Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 38 ... 88 89
Lassayd

Oke bedankt.
Wel een hoop zieke renners zeg die afhaken of niet fit aan de start verschijnen.

jsprunk

Bah, Demare was wel een belangrijke schakel in mijn team. Eens verder puzzelen dan :)

Phoenix0000

Zonder Demare toch maar Greg of Peter er weer in.

Jasperdewaal11

Omdat Demare 1 race mist gaan mensen hun team omgooien ??

Phoenix0000

2 Jasper. En teee races waar hij kopman zou zijn voor mij.
Neem hem niet mee voor Roubaix en RVV

Primavoormij

Daar kan ik me best iets bij voorstellen, Demare neem je vooral mee voor de zekerheid die hij biedt in KBK MSR en GW. Als dan eenderde daarvan wegvalt... Gelukkig had ik al een team zonder Demare.

Kpenty

Pfoee zonder Demare moet ik echt alles omgooien zeg. Voor mijn gevoel had ik de verdelin in mijn team heel goed. Nu ik Demare al niet in de omloop en kuurne kopman kan maken gaat die sowieso uit mijn team. Even makkelijk op 2 posities wisselen zit er niet in, want dan kom ik in Milaan San Remo weer te kort.. Manmanman weer flink wat uren er in stoppen dan.

hartstikkebedankt

Fuck ik heb geen tijd meer om te puzzelen nu Démare weg is gevallen

Terpstra er maar in en dan hopen dat Sagan, Colbrelli, Matthews goed genoeg is voor MSR

Laatst gewijzigd
Elpiedro

shit - net vandaag Demare erin gepuzzeld en voelde helemaal goed zo...toch maar weer eruit??

user26796

Demare rijdt alleen OHN niet, waar hij met het vernieuwde parcour en de rugwind toch amper kans maakte. Bij kbk staat hij er nogsteeds op, geen stress. Kan me zelfs voorstellen dat hij helemaal niet ziek is en dit doet om de concurrentie zand in de ogen te strooien. Helemaal omdat hij bij kbk nog wel op de startlijst staat.

hartstikkebedankt

Als ik zeker wist dat hij KBK zou rijden en fit is dan zou ik hem er in houden dus een goede bron wordt gewaardeerd

Lassayd

''Hij moet nu eerst herstellen, zodat hij fit aan de start verschijnt van Parijs-Nice.” klinkt niet hoopgevend voor kbk

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Toch wel jammer dat Demare niet even rekening houdt met iedereen die hier meespeelt :)

Jopster

Als die nu nog steeds ziek is van Algarve lijkt het mij niet dat die zondag start.
Last minute puzzelen, heb er zin in...

user26796

Carapaz was ook geblesseerd en ziek voor de Giro toch? Pas als ie in kbk vd startlijst is geloof ik m

gerben0808

Kung wel extra interessant nu...

Primavoormij

Mas was ook geblesseerd in de Vuelta, iets met zijn rug in Wallonie, had hem daarom niet mee. We weten allemaal hoe dat is afgelopen.

Lassayd

Mij lijkt kung juist minder interessant nu ie de eventuele teampunten dit weekend mist. Zelf zie ik hem niet in de top eindigen.

ronvisser

Dit betekent exit Démare bij mij. Dan maar Matthews en Van Baarle (en Laporte ook opofferen). Kung overwoog ik ook voor de teampunten. Blijft sowieso interessant om te nemen.

Chesron21

Frapant genoeg valt alles bij mij op zijn plek doordat Demare niet mee doet (over)morgen. Dan is hij voor mij zijn 3,5 mil niet waard ivm 1e kopman KBK. Daardoor 2 mooie upgrades kunnen doen naar renners die ik heel graag mee wilde maar wat eerst niet kon.

La Primavera

Fabio Jakobsen ook ziek.. dit is toch niet te filmen?

Je zou bijna overwegen iedereen die in Algarve heeft gereden uit het team te knikkeren.

Poeksel

Dat is wel een lang lijstje: o.a. Demare Stannard Roosen Kragh Stybar Valgren Kung Lampaert Teunissen Van Baarle De Buyst Naesen Philipsen Van der Hoorn Debusschere Theuns Ackermann Jakobsen Groenewegen en Degenkolb.

Waren er mensen zonder Jakobsen in het team? Leek een goede deal voor 1M...

royfitters

Morgen op wintersport dus definitieve selectie klaar.

Sagan
Van Avermaet
Stybar
Matthews
Colbrelli
Debusschere
Van Baarle
Boasson Hagen
Durbridge
Roelandts
Kung
Lutsenko
Alaphilippe
Valverde
Valgren
Kwiatkowski
Gaviria
Viviani
Ackermann
Groenewegen

12/4/4 verhouding. Weinig wielerkennis ga proberen om + 90% scoren

Hoekje

Is er een bron dat Jakobsen ziek is?

Phoenix0000

Interessant voor koersverloop in KBK dat QS geen sprinter heeft.

1 2 ... 38 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.