vlaamse voorjaar.

Cerebral36

Dat is mooi verdeeld Arturo. Ik ga zelf voor 4 scanners, 4 usb hubs en 7 draadloze toetsenborden, aangevuld met wat kasseienrenners.

Maar team staat, nu niemand meer vallen en ziek worden graag.

Phoenix0000

'@karperdrol

Een Gaviria voor 1,5 miljoen maakt het aantrekkelijker om Sagan te heroverwegen. Zo moet je het zien.
Als je Sagan, Demare en Colbrelli hebt dan zou ik Gaviria ook niet nemen.

ivo001

Ik heb een hoop sprinters die goed een zware koers aan kunnen met Sagan, Demare, Colbrelli, Trentin en Gaviria

vevie

Hahahah 😂

Karperdrol

Heb 500k over. De twijfel zit hem waar ik het ga upgraden. 2 van 500k naar 750 of 1 van 1 naar 1,5.

Wat denken we van G. Thomas rijd na de heuvelklassiekers ook strade. Zou hij daar potten kunnen breken?

d00pzor

De selectie stond al een week maar na de malaise van mohoric is er veel gebeurd. Erg tevreden over de set up.

14 renners die meedoen op de kasseien, 7 voor de heuvels, en 13 sprinters.
volgens scorito is dat 13 kasseiklappers, 3 sprinters, 3 heuvels en 1 overige

nu ik dit typ vind ik mn heuvel team te licht.

shit.

hartstikkebedankt

Ome Alejandro verwijderd, wat een weelde. Grootste zorg die ik heb is dat ik heb gekozen voor Gilbert ipv GVA. Het grote voordeel aan Gilbert is natuurlijk de teampunten die voor GVA precies zero zullen zijn naar mijn verwachting.

ivo001

Daarentegen rijd GvA ze allemaal voor eigen kans. Bij quick step is het maar afwachten of ze voor stybar, gilbert, lampaert of jungels gaan. En eigen punten is wel wat meer waard dan teampunten.

Rawolf

Greg heeft in de omloop onder andere de nummer 2 van vorig jaar aan zijn zijde, onderschat CCC niet.

Sjonge Jonge

Ook demare ziek....

Eens kijken wie er allemaal uit Algarve komen, want veel zieken komen daar vandaan!

Laatst gewijzigd
Lassayd

Ik heb nog 750 k over en wil graag een jumbo rijder als aanvulling. Zouden jullie voor van poppel of taco gaan?

foqu1ta

Danny want die richt zich op de klassiekers

1 2 ... 37 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.