Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 40 ... 88 89
Starlynk

Jammer dat Demare wegvalt.. Nu kunnen de mensen die hem in hun team hadden hun 3,5m beter besteden :p

En Quick-Step neemt Serry mee als vervanger van Jakobsen dus kans dat het een sprint wordt idd wat kleiner.

Gladiool

Mwah, als ie gewoon weer top 3 reed in KBK, MSR en GW was ik dik tevreden hoor. Voor de rest had ie nog wel wat erbij gesprokkeld.

En tis sowieso niet zeker of ie morgen wel of niet rijdt. Lach me kapot als ie gewoon er is en meesprint.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Voor wie a kuren jullie Jakobsen vervangen zie niet echt een goede sprinter v die hem kan vervangen

koen22

Volgens zijn eigen twitter is ook Greg ziek. Gilbert er dan maar in.

kevinraar

jakobsen wissel voor dupont deed vorig jaar goed in kuurne rijd denk ook schelderijs of jakobsen toch houden?

MRegter96

'@poeksel

Ik had Jakobsen ook in mijn aller eerste concept team maar wat gaat hij klaarspelen dan? Denk niet dat hij veel gaat rijden en Viviani verwacht ik kopman in Schelde en niet hij.

MRegter96

'@senne waarom Viviani en Groenewegen? Rijden niet bijzonder veel races lijkt mij.

hupske

Grappenmaker Koen.

Threeohthree

'@Regter: Je kan beter Groenewegen hebben die 1ste wordt met eerst kopman dan een 1 mil renner die 10x 9de wordt zonder kopman te maken. Jammer maar het is nu eenmaal zo. Zou hem aanvankelijk ook nemen maar betwijfel dus of het een sprint gaat worden in Kuurne.

jsprunk

Dat ligt er aan hoe je verder scoort. Als je andere kopmannen ook top 5-6 rijden, heeft Groenewegen een beperkte toegevoegde waarde. Daarnaast is het maar de vraag of hij weer wint. Er zijn genoeg scenario's waarin de sprinters niet terugkeren bij een kopgroep. En aangezien Groenewegen verder niks rijdt dit jaar, is het maar de vraag hoe scherp hij is op de kasseien. Ik zou hem niet comfortabel eerste kopman maken, dus heb ik hem niet. Zelfde gold overigens voor Jakobsen. Al is de man die ik wel eerste kopman wilde maken er ook niet meer bij :)

snoek1974

Ook de zieke renners Demare , Søren Kragh en Row eruit gehaald , hierdoor zijn Trentin , Philipsen en Colbrelli alsnog in het team erbij gekomen , hierdoor is Boasson hagen eruit gegaan omdat ik 250 te kort kwam en hierdoor is Lutsenko toegetreden al weet ik nog niet waar die evt kan gaan pieken . Misschien vervang ik m op het laatst nog door een sprinter of heuvel renner . 19 renners zijn definitief , de laatste twijfel ik dus nog over

Rikaya

'@kevinraar, Jakobsen gaat ook Esch Frankfurt rijden
Als alles meezit..

kooltje

Demare zelfde waarde als Stuyven. Was al een lange twijfel dus deze ziekte maakt de keus eenvoudiger

kevinraar

Ok hrb nu voor Jakobsen Dupont erin gedaan rijd kuurne en rijd ook scheldeprijs is zeker de kopman Jakobsen is dat nog afwachten met viviani erbij

Gladiool

Op basis waarvan rijdt jakobsen dan ef? Of is dat gewoon maar wat gokken?

Rawolf

Het is zover stybar is ziek... Nu is tenminste echt heel mn team naar de maantjes

Threeohthree

Stybar ziek?

Masterw

Jep bodyshots van Gilbert verkeerd gevallen
#laatjenietgekmaken

arviidd

Ik merk dat ik helemaal geen plek heb voor renners alleen voor teampunten. Andere jaren en ook in de grote rondes, vul je het lekker aan met renners voor de teampunten. Ik heb daar nu dus helemaal geen ruimte meer voor. Er zijn zoveel leuke renners om mee te nemen.

Mijn verhouding:

10 Kasseien
6 Heuvel
3 Sprinters
1 ovrige

Volgens Scorito.

Laatst gewijzigd
siets

Kan niets vinden over een zieke Stybar..

jsprunk

Natuurlijk niet, er zijn mensen hier die hun concurrenten in de war willen brengen.

Primavoormij

Twijfel om Jakobsen toch te houden voor Scheldeprijs en E-F. Iets zegt me dat QS in de Scheldeprijs Jakobsen gaat uitspelen. Misschien moet ik maar gewoon Viviani en Jakobsen beide nemen. Zit ook nog steeds met Ewan in m'n maag, die wil ik eigenlijk ook. En Gaviria.

Zadelpen

Gewoon je eigen koers varen. Dat heeft mij tot heden nog niks opgeleverd. Maar het voelt goed.

Iedereen veel succes en kijkplezier!

Ab Normaal

Lol, Zadelpen.

FrankP

Demare volgens zijn eigen twitter fit voor Kuurne. Blijft dus gewoon in mijn team!

1 2 ... 40 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.