Scorito Klassiekerspel 2019

1 2 ... 41 ... 88 89
Primavoormij

Haha wat mooi! Succes allen die Demare er net uit hebben gegooid.

Edit: of was dit weer fake news?

Laatst gewijzigd
ditisdavid

4 zieken in mijn oorspronkelijke team, heeft uiteindelijk 'slechts' 5 wissels opgeleverd. Tenzij er nog een late wissel gemaakt wordt uiteraard...

Phoenix0000

Staat nergens dat Demare Wel KBK rijdt, zeker niet op zijn Twitter

Primavoormij

Is het starten van Viviani en Gaviria in de SP nou volledig gebaseerd op dit stukje (promotionele) tekst?

'Op woensdag 10 april strijden Fabio Jacobsen, Fernando Gaviria, Marcel Kittel, Mark Cavendish, Elia Viviani, Yves Lampaert en nog vele andere toppers … om de overwinning van de 107° editie van de Scheldeprijs.'

Threeohthree

Ik denk het. Jij overweegt Ewan omdat hij misschien ook EF rijdt overigens? Hier heb ik in ieder geval aan gedacht, maar andere jaren wanneer hij de Giro rijdt doet hij vaak de Tour de Yorkshire en gezien die op 2 mei begint lijkt het me sterk dat die EF rijdt?

Ik houd wel gewoon vast aan Degenkolb. Beetje duur maar ja het is niet anders.

Schafdamen

Ooit zei een wijs man tegen mij: alejandro VV nooit niet nemen😉 Dat doen we uiteraard

Gids03

Heb net jakobsen eruit gegooid en ja hoor daar is tie weer boasonnnn die 2x 1ste word en 2x4e 😁

BrackenRidgeCycling

14/3/3 hier nu opeens, ik zal een voorsprong moeten hebben voor de laatste 4 wedstrijden beginnen

Marsthinaikos

Team stond al prima maar nu toch een twijfel.
Of Matthews-Colbrelli en Viviani tegen Gilbert-Boasson en Ackermann?

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Zico ik zou voor de eerste optie gaan.

De pooltips van WF staan ook online!

RobbinV

De laatste uurtjes zijn aangebroken. Toch nog net een kleine aanpassing gedaan: GvA en Gaudu erin voor Valverde en Moscon. Om 10:00u nog eenmaal kijken wie er nog meer ziek zijn geworden en daarna staat mijn team klaar!

Succes allemaal.

13x kasseien
4x heuvel
3x sprinter

Laatst gewijzigd
Yskoud

Dylan Teuns is jarig vandaag

Laatst gewijzigd
Tommytom

Help ik houd geld over! Kan natuurlijk Ballerini uit mijn team halen en veel betere upgrades nemen, maar iets zegt mij dat hij de joker van 2019 wordt!

MRegter96

'@robbinv ik zou Gaudu niet nemen, gaat meer voor de rondes dan de klassiekers.

donkeywong

Nou Vanmarcke en nog 2 anderen op het laatste moment toch maar geslachtofferd voor Sagan, Ik zou anders echt niet weten hoe ik in mijn huidige team Sagan er in kan fietsen....of dat het juiste is om te doen, dat word afwachten....

Dumoulist

Zo, heb dit jaar ook maar weer eens snel wat bij elkaar geknutseld.

Battlagin viel me eigenlijk gelijk op voor die prijs. Heeft tenslotte nog in de Giro laten zien dat hij het nog niet verleerd is. Ik ga er wel van uit dat hij bij zijn nieuwe ploeg voor zichzelf mag rijden in de Waalse klassiekers. Of heeft iemand hier nog een andere mening over?

Karperdrol

Weet iemand een leuke renner voor 500k.....

donkeywong

Ik snap trouwens de paniek om Demare niet zo, zelfs al mist hij het openingsweekend dan start hij alsnog toch in: msr/e3/gent wevelgem/dwars door vlaanden/rvv en pr? Zijn alsnog eventueel 6 koersen?

Poeksel

'@Karperdrol: Sorteer op prijs en je ziet er een heleboel! Over iets meer dan anderhalf uur wil ik wel vertellen welke ik gekozen heb.
@donkeywong: Hij kan zijn geld nog steeds meer dan waard zijn, maar de kans is wat minder groot geworden.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Yup! Teampje klaar.
Ik heb:
9 kasseienvreters
6 heuvelkrakers
4 sprintkanonnen
1 overig talent
Al mijn mannen zijn ook nog eens multigetalenteerd en dus zegt bovenstaande indeling eigenlijk nog niets! Wel is de tactiek: in het begin zien bij te blijven en dan in de Ardennen erop en er over. En dan maar hopen dat we er niet in Frankfurt alsnog afgereden worden!
Ben eigenlijk zeer tevreden over mijn team, dit jaar. Niks meer aan doen nu.
Team FC Xavi: Go!

Laatst gewijzigd
Martijn Sollie

'@ Donkeywong Dat heeft er vooral mee te maken dat hij voor de omloop en kbk favoriet zou zijn. De 1e mist hij sowieso en voor de 2e is hij zeer twijfelachtig. Dan houd je nog maar 5 races over waaraan hij mee doet. In die 5 races is hij eigenlijk alleen favoriet in MSR en GW. Dat is wel erg karig voor een renner die 3.5 miljoen kost.

foqu1ta

Team in de tussentijd op 1 plek gewijzigd om toch een scorito favoriet er in te krijgen.
12 klasbakken voor op de kasseitjes
6 man die in de heuvels punten gaan pakken
1x de beste sprinter volgens Viviani
1 overige, om hopelijk kopman te maken in Allemagne

jsprunk

'@donkeywong: hij is dan gewoon zijn extra geld niet meer waard. In Kuurne was hij mijn eerste kopmannen, in de andere koersen waar hij goed is, heb je daar Sagan staan. Dan ruil ik hem nu liever voor Colbrelli en upgrade ergens anders 1M

jsprunk

13/3/3/1 geeft Scorito als verdeling voor mij. In elke categorie (kasseien, heuvels, sprinten) voor de beste 2 renners gekozen. De rest opgevuld met wat het budget toe laat om overal minimaal 4 kopmanwaardige renners te hebben.

donkeywong

'@Martijn Sollie volgens die redenatie zou Terpstra in je selectie opnemen ook redelijk weggegooid geld zijn aangezien je daar historisch gezien ook eigenlijk maar echt iets van kan verwachten in 2/3 koersen.

1 2 ... 41 ... 88 89

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.