Dat ligt er aan hoe je verder scoort. Als je andere kopmannen ook top 5-6 rijden, heeft Groenewegen een beperkte toegevoegde waarde. Daarnaast is het maar de vraag of hij weer wint. Er zijn genoeg scenario's waarin de sprinters niet terugkeren bij een kopgroep. En aangezien Groenewegen verder niks rijdt dit jaar, is het maar de vraag hoe scherp hij is op de kasseien. Ik zou hem niet comfortabel eerste kopman maken, dus heb ik hem niet. Zelfde gold overigens voor Jakobsen. Al is de man die ik wel eerste kopman wilde maken er ook niet meer bij :)
Ook de zieke renners Demare , Søren Kragh en Row eruit gehaald , hierdoor zijn Trentin , Philipsen en Colbrelli alsnog in het team erbij gekomen , hierdoor is Boasson hagen eruit gegaan omdat ik 250 te kort kwam en hierdoor is Lutsenko toegetreden al weet ik nog niet waar die evt kan gaan pieken . Misschien vervang ik m op het laatst nog door een sprinter of heuvel renner . 19 renners zijn definitief , de laatste twijfel ik dus nog over
Ik merk dat ik helemaal geen plek heb voor renners alleen voor teampunten. Andere jaren en ook in de grote rondes, vul je het lekker aan met renners voor de teampunten. Ik heb daar nu dus helemaal geen ruimte meer voor. Er zijn zoveel leuke renners om mee te nemen.
Mijn verhouding:
10 Kasseien
6 Heuvel
3 Sprinters
1 ovrige
Volgens Scorito.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.