Is het starten van Viviani en Gaviria in de SP nou volledig gebaseerd op dit stukje (promotionele) tekst?
'Op woensdag 10 april strijden Fabio Jacobsen, Fernando Gaviria, Marcel Kittel, Mark Cavendish, Elia Viviani, Yves Lampaert en nog vele andere toppers … om de overwinning van de 107° editie van de Scheldeprijs.'
Ik denk het. Jij overweegt Ewan omdat hij misschien ook EF rijdt overigens? Hier heb ik in ieder geval aan gedacht, maar andere jaren wanneer hij de Giro rijdt doet hij vaak de Tour de Yorkshire en gezien die op 2 mei begint lijkt het me sterk dat die EF rijdt?
Ik houd wel gewoon vast aan Degenkolb. Beetje duur maar ja het is niet anders.
Zo, heb dit jaar ook maar weer eens snel wat bij elkaar geknutseld.
Battlagin viel me eigenlijk gelijk op voor die prijs. Heeft tenslotte nog in de Giro laten zien dat hij het nog niet verleerd is. Ik ga er wel van uit dat hij bij zijn nieuwe ploeg voor zichzelf mag rijden in de Waalse klassiekers. Of heeft iemand hier nog een andere mening over?
Yup! Teampje klaar.
Ik heb:
9 kasseienvreters
6 heuvelkrakers
4 sprintkanonnen
1 overig talent
Al mijn mannen zijn ook nog eens multigetalenteerd en dus zegt bovenstaande indeling eigenlijk nog niets! Wel is de tactiek: in het begin zien bij te blijven en dan in de Ardennen erop en er over. En dan maar hopen dat we er niet in Frankfurt alsnog afgereden worden!
Ben eigenlijk zeer tevreden over mijn team, dit jaar. Niks meer aan doen nu.
Team FC Xavi: Go!
'@ Donkeywong Dat heeft er vooral mee te maken dat hij voor de omloop en kbk favoriet zou zijn. De 1e mist hij sowieso en voor de 2e is hij zeer twijfelachtig. Dan houd je nog maar 5 races over waaraan hij mee doet. In die 5 races is hij eigenlijk alleen favoriet in MSR en GW. Dat is wel erg karig voor een renner die 3.5 miljoen kost.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.